Forum > Matrix / ix20
[ix20] Przeglądy w ix20
lukasz.zst:
ja mam nośnik obciążenia 95H a powinno być 91H
kri$:
--- Cytat: "lukasz.zst" ---ja mam nośnik obciążenia 95H a powinno być 91H
--- Koniec cytatu ---
To faktycznie jak do czołgu, opona przez to twarda. Indeks H to na 210 km/h, a nasze ix20 tak szybko nie jeżdżą. Pamiętam kiedyś wpadkę mercedesa, dawali fabrycznie miękkie opony które się odkształcały w czasie stania, i powodowały wibracje samochodu.
jack55:
--- Cytat: "kri$" --- Z drugiej strony ix20 nie lubi jak ciśnienie w oponach jest zbyt wysokie. Zdecydowanie lepiej jest jak ciśnienie jest raczej w dolnym zakresie, zalecanym. .
--- Koniec cytatu ---
Dokładnie jest tak jak piszesz kri$ ;-)
[ Dodano: 2013-06-29, 13:56 ]
--- Cytat: "kri$" ---
--- Cytat: "lukasz.zst" ---ja mam nośnik obciążenia 95H a powinno być 91H
--- Koniec cytatu ---
To faktycznie jak do czołgu, opona przez to twarda. Indeks H to na 210 km/h, a nasze ix20 tak szybko nie jeżdżą.
--- Koniec cytatu ---
Indeks musi być zgodny z homologacją czyli do naszych ix20 tylko indeks prędkości H do 210 km/h
Indeks nośności natomiast określa maksymalny dopuszczalny nacisk na oponę ;-)
Ja używam np. zimówek goodyear ultra grip 8 z indeksem prędkości H i z indeksem nośności 91
Tutaj jest pięknie wszystko wyjaśnione
http://www.netcar.pl/druk.php?ini=promocje;OOZNACZENIA&nod
Temat był już poruszany na forum
http://www.hyundaiforum.pl/viewtopic.php?t=593
ph71:
Kolejny serwis olejowy i gazowy zaliczony. Ponownie Shell Ultra 5W40. Przebieg ponad 38500km (w tym na LPG ponad 22000km) a silnik "bangla" aż miło.
Świece póki co oryginalne, ale zamierzam je wymienić przy następnym głównym przeglądzie, raczej dla zasady niż z potrzeby.
endriu:
No i jestem po trzecim przeglądzie gwarancyjnym wymieniono standardowo to co trzeba przy 3 + odgrzybianie klimatyzacji i wyszło razem 540 zł.
Nawigacja
[#] Następna strona