Autor Wątek: [Elantra J2] Modyfikacje  (Przeczytany 22945 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

kml

  • Gość
[Elantra J2] Modyfikacje
« Odpowiedź #30 dnia: 12 Wrzesień 2009, 09:44:46 »
Cytat: "rufuz"
A Wy co o tym myslicie ?


Ja Ci życze wszystkiego najepszego i miejmy nadzieję ze tak będzie. Kiedy moi znajomi robili samochód u Grabowskiego i został on tak doszczętnie s.....y że do dzisiaj szkoda o tym mówić a to już ładnch parę lat temu było.

rufuz

  • Gość
[Elantra J2] Modyfikacje
« Odpowiedź #31 dnia: 12 Wrzesień 2009, 18:17:59 »
no no zdarza sie czasem. Ale slyszalem opinie ze Chojnacki to przyzwoita firma. Robili silniki do paru znanych osób oraz aut wiec chyba nie s....ą mi auta. Troche kasy pojdzie na te modyfikacje wiec wiesz jak to jest.
A co było robione u tego Grabowskiego ? Nie znam tej firmy. Takie przypadki trzeba opisywac na forach. Im wiecej osob bedzie o wiedzialo o przypadkach partactwa tym lepiej dla nas.
Acha bylem przed chwila na ich stronie. W sumie to faktycznie juz po samej stronie widac ze firma jest jakas podejrzana he he he Ani adresu, kontakt tylko na komórkę. Nawet gdybym znalazl ich strone wczesniej to raczej bym im nie zaufał ale moze sie myle.

kml

  • Gość
[Elantra J2] Modyfikacje
« Odpowiedź #32 dnia: 13 Wrzesień 2009, 08:55:19 »
rufuz, to było dawno i szkoda gadać ale ja wiem tyle, że w tym życiu bym tam nigdy samochodu nie dał do robienia. Jestem strasznie ciekaw jak to wyjdzie bo może być bardzo fajnie :)

rufuz

  • Gość
[Elantra J2] Modyfikacje
« Odpowiedź #33 dnia: 13 Wrzesień 2009, 18:35:15 »
Tylko mam problem bo chcialem sobie zamontowac jakas dobra sportowa kierownice i nie wiem jak potem bedzie z poduszka pasazera. Czy wtedy nie bedzie problemow z przegladem jak auto seryjne ma poduszkę kierowcy a ja sobie zaloze kierownice bez poduszki ?

kml

  • Gość
[Elantra J2] Modyfikacje
« Odpowiedź #34 dnia: 13 Wrzesień 2009, 18:48:37 »
rufuz, przegląd w PL bez problemu bo w końcu o co mają się czepiać?

rufuz

  • Gość
[Elantra J2] Modyfikacje
« Odpowiedź #35 dnia: 14 Wrzesień 2009, 20:45:48 »
W tym tygodniu kupuje silnik 2.0 DOHC, wiązkę oraz komputer. Silnik sprowadzony z Anglii z auta 1999 rok z przebiegiem 40 tys mil. Pewnie gazowany nie był.
A wiec zaczęło się projekt pod nazwą "Elantra 2.0 GTX" wystartował. Trzymajcie kciuki aby się wszystko udało.
Silnik kupuje z wiązką i komputerem wyjdzie jakieś 1300 zł.
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=724021840
Na bieżaco bede pisał co jak.

Pozdrawiam

kml

  • Gość
[Elantra J2] Modyfikacje
« Odpowiedź #36 dnia: 14 Wrzesień 2009, 20:52:36 »
Cytat: "rufuz"
Na bieżaco bede pisał co jak.


Jak nie będziesz pisać to Ci damy bana :>

BartBartez

  • Gość
[Elantra J2] Modyfikacje
« Odpowiedź #37 dnia: 14 Wrzesień 2009, 21:15:38 »
Cytat: "kml"
Jak nie będziesz pisać to Ci damy bana :>

Zrobię to osobiście :mrgreen:
Będę śledził z uwagą.
Mam ten sam silnik i mo czeka jeszcze na dodatkowe części. Zobaczymy kto się pochwali lepszym wynikiem z hamowni :-P

rufuz

  • Gość
[Elantra J2] Modyfikacje
« Odpowiedź #38 dnia: 15 Wrzesień 2009, 15:41:09 »
A zakladasz jakies doladowanie ? Ja na razie robie modyfikacje bez doladowania czyli walki, dolot, wydech, elektronika itp
W przyszlym roku moze cos pomysle moze jakis kompresor.

BartBartez

  • Gość
[Elantra J2] Modyfikacje
« Odpowiedź #39 dnia: 15 Wrzesień 2009, 16:58:14 »
Cytuj
A zakladasz jakies doladowanie ?

nie. Na razie jest wałek ssący XD/GT. Poprawa znaczna. Silnik 16tyś. km po remoncie.
Następny etap to wydech i dolot.

Cytat: "rufuz"
Silnik sprowadzony z Anglii z auta 1999 rok

To już ma dwie sondy i przepływkę czy jeszcze "normalny"?

rufuz

  • Gość
[Elantra J2] Modyfikacje
« Odpowiedź #40 dnia: 15 Wrzesień 2009, 20:00:35 »
"To już ma dwie sondy i przepływkę czy jeszcze "normalny" - nie rozumiem.

Ja bede mial walki Cat Cams o innych kątach otwarcia i jeszcze sporo innych czesci. Dodatkowo biore tarcze sprzegla spiekowa.

Juz sie nie moge doczekac kiedy na autobahnie w Reichu "wytne" jakies 2.0 TDI he he he

 No nie mów ze silnik z anglika nie będzie pasował. Przelew bede robil w czwartek to jeszcze moge zmienic.

Zdjecie nowe silnika wrzucilem do albumu

kml

  • Gość
[Elantra J2] Modyfikacje
« Odpowiedź #41 dnia: 15 Wrzesień 2009, 21:04:45 »
Cytat: "rufuz"
No nie mów ze silnik z anglika nie będzie pasował. Przelew bede robil w czwartek to jeszcze moge zmienic.


Nie mowcie mi że silnik jest odwrócony :) Silniki przeca są takie same a reszta jest inna - prawda?

BartBartez

  • Gość
[Elantra J2] Modyfikacje
« Odpowiedź #42 dnia: 16 Wrzesień 2009, 11:29:43 »
Silnik będzie pasował.
Cytuj
"To już ma dwie sondy i przepływkę czy jeszcze "normalny" - nie rozumiem.

Nie wiem z jakiego auta masz silnik.
W Coupe RD2 dołożono przepływomierz, drugi katalizator(chyba) i drugą sondę. Ograniczyło to moc o kilka koników.
"normalny" jest w RD1

rufuz

  • Gość
[Elantra J2] Modyfikacje
« Odpowiedź #43 dnia: 16 Wrzesień 2009, 15:43:13 »
Modyfikacje wydechu tez będę miał robione. Foto silnika jest w moim albumie. Lantra 1999 rok miała identyczny silnik 2.0 jak coupe 1999 rok 2.0. wiec pewnie mam ten sam silnik.
Wydech bede mial tak zmodyfikowany zeby auto dostało przegląd a jednocześnie aby jak najwięcej "wydusic" w bezpiecznym zakresie.

Jakie zaciski hamulcowe dać aby byly mocniejsze od seryjnych ? Gdzie szukać takich zacisków ? Brembo odpadaja bo nie będę wydawał jednak grubo ponad 10 tys za hamulce.

BartBartez

  • Gość
[Elantra J2] Modyfikacje
« Odpowiedź #44 dnia: 17 Wrzesień 2009, 09:41:00 »
Cytat: "rufuz"
Brembo odpadaja bo nie będę wydawał jednak grubo ponad 10 tys za hamulce.

Poszukaj info o firmie Tarox