Autor Wątek: [Elantra J2] Modyfikacje  (Przeczytany 17947 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

rufuz

  • Gość
[Elantra J2] Modyfikacje
« Odpowiedź #45 dnia: 17 Wrzesień 2009, 16:11:45 »
Dzieki za info. Pytam bo seryjne zaciski co chwila cos sie dzieje z cylinderkami i mam juz dosc napraw uszczelek itp. Przy mocniejszym silniku wskazane jest aby mieć nieco mocniejsze hamulce, zwłaszcza ze tutaj niedaleko mnie jest nieczynne ogólnodostępne lotnisko z dobra nawierzchnia i chce tam czasem pojechać aby pojeździć nieco ostrzej.
A ile moge mniej wiecej kosztować Tarox zaciski + tarcze ? Bo cena Brembo jest powalająca.
Wiem ze pewnie tanie nie sa ale brembo to sa po ponad 10 tys.

Dziś przelałem kasę za silnik wiec w przyszłym tygodniu będę wiedział jaki jest jego rzeczywisty dokładny stan.

Dzwoniłem do generalnego dystrybutora Tarox i cena jest niższa niz Brembo ile dokładnie dostane info na maila.

kml

  • Gość
[Elantra J2] Modyfikacje
« Odpowiedź #46 dnia: 17 Wrzesień 2009, 20:57:48 »
Cytuj
Dzwoniłem do generalnego dystrybutora Tarox i cena jest niższa niz Brembo ile dokładnie dostane info na maila.


No tez jestem okrutnie ciekaw bo tarox wyglada naprawde nieźle. Gdyby jednak coś bylo nie halo to może EBC i green stuff? Dobre tarcze i dobre klocki powinny dac wymierną poprawę hamowania a do tego jakeś przewody w stalowym oplocie i będzie git :)

rufuz

  • Gość
[Elantra J2] Modyfikacje
« Odpowiedź #47 dnia: 17 Wrzesień 2009, 21:49:26 »
no na 100% muszę cos zrobic z hamulcami bo seryjne będą zbyt słabe. Z silnikiem 1.6 bez przeróbek kiedy czasem rozpędzę sie do 170 km/h to mocniejsze hamowanie na seriach to juz lipa. A jak będzie 2.0 z modyfikacjami. Wszystko bede wiedzial jak silnik dotrze w przyszlym tygodniu do firmy Jacka Chojnackiego. Okaze sie wtedy czy cos trzeba jeszcze wymienic ponadplanowo czy nie. Jesli nie to chyba pomysle powaznie o jakims przyzwoitym zestawie. Nie ukrywam, ze Tarox jest wypasiony wtedy Tarox Compact wystarczy.
No chyba ze seryjne zaciski a tarcze i klocki jakieś mocniejsze hmmmm Zobacze

Znalazlem jeszcze coś takiego

http://www.wilwood.com/

http://www.wilwood.com/BrakeKitLanding.aspx

Tylko konkretnie dedykowanych do jakiegokolwiek Hyundaia nie ma. Które ewentualnie mogłyby pasować ?


Silnik 2.0 DOHC dotarł wczoraj t.j. 22 września do firmy Chojnacki Motor System. Teraz pewnie wałki beda wysłane do Cat Cams aby zrobili na zamówienie.
Jak na razie w nowym silniku bedzie wymieniana ponad planowo tylko miska olejowa. Czy cos jeszcze zobaczymy jak silnik zostanie rozebrany.

napis 2.0 GTX juz sie robi tzn szlifowanie podklad oraz malowanie, spray, czerwony. Znaczek 2.0 wziąłem od starszego Opla Omegi a GTX z..... KIA Sephia prawie identyczne czcionki. Po lewej stronie na klapie bagażnika 2.0 a po prawej GTX.
2.0 bo silnik jest 2.0 a GTX bo zespól modyfikacji silnika, który będzie zrobiony, od wielu lat jest oznaczany przez firmę Jacka Chojnackiego właśnie GTX.

27. X. 09
Silnik już rozebrany.

rufuz

  • Gość
[Elantra J2] Modyfikacje
« Odpowiedź #48 dnia: 27 Październik 2009, 22:02:28 »
W przeciwieństwie do tego 1.6 który jeszcze napędza moje auto ten nowy silnik 2.0 ma wałki rozrządu na łańcuchu. Wałki bedą z Catcams wiec chyba jakość gwarantowana.

BartBartez

  • Gość
[Elantra J2] Modyfikacje
« Odpowiedź #49 dnia: 28 Październik 2009, 15:16:40 »
Cytat: "rufuz"
W przeciwieństwie do tego 1.6 który jeszcze napędza moje auto ten nowy silnik 2.0 ma wałki rozrządu na łańcuchu

1,6 ma tak samo

rufuz

  • Gość
[Elantra J2] Modyfikacje
« Odpowiedź #50 dnia: 28 Październik 2009, 15:45:56 »
no potem tez sie dowiedziałem ze 1.6 ma łańcuch oj sorry mój błąd przyznaje sie bez bicia :-D

rufuz

  • Gość
[Elantra J2] Modyfikacje
« Odpowiedź #51 dnia: 30 Październik 2009, 18:02:34 »
nowy silnik 2.0 rozebrany do końca. Wszystkie części w porządku uffff w końcu odetchnąłem. "Wtopy" z zakupem nie było. Silnik gazowany nie był. Teraz czas na mody.

10.11.2009 - Pomiary wałków wykonane dane wysłane do CatCams tylko czekać na nowe wałki.

Dodatkowo zamontuje taki oto prędkościomierz z podziałką do 260km/h

http://www.shop-racing.com/boutique_us/fiche_produit.cfm?ref=SR_VDO_437015xx7&type=137&code_lg=lg_us&num=101

rufuz

  • Gość
[Elantra J2] Modyfikacje
« Odpowiedź #52 dnia: 27 Listopad 2009, 11:43:56 »
Dziś auto odstawiłem do firmy Chojnacki Motor System. Cat Cams robi wałki.

Kaluzny15

  • Gość
[Elantra J2] Modyfikacje
« Odpowiedź #53 dnia: 27 Listopad 2009, 14:57:55 »
No widzę plany ambitne. Oczywiście pochwal się jak wszystko będzie tip top. Życzę dalszych udanych modyfikacji.

rufuz

  • Gość
[Elantra J2] Modyfikacje
« Odpowiedź #54 dnia: 27 Listopad 2009, 17:09:04 »
dzis uzgodnilem ze caly wydech bedzie tez nowy pod modyfikacje robiony na zmowienie.

Auto zostało zmierzone na hamowni jeszcze ze starym 1.6 i wyszło ze auto ma 102 KM i 135Nm. czyli 13KM już gdzieś sobie uciekło.

Sebek1002

  • Gość
[Elantra J2] Modyfikacje
« Odpowiedź #55 dnia: 30 Listopad 2009, 21:56:08 »
Hej, sorry że sie wtrące:) ale czemu nie robiłeś nic z tym silnikiem który miałeś. I jeśli mogę spytac, co będzie modyfikowane w 2.0. Tak na marginesie to gdzie te konie uciekły:)

rufuz

  • Gość
[Elantra J2] Modyfikacje
« Odpowiedź #56 dnia: 01 Grudzień 2009, 15:55:16 »
wymieniam na 2.0 DOHC plus mody: wałki, sprzegło, wydech, dolot, komputer, koło zamachowe itd. Nie robilem tego 1.6 bo to bez sensu modyfikowanie 1.6. po kapitalce i modach wyjdzie w tym 1.6 ze 150KM. Poza tym do tego 2.0 mozna juz dac kompresor lub nawet turbo po odpowiednich modach. Nie wiem gdzie uciekły te KM. Ten 1.6 ma przejechane w tej chwili 142 tys wiec pewnie bez kapitalnego remontu była by lipa.

Sebek1002

  • Gość
[Elantra J2] Modyfikacje
« Odpowiedź #57 dnia: 01 Grudzień 2009, 18:51:25 »
No kapitalny na początku, bez sensu byłoby inwestowac żeby odzyskac nominalną moc na początku. od czego zacząłbyś cokolwiek robic w silniku 1.6 żeby uzyskac 130-135 KM??

rufuz

  • Gość
[Elantra J2] Modyfikacje
« Odpowiedź #58 dnia: 02 Grudzień 2009, 16:41:39 »
no zaczął bym właśnie od kapitalnego remontu przywracającego stan silnika jak najbardziej zbliżony do tego jaki byl na samym początku czyli kiedy opuścił fabrykę a potem bym modyfikował. Zresztą ja tak teraz robię z tym 2.0.

rufuz

  • Gość
[Elantra J2] Modyfikacje
« Odpowiedź #59 dnia: 09 Grudzień 2009, 22:33:13 »
Wałki juz przyszły z CatCams. He dość szybko sie uwinęli :-) Okazało sie ze kolektor wydechowy jest do wymiany oraz koło zamachowe no i przegub prawy z tarczą ABS. Jeszcze opony letnie chce teraz zakupic Toyo 205/55 R15, teraz sa tansze.