no na 100% muszę cos zrobic z hamulcami bo seryjne będą zbyt słabe. Z silnikiem 1.6 bez przeróbek kiedy czasem rozpędzę sie do 170 km/h to mocniejsze hamowanie na seriach to juz lipa. A jak będzie 2.0 z modyfikacjami. Wszystko bede wiedzial jak silnik dotrze w przyszlym tygodniu do firmy Jacka Chojnackiego. Okaze sie wtedy czy cos trzeba jeszcze wymienic ponadplanowo czy nie. Jesli nie to chyba pomysle powaznie o jakims przyzwoitym zestawie. Nie ukrywam, ze Tarox jest wypasiony wtedy Tarox Compact wystarczy.
No chyba ze seryjne zaciski a tarcze i klocki jakieś mocniejsze hmmmm Zobacze
Znalazlem jeszcze coś takiego
http://www.wilwood.com/http://www.wilwood.com/BrakeKitLanding.aspxTylko konkretnie dedykowanych do jakiegokolwiek Hyundaia nie ma. Które ewentualnie mogłyby pasować ?
Silnik 2.0 DOHC dotarł wczoraj t.j. 22 września do firmy Chojnacki Motor System. Teraz pewnie wałki beda wysłane do Cat Cams aby zrobili na zamówienie.
Jak na razie w nowym silniku bedzie wymieniana ponad planowo tylko miska olejowa. Czy cos jeszcze zobaczymy jak silnik zostanie rozebrany.
napis 2.0 GTX juz sie robi tzn szlifowanie podklad oraz malowanie, spray, czerwony. Znaczek 2.0 wziąłem od starszego Opla Omegi a GTX z..... KIA Sephia prawie identyczne czcionki. Po lewej stronie na klapie bagażnika 2.0 a po prawej GTX.
2.0 bo silnik jest 2.0 a GTX bo zespól modyfikacji silnika, który będzie zrobiony, od wielu lat jest oznaczany przez firmę Jacka Chojnackiego właśnie GTX.
27. X. 09
Silnik już rozebrany.