Autor Wątek: [i40 VF] Lista problemow I40  (Przeczytany 182569 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

mat225

  • Gość
[i40 VF] Lista problemow I40
« Odpowiedź #60 dnia: 30 Styczeń 2014, 20:17:03 »
Czy moze sie ktos wypowiedziec kto ma 2.0gdi ile zuzywa oleju oraz jak z biegami??? I jeszcze jedno jak wam rozpyla spryskiwacz lewy od kierowcy?? Oba rowno czy ktorys slabiej? Nikt nie mial problemu z ogrzewaniem
Tylnej szyby?

Marcin12

  • Gość
[i40 VF] Lista problemow I40
« Odpowiedź #61 dnia: 31 Styczeń 2014, 21:55:26 »
Spryskiwacze to chyba standard.
Ja zgłaszałem w serwisie, bo myślałem ze są źle wyregulowane i jeden po prostu niżej pryska.
Pan po jakiś 30 min wrócił i powiedział ze wyregulować się nie da bo są na stale i sprawdzał w innych i 40 i maja tak samo.

Reg III 9. g. Wymazanie cytatu. tekla

DvH

  • Gość
[i40 VF] Lista problemow I40
« Odpowiedź #62 dnia: 02 Luty 2014, 13:42:48 »
Dziś do listy usterek doszło zapięcie pasów. Nie mogę się zapiąć... Zaczynają mnie już wkur...iać te usterki. Niby drobne, ale co i rusz trzeba jeździć do serwisu.

shevar

  • Gość
[i40 VF] Lista problemow I40
« Odpowiedź #63 dnia: 04 Luty 2014, 11:48:37 »
Witam,
Jestem po pierwszej wizycie w serwisie - przegląd 30 tyś.
Zgłoszone:
 - spryskiwacz strona kierowcy - brak mozliwości regulacji, poprosiłem o zamianę stronami - niestety bez poprawy. Serwis powiedział, że już raz wymieniał u kogoś na nowy i też nie było zmian.
- uszczelki drzwi od kierowcy (szumy) - uszczelki przesmarowane - jest poprawa - mam zgłosić się latem jeśli dalej będzie źle,
- miałem dziwne wrażenie ściągania na prawo - odkręcona nakrętka prawego koła (piasty) - nie wiem czy dobrze się wyrażam ale chodzi o nakrętkę która trzyma piastę z samochodem.

W firmie są dwa i40 i w pierwszym odkręcone było lewe koło.

Koszt - niecałe 900 zł. Nie wymieniali klocków.

Pytanie przy okazji: Jak Waszym zdaniem sprawdza się audio w samochodzie? U mnie jeden z głośników daje straszne drgania przy basach. i nie chodzi o jakąś głośną muzykę.

Offline Alonzo_

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 349
[i40 VF] Lista problemow I40
« Odpowiedź #64 dnia: 04 Luty 2014, 13:23:52 »
shevar, co w tej kwocie 900 w sumie zrobili?
Wymienili olej, tak? Bo reszta to gwarancyjne sprawy?

Co do audio to ja nie mam uwag, to które ja mam (Comfort+, bez navi) na radiu gra znośnie. Na MP3 lepiej. Ogólnie wg mnie może być. Nic w głośnikach nie brzęczy i nie trzeszczy.

shevar

  • Gość
[i40 VF] Lista problemow I40
« Odpowiedź #65 dnia: 05 Luty 2014, 10:43:51 »
Przegląd po 30 tyś zbiegł się z rocznym (przegląd powłoki lakierniczej).
Olej + filtr + kabinowy.
W sumie nic specjalnego tam nie było - faktura już w księgowości.
Olej stanowił najwiekszą pozycję chyba - 5,7 l za ok. 65 zł/l.
Z tego co jeszcze pamiętam sama robocizna to 350 zł.

filtr oleju coś ok. 50 zł, przeciwpyłkowy ponad 100. Był tez jeszcze jakiś korek - ale to już jakieś drobiazgi.
Uzupełnili też płyn w spryskiwaczach (miałem pełen zbiornik, więc na fakturze było 6 zł).
Ale radzę przd przeglądem uzupełnić bo u nich litr to cos ok. 26 zł  ;-)

Offline Alonzo_

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 349
[i40 VF] Lista problemow I40
« Odpowiedź #66 dnia: 05 Luty 2014, 12:43:15 »
Troszkę drogo jak z takie usługi.
U mnie za litr oleju 85 wołali.
Ja jak na 15kkm wymieniałem oliwę to przez te cenę ze swoim olejem pojechałem .  Za litr u nich mam 4l bańkę. A za wymianę z ich filtrem oleju zapłaciłem 130 zł.
Ok. 120 za olej swój + 130 + 100 za kabinowy jak piszesz+ przegląd lakieru 60 zł.
Można to załatwić spokojnie w połowie tej kwoty.
Sporo za robociznę liczą w takim razie.
Jak wszystkie inne serwisy , z tego żyją w sumie.

Marcin12

  • Gość
[i40 VF] Lista problemow I40
« Odpowiedź #67 dnia: 05 Luty 2014, 17:48:50 »
Dlaczego w Polsce trzeba płacić za przegląd lakieru ?
W Dani ta usługa jest za darmo dostaje list co roku ze mam się stawić i to wszystko, trwa to około 20 minut.
Czyli w Polsce serwisy wystawiają fakturę klientowi a druga wysyłają do Hyundaia ?

CRB_Hyundai

  • Gość
[i40 VF] Lista problemow I40
« Odpowiedź #68 dnia: 05 Luty 2014, 21:34:06 »
Przed Świętami Bożego Narodzenia wymieniono mi kierownicę i gałkę zmiany biegów. Teraz mam wrażenie, że są pokryte prawdziwą, gładką skórą. Kierownica jest miła w dotyku, ręka nie ślizga się.
Ale jest jeszcze coś, co mnie mocno zaskoczyło.

Poprzednia kierownica bardzo mocno się nagrzewała. Nie było jakiejś reguły kiedy się wyłączy itp. Potrafiła się rozgrzać tak mocno, że nie przyjemnie było ją dotykać. Po wymianie, nowa absolutnie nagrzewa się już inaczej. Nie parzy. Wyłączy się wtedy kiedy trzeba. Na prawdę duża poprawa. Być może to przegrzewanie się mojej przyśpieszyło jakąś degradację poszycia kierownicy ?
Aha nowa oznacza, że "środek" z emblematem H oraz poducha i przełączniki zostają te same.

Podsumowując teraz jest super.

Iktorn

  • Gość
[i40 VF] Lista problemow I40
« Odpowiedź #69 dnia: 13 Luty 2014, 09:40:51 »
Moja kierownica po paru miesiącach przestała "parzyć" i jest już ok.
Na przeglądzie zgłaszałem stuki przy prawym podszybiu, poprawili i znowu się pojawiło  :evil:  U Was wyeliminowali problem na dobre ?
Edit
Byłem wymienić na gwarancji "siłownik klap wirujących w kolektorze wydechowym" - wyrzucało co jakiś czas błędy silnika.
PS. Denerwuje mnie, iż pojawiające się błędy nie są "wypluwane" na wyświetlaczu (co to za błąd - tak mam w Peugeocie) + brak sygnału o takim błędzie czy rezerwie paliwa. Piszczy jedynie spadek temp. poniżej 4 st. C.

1igor1

  • Gość
[i40 VF] Lista problemow I40
« Odpowiedź #70 dnia: 14 Maj 2014, 20:08:33 »
Cytat: "Marcin12"
Witam

Przez przypadek odkryłem brązowe kropki na lusterkach w osłonach przeciwsłonecznych.
Nie używam ich, bo się nie maluje :-> ale w dwu letnim aucie to chyba świadczy o nie najlepszej jakości wykonania.
Chyba jak by jakiś klej od spodu wychodził nie idzie tego zmazać.
Ciekawe czy to tylko u mnie czy jeszcze się ktoś odezwie.
W środę mam pierwszy serwis i już zgłaszałem Panu, co zrobił wielkie oczy i twierdzi ze jeszcze o tym nie słyszał.
Chociaż tak samo twierdził jak byłem z kierownica do wymiany.

Pozdrawiam

W moim też pojawiły się te kropki :(

Marcin12

  • Gość
[i40 VF] Lista problemow I40
« Odpowiedź #71 dnia: 14 Maj 2014, 22:15:41 »
Śmigaj do serwisu.

Mi wymienili na nowe, co prawda pan próbował jeszcze te plamki doczyścić, ale poddał się po paru ruchach.

Na niemieckich forach tez czytałem ze pojawia się ten problem.

A teraz już 4 tydzień walczę z serwisem o wymianę gąbki w siedzeniu kierowcy, bo po 22000 zaczęła się kruszyć pod pokrowcem.

Pozdrawiam

Reg III 9. g. Wymazanie cytatu. tekla

gregor40

  • Gość
[i40 VF] Lista problemow I40
« Odpowiedź #72 dnia: 13 Czerwiec 2014, 23:20:21 »
Wracajac do uciekajacego plynu chlodniczego, pod koniec zeszlego roku wymieniono chlodnice z wiatrkiem, nastepnie zbiorniczek, a w chwili obecnej zostal zamontowany nowy kompletny silnik!
Dodam jeszcze, kamera cofania rowniez nowa!

Offline Alonzo_

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 349
[i40 VF] Lista problemow I40
« Odpowiedź #73 dnia: 14 Czerwiec 2014, 23:13:42 »
I tak bez wielkich problemów ze strony ASO?
To tylko się cieszyć  ;-)

Reg III 9. g. Wymazanie cytatu. tekla

gregor40

  • Gość
[i40 VF] Lista problemow I40
« Odpowiedź #74 dnia: 16 Czerwiec 2014, 22:35:32 »
Chłodnica została wymieniona bardzo szybko, silnik około 4 tygodni w serwisie!
Oczywiście czekanie na auto zastępcze trwało kilka miesięcy.
Autko ma w tej chwili 26 tyś przebiegu , silnik nówka + chłodnica! W lipcu 3 lata!
Więc i tak jedna z lepszych gwarancji w Polsce.
Po 2 latach umyka system audio i po roku akumulator!
A cała reszta 5 lat!

[ Dodano: 2014-06-16, 22:39 ]
Mam pytanko jakie tarcze i klocki polecacie na przód, koła 17 "?
Jaka cena w serwisach jeśli chodzi o wymianę?