Autor Wątek: [i40 VF] Lista problemow I40  (Przeczytany 182590 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

1igor1

  • Gość
[i40 VF] Lista problemow I40
« Odpowiedź #90 dnia: 12 Luty 2015, 22:10:32 »
Panowie, ale filtr kabinowy odpowiada za mechaniczne czyszczenie powietrza, a nie za zapach nawet te pseudo węglowe nie wiele pomogą jeśli chodzi o zapachy

Pierun

  • Gość
[i40 VF] Lista problemow I40
« Odpowiedź #91 dnia: 13 Luty 2015, 10:46:16 »
Jeżdżę różnymi samochodami i w tym jest po prostu najgorzej. Nawet w fiacie seicento jest lepiej niż w tym. Masakra. Jak człowiek stanie za tirem który da czadu z rury to nie idzie wytrzymać. Dziury ma jakieś ta 40 czy co? Na kanale nic nie widać, uszkodzeń (kolizji) tez nie było. Jak coś z tym nie zrobię to chyba pójdzie na sprzedaż.

Reg III 9. g. Wymazanie cytatu. tekla

Offline kosmos2011

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 8169
[i40 VF] Lista problemow I40
« Odpowiedź #92 dnia: 13 Luty 2015, 19:45:23 »
W wypadku spalin Hyundai stosuje system A.Q.S który nie pozwala na dostawanie się spalin do środka pojazdu.

Pierun

  • Gość
[i40 VF] Lista problemow I40
« Odpowiedź #93 dnia: 16 Luty 2015, 08:38:22 »
To w mojej i40 go nie zainstalowano lub przestał działać. Czy ktoś dysponuje schematami technicznymi układu wentylacyjnego i40?

Reg III 9. g. Wymazanie cytatu. tekla

1igor1

  • Gość
[i40 VF] Lista problemow I40
« Odpowiedź #94 dnia: 08 Marzec 2015, 19:10:12 »
I znów centralny zamek w mojej 40 sobie bzikuje. Miałem już problem wzeszłe wakacje, i wtedy wina padła na brak kontaktu baterii z pilotem, lecz to chyba nie było to.
Ostatnio podchodzę do auta próbuję otworzyć i nic, zero reakcji, więc nauczony ostatnim doświadczeniem wyjąłem baterię odgiąłem blaszki ... i dalej nic. Więc wziąłem kluczyk zapasowy i ... znów brak reakcji.
Więc otworzyłem drzwi awaryjnie i o dziwo kluczyki zaczęły same działać. zamykały otwierały, ale odszedłem od auta na kilka metrów i znów to samo, zero reakcji. więc znów otwarcie awaryjne drzwi i znów kluczyki zaczęły działać. Auto normalnie odpalało. jeszcze ze 2 razy tak się zdarzyło i na razie mam 2 dni spokoju. Ale ta świadomość że żona pojedzie gdzieś tym autem i centralny przestanie działać średnio mnie bawi, bo wyjęcie tej zaślepki aby dostać się do zamka jest niezbyt proste, i żona raczej sobie z tym nie poradzi. Jutro wybieram się do serwisu, zobaczymy co powiedzą.

Marcin12

  • Gość
[i40 VF] Lista problemow I40
« Odpowiedź #95 dnia: 08 Marzec 2015, 19:31:20 »
Cytat: "1igor1"
I znów centralny zamek w mojej 40 sobie bzikuje. Miałem już problem wzeszłe wakacje, i wtedy wina padła na brak kontaktu baterii z pilotem, lecz to chyba nie było to.
Ostatnio podchodzę do auta próbuję otworzyć i nic, zero reakcji, więc nauczony ostatnim doświadczeniem wyjąłem baterię odgiąłem blaszki ... i dalej nic. Więc wziąłem kluczyk zapasowy i ... znów brak reakcji.
Więc otworzyłem drzwi awaryjnie i o dziwo kluczyki zaczęły same działać. zamykały otwierały, ale odszedłem od auta na kilka metrów i znów to samo, zero reakcji. więc znów otwarcie awaryjne drzwi i znów kluczyki zaczęły działać. Auto normalnie odpalało. jeszcze ze 2 razy tak się zdarzyło i na razie mam 2 dni spokoju. Ale ta świadomość że żona pojedzie gdzieś tym autem i centralny przestanie działać średnio mnie bawi, bo wyjęcie tej zaślepki aby dostać się do zamka jest niezbyt proste, i żona raczej sobie z tym nie poradzi. Jutro wybieram się do serwisu, zobaczymy co powiedzą.



Daj znać, co powiedzieli
Ostatnio walczyłem z tym 45 min na parkingu.
Za pierwszym razem trwało to krótko i myślałem ze może cos zakłóca fale i dałem sobie spokój z problemem.
Ale ostatnio myślałem ze wyjdę ze skory.
Jestem ciekaw, co wymyśla w serwisie tez mam się tam wybrać, ale jak pomyśle ze znów zaczną wymyślać bajki żeby się mnie pozbyć to aż mi się nie chce.

A tak na marginesie walczył ktoś z serwisem w temacie spryskiwaczy?

1igor1

  • Gość
[i40 VF] Lista problemow I40
« Odpowiedź #96 dnia: 09 Marzec 2015, 11:31:18 »
A możesz przybliżyć temat spryskiwaczy? chodzi ci o za częste włączanie się spryskiwaczy reflektorów?

Marcin12

  • Gość
[i40 VF] Lista problemow I40
« Odpowiedź #97 dnia: 09 Marzec 2015, 18:30:12 »
Cytat: "1igor1"
A możesz przybliżyć temat spryskiwaczy? chodzi ci o za częste włączanie się spryskiwaczy reflektorów?


Nie, chodzi mi o normalne spryskiwacze do szyb.
Ten od kierowcy to jest chyba jakaś pomyłka pryska za nisko.
Po mieście da się jeszcze z tym żyć, ale na autostradzie przy większej prędkości to jest tragedia
W serwisie stwierdzili tylko ze nic się nie da zrobić, bo są nieregulowane.
Myślałem żeby z tym jeszcze powalczyć, ale po wymianie kierownicy, gąbki w siedzeniu kierowcy a później wymiany tapicerki to już jest mi głupio chodzić do tego serwisu.

A co do spryskiwaczy reflektorów to właśnie się przyglądałem w salonie i nie widziałem żeby Duńskie wersje je miały.

Iktorn

  • Gość
[i40 VF] Lista problemow I40
« Odpowiedź #98 dnia: 09 Marzec 2015, 18:39:27 »
Też miałem problem z otwieraniem samochodu, to wgrali nowsze oprogramowanie i przeszło.
U mnie otwieranie awaryjne wyglądało następująco - otwarcie drzwi, alarm wyje, szybkie podniesienie klapy i rozłączenie klemów - odczekanie chwili i podłączenie znowu (reset komputera). Wyło w garażu, więc nie było tak źle. Natomiast tempo miałem szybkie - wyło góra 20-30 sek. Potem śrubokręt oraz klucz "10" woziłem ze sobą.

1igor1

  • Gość
[i40 VF] Lista problemow I40
« Odpowiedź #99 dnia: 09 Marzec 2015, 19:36:42 »
Cytat: "Marcin12"
Cytat: "1igor1"
A możesz przybliżyć temat spryskiwaczy? chodzi ci o za częste włączanie się spryskiwaczy reflektorów?


Nie, chodzi mi o normalne spryskiwacze do szyb.
Ten od kierowcy to jest chyba jakaś pomyłka pryska za nisko.
Po mieście da się jeszcze z tym żyć, ale na autostradzie przy większej prędkości to jest tragedia
W serwisie stwierdzili tylko ze nic się nie da zrobić, bo są nieregulowane.
Myślałem żeby z tym jeszcze powalczyć, ale po wymianie kierownicy, gąbki w siedzeniu kierowcy a później wymiany tapicerki to już jest mi głupio chodzić do tego serwisu.

A co do spryskiwaczy reflektorów to właśnie się przyglądałem w salonie i nie widziałem żeby Duńskie wersje je miały.

To u mnie problemu ze spryskiwaczem nie ma, chyba że za wolno jeżdżę :P

[ Dodano: 2015-03-09, 19:39 ]
Cytat: "Iktorn"
Też miałem problem z otwieraniem samochodu, to wgrali nowsze oprogramowanie i przeszło.
U mnie otwieranie awaryjne wyglądało następująco - otwarcie drzwi, alarm wyje, szybkie podniesienie klapy i rozłączenie klemów - odczekanie chwili i podłączenie znowu (reset komputera). Wyło w garażu, więc nie było tak źle. Natomiast tempo miałem szybkie - wyło góra 20-30 sek. Potem śrubokręt oraz klucz "10" woziłem ze sobą.

Dzięki za info - jest nas już trzech z tym problemem. Byłem dziś w serwisie zgłosić problem, w środę mam podstawić auto i mają patrzeć. Najgorsze u mnie jest to że ta usterka w przeciągu nie całego roku wystąpiła 2 razy. Podpowiem im z tym softem i zobaczymy co zrobią.

Iktorn

  • Gość
[i40 VF] Lista problemow I40
« Odpowiedź #100 dnia: 09 Marzec 2015, 21:23:50 »
Tylko to było w 2013 r. jak pamiętam, może na początku 2014. Wystąpiło to w sumie z 5 czy 6 razy. Ale mamy ten sam rok produkcji auta, więc to może być oprogramowanie.

McGregor

  • Gość
[i40 VF] Lista problemow I40
« Odpowiedź #101 dnia: 12 Marzec 2015, 01:08:14 »
Napewno cos to wniesie do dyskusji a i moze sie komus przyda.
wczoraj wieczorem tj. 10/03 po przejechaniu pewnego odcinka obwodnica i dojechaniu do celu, po zatrzymaniu i na uruchomionym silniku, na "luzie" zaczely byc wyraznie odczuwalne drgania na kierownicy oraz wewnatrz samochodu. Może nie bardzo silne ale zdecydowanie za mocne by to zignorować. Po otworzeniu maski i polozeniu reki na obudowie silnika zdecydowanie silniejsze odczuwalne drgania i wedlug mojej oceny nieznacznie glosniejsza praca silnika. Wedlug mnie wiele wskazuje na dwumase albo poczatek jej agonii.
W dniu dzisiejszym udalem sie do serwisu Hyundaia celem zbadania sprawy, mila pani w dziale serwisu tylko przytakiwala i robila cos na dzwiek "ehem" "yhym" i pisala w komputerze, po skonczonym moim monologu zaprosila mnie wraz z samochodem na najblizszy poniedzialek z rana oraz o pozostawienie samochodu na tydzien <sic>  :shock: Zapytałem dlaczego na tak długo i się dowiedziałem ze to poważna sprawa i samochód będzie rozbierany - co by się zgadzało z moja teoria o dwumasie.
To tyle w temacie, a co wy o tym myślicie???
Ciąg dalszy historii już od poniedziałku

Offline Alonzo_

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 349
[i40 VF] Lista problemow I40
« Odpowiedź #102 dnia: 12 Marzec 2015, 11:14:02 »
Nie wiem co o tym sądzić bo takie coś trzeba samemu posłuchać, zobaczyć. Ale jestem bardzo ciekaw co z tego wyjdzie.
Nic nie ujmując wiedzy i doświadczeniu Pani przyjmującej zgłoszenie-  czy jakiś mechanik to słuchał, oglądał? Czy Pani sobie zadecydowała sama?
Może domyślają się co  to ale nie są pewni albo zupełnie nie mają pojęcia co to (jak to często w ASO) i będą szukać przyczyny.
Sądzę tak bo wymiana dwumasy jak tylko maja nową to jeden dzień i odbierasz auto a nie tydzień :shock:
Dali sobie kilka dni i będą szukać, pukać i móżdżyć o co chodzi.
Tydzień czasu to przegięcie.

McGregor

  • Gość
[i40 VF] Lista problemow I40
« Odpowiedź #103 dnia: 19 Marzec 2015, 01:09:23 »
No i jestem ponownie. Historia nabiera ciekawego rozwoju - chyba tylko tak to moge ujac. a mianowicie w piatek drgania zaczely ustepowac tak by w sobote nic juz nie bylo zauwazalne. poprostu wszystko super. ale, za to dzis byly powazne problemy z zalaczeniem biegow, koejna wizyta w serwisie i w poniedzialek przejmują auto, wiec czekamy na dalszy rozwoj wydarzeń,

Autko od ponad trzech dni w serwisie, raz mijalem je na miescie i przejezdzajac dzien pozniej kolo serwisu widzialem jak wisi na podnosniku bez przednich kol - po zapytaniu czy juz wiedza o co chodzi powiedzieli ze nadal szukaj przyczyny. Jutro mam zamiar wybrac sie w celu dowiedzenia sie o przyczyne...

Iktorn

  • Gość
[i40 VF] Lista problemow I40
« Odpowiedź #104 dnia: 25 Marzec 2015, 11:04:30 »
Jestem po drugim przeglądzie i poprawkach (44 tyś. km).
Części swoje, robocizna ok. 520 zł.
Dodatkowo wymieniono/naprawiono/próbowano naprawić:
- podmiana radia (tuż przed końcem 2 lat gwarancji) - przełączało źródła
- czujnik "cofania" z przodu - lewy - wymieniony
- stuki podszybia - poprawiono 2 razy i efekt średni (przy zimniejszym powietrzu raz na jakiś czas daje o sobie znać),
- stuki/chrobotanie przy nawiewie włączonym na "1" lub "2" poprawiono, ale jeszcze hałasuje. Początkowo byłem przekonany, iż to tylni nawiew, ale teraz wydaje mi się, iż to nawiew pasażera. Problem pojawia się sporadycznie, ale wkurza
- śliska kierownica - jak się nie wytrze nic nie będą robić  :-P
----

Czy u Was też przy wietrze boczny auto ma tendencję do myszkowania ? Wkurza mnie to, tym bardziej iż np. w wyższym aucie jak Kia Carens problem ten nie występuje (ew. nie trafiłem na taki wredny wiatr  :mrgreen: )