Autor Wątek: [i40 VF] Lista problemow I40  (Przeczytany 182596 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Pierun

  • Gość
[i40 VF] Lista problemow I40
« Odpowiedź #75 dnia: 17 Czerwiec 2014, 08:50:08 »
Cytat: "gregor40"
Chłodnica została wymieniona bardzo szybko, silnik około 4 tygodni w serwisie!
Oczywiście czekanie na auto zastępcze trwało kilka miesięcy.
Autko ma w tej chwili 26 tyś przebiegu , silnik nówka + chłodnica! W lipcu 3 lata!


Trochę mnie to martwi jak to czytam. Właśnie mam problem. Zapaliła mi się kontrolka silnika, ale aby było śmieszniej po podłączeniu testera znika i nie pozostawia śladu w historii jakiego zdarzenia dotyczyła. W serwisie zgłupieli, widzą że na tablicy się świeci kontrolka, gaszą silnik, podpinają się i kontrolka już nie świeci. Oczywiście żadnej usterki nie sczytali, nawet zero historii. Odłączamy sprzęt serwisowy kontrolka już nie świeci, awarii brak. Serwisant zdębiał, robi kilka kilometrów aby wywołać ten sam efekt, nie ma nic. Ja przejeżdżam kolejne 15, 20 km. bum znowu się silniczek zapalił. Dziś jadę ponownie do serwisu na komputer. Zobaczymy czy znowu zniknie czy da się coś sczytać. Samochód ma 53 tysie przejechane.

o 16:20 wsio się wyjaśniło
dziś zarejestrował się błąd kod błędu to P2015. dotyczy braku ciągłości obwodu silniczka kolektora dolotowego - coś w ten deseń. Serwis pierwszy raz ma to uszkodzenie. Zamówili części czekam na naprawę.

1igor1

  • Gość
[i40 VF] Lista problemow I40
« Odpowiedź #76 dnia: 02 Sierpień 2014, 21:49:18 »
No i pojawiła się druga usterka w mojej i40. Podjechałem do sklepu, zamknąłem auto, otwarłem, podjechałem pod pensjonat i auta nie da się zamknąć - zero reakcji na przycisk w pilocie. Więc do sklepu po nową baterię i SZOK  :shock: , z pilota śmierdzi spaloną elektroniką?!. wkładam nową baterię no i oczywiście NIC. Więc wygląda na to że spaliła mi się elektronika w pilocie. Chyba że to coś z centralką w samochodzie, trudno stwierdzić bo nie mam drugiego kluczyka przy sobie. Jak wrócę z wczasów podjadę do serwisu i dam znać jak to się skończyło. Mam nadzieję że to nic poważniejszego bo sam centralny zamek w aucie też zachowuje się jakoś inaczej niż zawsze. I mam nadzieję że taki kluczyk wymienią na gwarancji.

[ Dodano: 2014-08-05, 12:38 ]
No i się wyjaśniło, Okazało się że blaszki od baterii się tak odgięły same! chyba od tych zmian temperatury, że nie dotykały baterii. W serwisie powiedzieli że wszystkie piloty śmierdzą jak by się spaliły. Bardzo dziękuję serwisowi ASO w Gdańsku za miłą i szybką obsługę.

bandyta

  • Gość
[i40 VF] Lista problemow I40
« Odpowiedź #77 dnia: 05 Sierpień 2014, 14:42:46 »
ponawiam pytanie z przed bardzo dawna, czy ktos dostal odpowiedz na ciezko wchodzaca jedynke, dwojke i wsteczny na zimnym silniku ?? w okresie letnim jest znosnie ale zima czasami nie jestem wstanie wbic jedynki, manewrowanie wsteczny jedynka, wsteczny jedynka az do skutku jest irytujace czasami.

druga sprawa, sprzedlo bierze praktycznie przy podlodze - zaradzili w serwisie wam na to ??

aaawww

  • Gość
[i40 VF] Lista problemow I40
« Odpowiedź #78 dnia: 13 Sierpień 2014, 09:39:28 »
Ostatnio problem z wrzuceniem 1 i 2 bardzo się u mnie nasilił, pojechałem do serwisu i tam zdecydowano, że to prawdopodobnie kwestia docisku sprzęgła. Po tygodniowym oczekiwaniu docisk wymieniono i teraz wszystko jest ok. A sprzęgło bierze bardzo nisko i ten typ chyba tak ma.

Reg III 9. g. Wymazanie cytatu. tekla

bandyta

  • Gość
[i40 VF] Lista problemow I40
« Odpowiedź #79 dnia: 06 Wrzesień 2014, 17:57:44 »
dzieki za odpowiedz, w zimie jade ich atakowac bo ostatnio mnie prawie ukamieniowali na swiatlach xD

Reg III 9. g. Wymazanie cytatu. tekla

CRB_Hyundai

  • Gość
[i40 VF] Lista problemow I40
« Odpowiedź #80 dnia: 21 Wrzesień 2014, 15:19:36 »
Cytat: "bandyta"
ponawiam pytanie z przed bardzo dawna, czy ktos dostal odpowiedz na ciezko wchodzaca jedynke, dwojke i wsteczny na zimnym silniku ??....


U mnie też wchodziło to ociężale. Pojechałem do ASO i okazło się, że chyba jeszcze była pęknięta tarcza sprzęgał czy coś w tym rodzaju.
Zostało to wszystko wymienione na gwarancji wraz z jakimś kołem dwumasowym/pasowym czy innym ..owym.

Ostatnio podziwiam zasięg tego autka bez względu na to czy jeżdżę po mieście czyna polskiej czy na niemieckiej autostradzie (trasa do Włoch, samochód zapakowany po sufit spalanie 5,6 l (liczone ręcznie od tankowania do tankowania a nie z komputerka))

Pozdrawiam

Offline Alonzo_

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 349
[i40 VF] Lista problemow I40
« Odpowiedź #81 dnia: 22 Wrzesień 2014, 17:47:58 »
Cytat: "CRB_Hyundai"

Ostatnio podziwiam zasięg tego autka bez względu na to czy jeżdżę po mieście czyna polskiej czy na niemieckiej autostradzie (trasa do Włoch, samochód zapakowany po sufit spalanie 5,6 l (liczone ręcznie od tankowania do tankowania a nie z komputerka))

Pozdrawiam


Sorki za OT ale podpiszę się pod tym.
Wakacje w Cro w tym roku - prędkości dopuszczalne autostradowe (Cz/A/SLO) plus 10/15km. Spalanie z kalkulatora poniżej 5,5. Zasięg 1200km.

cajrus

  • Gość
[i40 VF] Lista problemow I40
« Odpowiedź #82 dnia: 21 Listopad 2014, 18:34:04 »
Witam!!

Od kilkunastu dni jestem posiadaczem i40 i mam pytanko odnośnie systemy start/stop. Mianowicie przez te kilkanaście dni włączył się tylko dwa razy, o co chodzi?? W instrukcji jest napisane ze musza być spełnione określone warunki :
-pasy zapięte  - jest
-drzwi kierowcy i maska zamknięte  -jest
-podciśnienie w układzie hamulcowym prawidłowe  -chyba jest
-akumulator dostatecznie naładowany  - jest
-tem. zewnętrzna od-2 do 35  -jest
tem.płynu chłodzącego silnik nie jest zbyt niska - tem silnika 90st.

Wiec dlaczego nie zawsze działa??

I jeszcze świeci się kontrolka po lewej stronie kierownicy związana z tą funkcja.

[ Dodano: 2014-11-22, 22:35 ]
I jak panowie wyiasni mi ktos o co z tym chodzi??

[ Dodano: 2014-11-24, 13:48 ]
Panowie dacie znac co z tym auto stop'em ?????

Offline kosmos2011

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 8169
[i40 VF] Lista problemow I40
« Odpowiedź #83 dnia: 24 Listopad 2014, 21:42:32 »
Cajrus post #4 http://hyundaiklub.pl/forum/viewtopic.php?t=5386 inaczej nikt się nie dowie że coś dopisałeś dnia 22.11.2014 i 24.11.2014.

Offline Alonzo_

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 349
[i40 VF] Lista problemow I40
« Odpowiedź #84 dnia: 26 Listopad 2014, 11:30:34 »
Witaj cajrus. Ja nic Ci nie pomogę z tym ale z ciekawości zapytam bo nigdzie w moim  manualu ani na stronie w konfiguratorze czy specyfikacji wersji nie widzę systemu start/stop. Tylko przycisk start/stop. Nawet na schemacie kierownicy nie widzę  od tego kontrolki na kierownicy..... Jaka masz wersję?   Teraz montują to ?
Nie wiem czy się specyfikacje pozmieniały poszczególnych wersji? Bo na stronie widzę, że C+, która mam, ma teraz czujniki ciśnienia w kołach i 3 poziomową regulację siły wspomagania.... :?:
Mi się wydaje, że szybciej będzie Ci zadzwonić do ASO i podpytać o to bo raz że nas jest mało z i40-tkami tu a dwa systemu S/S to nie było tu do niedawna z tego co mi wiadomo. Chyba, że się mylę....

Pzdr

paver

  • Gość
[i40 VF] Lista problemow I40
« Odpowiedź #85 dnia: 26 Listopad 2014, 14:47:49 »
W mojej wersji (premium) w standardzie też tego nie ma więc jak mniemam jest to opcja.
Trudno mi powiedzieć jak to działa ale z pewnością można zdiagnozować kwestię czy system jest zainstalowany po przycisku po lewej stronie od kierownicy. Literka A w kółeczku, który włącza lub wyłącza się funkcję autostop/start.

Offline kosmos2011

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 8169
[i40 VF] Lista problemow I40
« Odpowiedź #86 dnia: 26 Listopad 2014, 19:31:28 »
Jeśli świeci się kontrolka OFF na przycisku ISG
Cytat: "cajrus"
I jeszcze świeci się kontrolka po lewej stronie kierownicy związana z tą funkcja
to znaczy że system jest wyłączony.


bandyta

  • Gość
[i40 VF] Lista problemow I40
« Odpowiedź #87 dnia: 02 Grudzień 2014, 10:57:56 »
cajrus, sprawa z systemem start/stop wyglada tak, ze akumulator musi miec odpowiedni poziom naladowania aby podtrzymac silnik na ''czuwaniu'', jesli system stwierdzi ze poziom jest za niski nie wylaczy silnika.


Chyba z dwa tygodnie po zakupie auta system sie sam aktywowal, i dziala bez zarzutu.
jesli jezdze na krotkie odleglosci to wylaczam start/stop bo nie ma sensu :)

pozdrawiam


ps.

co do spalania to moje najwieksze osiagniecie to : 68mpg :)
predkosc okolo 80-85km/h

niemcy przy predkosci okolo140-160 wyszlo mi okolo 5,5-5,9 na setke  :)

Pierun

  • Gość
[i40 VF] Lista problemow I40
« Odpowiedź #88 dnia: 12 Luty 2015, 11:07:07 »
Dorzucę do listy problemów coś dziwnego. Może u każdego tak jest a tylko mnie to denerwuję. Chodzi o to że odnoszę wrażenie jakby w samochodzie brakowało filtra kabiny i wszystkie smrody z zewnątrz pięknie przenikają do kabiny. W okresie zimowym jak się trafi na śmierdzący płyn do spryskiwaczy i psiknie to po prostu nie da się wytrzymać i trzeba natychmiast otwierać okna w celu przewietrzenia. Nie wiem co jest grane. Czy ktoś  też tak ma? Ja już dostaję furii  :evil:

Iktorn

  • Gość
[i40 VF] Lista problemow I40
« Odpowiedź #89 dnia: 12 Luty 2015, 19:51:25 »
Też tak mam (tzn. taki płyn i śmierdzi). Przynajmniej mnie to pobudza i nie pozwala zasnąć za kółkiem  :-D  8-)  :lol: