Mam kolego mam komplet

Dodatkowo 2-3 brechy metrowe ale warto wiedzieć jaka nakrętka wchodzi na nowy sworzeń aby ją wcześniej kupić

Oglądałem oczywiście wiele tych filmików i przewertowałem trochę stron - należę do tych co się najpierw rozglądają i ewentualnie pytają ale czasem warto wcześniej wiedzieć czy coś na łeb nie spadnie. Do kompletu brakuje klucza udarowego ale może doposażę się w elektryczny

Wiem, że warto - rozkłada się zawieszenie jak klocki lego. No ale póki co powalczę z brechami i wybijakiem sworznia. Też powinno dać radę. Wahacz był ściągany do montażu poprzednich tulei więc nakrętka i sworzeń nie są od momentu gdy fabryka wydała auto więc sworzeń nie przyrósł mam nadzieję na wieki

Końcówki w zeszłoroczne lato wybijałem młotkiem 2 kilowym bez problemu

Wahacze demontowałem kiedyś przedłużkę robiąc z 2 metrowej rury wydechu więc wiem jak ciężko te śruby trzymają

Z tego co widzę to zasadniczo wahacz jak wahacz - on trzyma kolumnę aby nie rozjechała się na boki ani do przodu i do tyłu - czyli trzyma w pionie więc tu już kwestia dowolna kiedy go rozepnę, amor od kolumny na zdjętych kołach

Pozdrawiam
