Forum > Accent

[Accent LC] Podnoszenie mocy w Accencie LC 1.3, przeróbki si

<< < (3/7) > >>

Łukasz:

--- Cytat: "kml" ---taka przeróbka jest po prostu totalnie bez sensu
--- Koniec cytatu ---


Może z tym jest tak jak z pewnym powiedzeniem Einsteina:
"Wszyscy wiedzą, że czegoś nie da się zrobić, i przychodzi taki jeden, który nie wie, że się nie da, i on to właśnie robi."

I tym optymistycznym akcentem możemy zakończyć dyskusję. Ew. moderacja mogłaby to przenieść do nowego wątku np. "Dywagacje nt. sensu podnoszenia mocy w Accencie LC 1.3" :)

kml:
Mój drogi, jest dramatyczna różnica pomiędzy "NIEDASIĘ" a "nikt tego nie robi ze względu na bardzo duży koszt, jeszcze większą komplikację i nędzny efekt na samym końcu".

Jeszcze na poprzedni forum, które dzięki Witkowi poszło z dymem, temat był bardzo mocno wałkowany i NIC z tego nigdy nie wyniknęło Był jeden accent turbo, ale stawiam na to, że 1,5 a właściciel miał warsztat więc nie płacił za przeróbkę a i tak nie było tanio a cała sytuacja miała miejsce kiedy accent był 5 a nie 10 latkiem.

Będę przeszczęśliwy jeżeli zostaniesz pierwszą osobą, która dłubnie seryjne 1.3 tak żeby to naprawdę zaczęło jeździć a następnie zrobisz nim choć ze 30 tys km i uczciwie podzielisz się wrażeniami z eksploatacji.

Do accenta 2 nawet w Korei nie ma tuningowych gratów a przynajmniej nie było kiedy nieco się tym interesowałem i stawiam kebaba, że teraz też nic nie ma. Każda jedna przeróbka silnika to po prostu rzeźba a że LC nie był aż tak popularny jak lanos to nikt z nas nie ma Home Made Turbo, których w lanosach było naprawdę dużo.

Łukasz:

--- Cytat: "kml" ---Mój drogi,
--- Koniec cytatu ---


A fe...


--- Cytat: "kml" ---NIEDASIĘ" a "nikt tego nie robi ze względu na bardzo duży koszt, jeszcze większą komplikację i nędzny efekt na samym końcu".
--- Koniec cytatu ---


Nie zrozumiałeś co miałem na myśli. Przeróbek być może nie ma bo każdy uważa, że to jest bez sensu. W końcu może się znaleźć ktoś kto tak nie będzie uważał i zrobi to. Dopiero wtedy okaże się na ile jest to sensowne.


--- Cytat: "kml" ---Będę przeszczęśliwy jeżeli zostaniesz pierwszą osobą, która dłubnie seryjne 1.3 tak żeby to naprawdę zaczęło jeździć a następnie zrobisz nim choć ze 30 tys km i uczciwie podzielisz się wrażeniami z eksploatacji.
--- Koniec cytatu ---


Nie mam takich planów póki co, to czysto teoretyczna dyskusja. Nie mniej jednak skoro mam przejechane 180tys. km a sprzęgło nie wykazuje oznak zużycia to sądzę, że po podniesieniu mocy do załóżmy 120KM sprzęgło mogłoby wytrzymać te 30tys. km ;)

Poza tym można dorobić mocniejsze sprzęgło. Ograniczeniem jak zwykle są tylko koszty. Wszystko to przekroczyłoby znacznie wartość rynkową auta więc jeżeli ktoś podszedłby do tego na zasadzie, że po co to robić skoro nigdy się nie zwróci to faktycznie nie miałoby to sensu.

PS Dobrze byłoby jakby moderacja wydzieliła część dyskusji do nowego wątku bo trochę odeszliśmy od głównego tematu.

kml:

--- Cytuj ---A fe...
--- Koniec cytatu ---


 :shock: ?


--- Cytuj ---Nie zrozumiałeś co miałem na myśli. Przeróbek być może nie ma bo każdy uważa, że to jest bez sensu. W końcu może się znaleźć ktoś kto tak nie będzie uważał i zrobi to. Dopiero wtedy okaże się na ile jest to sensowne.
--- Koniec cytatu ---


Accent 2 ma ponad 10 lat w tej chwili. Jeżeli do tej pory nikt tego nie zrobił to już nie zrobi w ogóle. Ten silnik nie ma żadnego ukrytego potencjału a przeniesienie napędu woła o pomstę do nieba. To są dwa dosyć ważne, przynajmniej według mnie, powody dla których nikt nie tuninguje accentów.


--- Cytuj ---Nie mam takich planów póki co, to czysto teoretyczna dyskusja. Nie mniej jednak skoro mam przejechane 180tys. km a sprzęgło nie wykazuje oznak zużycia to sądzę, że po podniesieniu mocy do załóżmy 120KM sprzęgło mogłoby wytrzymać te 30tys. km ;)
--- Koniec cytatu ---


Przejechałeś od nowości 180 tys km na jednym sprzęgle? 120km to jest 40 więcej niż seria czyli 30% więcej - jestem się gotów tu i teraz założyć, że sprzęgło padnie momentalnie i nie mówię tutaj o bezmyślnym katowaniu tylko o jeździe kiedy nie myśli się o benzynie.


--- Cytat: "Łukasz" ---Ograniczeniem jak zwykle są tylko koszty.
--- Koniec cytatu ---


Tylko koszty  :mrgreen:

Gdyby accent miał być dobrze stuningowany to dawno by był a do tej pory jedyne co mamy to trochę filmów na YT i nikogo kto ma coś takiego w swoim samochodzie vide lanosy turbo z przeszczepami z saaba i opla, które mają po ponad 200 koni.

Zbyszek:

--- Cytat: "Łukasz" ---PS Dobrze byłoby jakby moderacja wydzieliła część dyskusji do nowego wątku bo trochę odeszliśmy od głównego tematu.
--- Koniec cytatu ---

Tak też się stało.


--- Cytat: "Łukasz" ---można dorobić mocniejsze sprzęgło. Ograniczeniem jak zwykle są tylko koszty. Wszystko to przekroczyłoby znacznie wartość rynkową auta więc jeżeli ktoś podszedłby do tego na zasadzie, że po co to robić skoro nigdy się nie zwróci to faktycznie nie miałoby to sensu.
--- Koniec cytatu ---

Otóż to ;-)

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej