Forum > Accent

[Accent LC] Podnoszenie mocy w Accencie LC 1.3, przeróbki si

<< < (4/7) > >>

Łukasz:

--- Cytat: "kml" ---:shock: ?
--- Koniec cytatu ---


Gdyby to kobieta napisała byłoby wszystko w porządku ale jak facet do drugiego faceta mówi "mój drogi" to jest coś nie tak... ;)


--- Cytat: "kml" ---Przejechałeś od nowości 180 tys km na jednym sprzęgle?
--- Koniec cytatu ---

Tak, tzn. jakbyśmy mieli być dokładni to użytkowników w rodzinie jest kilku. Niemniej jednak auto od nowości w tych samych rękach, przebieg więc w 100% autentyczny, w tej chwili ponad 180tys. km i sprzęgło nie wymieniane.
Mało tego, nic nie wskazuje na to by się miało zaraz skończyć :)


--- Cytat: "kml" ---120km to jest 40 więcej niż seria czyli 30% więcej - jestem się gotów tu i teraz założyć, że sprzęgło padnie momentalnie i nie mówię tutaj o bezmyślnym katowaniu tylko o jeździe kiedy nie myśli się o benzynie.
--- Koniec cytatu ---


Jakby mi ktoś taki tuning zasponsorował (bo koszty na pewno są bardzo duże) to mógłbym się zakładać :)


--- Cytat: "kml" ---Gdyby accent miał być dobrze stuningowany to dawno by był a do tej pory jedyne co mamy to trochę filmów na YT i nikogo kto ma coś takiego
--- Koniec cytatu ---


Tu głównie popularność zaważyła pewnie, jak już zdążyłeś zauważyć. Lanosów jest znacznie więcej więc znalazło się trochę osób, które chciały się wyróżnić i trochę je podkręcić. Aczkolwiek takich lanosów też dużo nie ma.


--- Cytat: "kml" ---vide lanosy turbo z przeszczepami z saaba i opla, które mają po ponad 200 koni.
--- Koniec cytatu ---


Przeszczepy to już odrębna historia. Tutaj nic nie jest na zasadzie plug&play więc stopień komplikacji w przypadku Accenta byłby pewnie podobny jak przy Lanosie. Tyle, że po prostu chętni się nie znaleźli.

Mnie bardziej by ciekawiło ile można wycisnąć z fabrycznej jednostki ale tego się pewnie nigdy nie dowiemy. No chyba, że ktoś z Nas by się na to zdecydował. Ja raczej nieprędko choć jakby tak szóstka w totka się trafiła to pewnie bym postarał się o status najszybszego Accenta w Polsce :lol:

kml:

--- Cytat: "Łukasz" ---Gdyby to kobieta napisała byłoby wszystko w porządku ale jak facet do drugiego faceta mówi "mój drogi" to jest coś nie tak... ;)
--- Koniec cytatu ---


Hmmm...


--- Cytuj ---Mało tego, nic nie wskazuje na to by się miało zaraz skończyć :)
--- Koniec cytatu ---


To jest dobra wiadomość, ale uważam że to jest dziwne tyle, że w pozytywnym znaczeniu. W warunkach warszawskich i przy warszawskim stylu jazdy 180kkm na jednym sprzęgle w accencie to nic innego jak SF.


--- Cytuj ---Jakby mi ktoś taki tuning zasponsorował (bo koszty na pewno są bardzo duże) to mógłbym się zakładać :)
--- Koniec cytatu ---


To się nie stanie :(


--- Cytuj ---Tu głównie popularność zaważyła pewnie, jak już zdążyłeś zauważyć. Lanosów jest znacznie więcej więc znalazło się trochę osób, które chciały się wyróżnić i trochę je podkręcić. Aczkolwiek takich lanosów też dużo nie ma.
--- Koniec cytatu ---


Relatywnie było ich/jest od cholery w stosunku do accenta. Do lanosów jest wszystko począwszy od zawieszeń poprzez hamulce na turbo skończywszy a sam temat modyfikacji silników jest oklepany do bólu.


--- Cytuj ---Przeszczepy to już odrębna historia. Tutaj nic nie jest na zasadzie plug&play więc stopień komplikacji w przypadku Accenta byłby pewnie podobny jak przy Lanosie. Tyle, że po prostu chętni się nie znaleźli.
--- Koniec cytatu ---


W lanosie jest bo pasują silniki od opla (jakiegoś tam) łącznie z tym, że na rynek niemiecki były fabryczne motory 2.0

Nikt nigdy nie grzebał accenta bo tam nie ma co włożyć po prostu.


--- Cytuj ---Mnie bardziej by ciekawiło ile można wycisnąć z fabrycznej jednostki ale tego się pewnie nigdy nie dowiemy. No chyba, że ktoś z Nas by się na to zdecydował. Ja raczej nieprędko choć jakby tak szóstka w totka się trafiła to pewnie bym postarał się o status najszybszego Accenta w Polsce
--- Koniec cytatu ---


Z dużą turbiną i bez podnoszenia kwestii żywotności silnika to można nadmuchać ponad 150km a jak dołożysz do tego NOS to, na krótką chwilę, nawet więcej :)

Zbyszek:

--- Cytat: "Łukasz" ---Gdyby to kobieta napisała byłoby wszystko w porządku ale jak facet do drugiego faceta mówi "mój drogi" to jest coś nie tak... ;)
--- Koniec cytatu ---

Kolega kml pisząc ten post na pewno nie miał na myśli tego co sądzisz. Zapewniam.


--- Cytat: "Łukasz" ---w tej chwili ponad 180tys. km i sprzęgło nie wymieniane.
Mało tego, nic nie wskazuje na to by się miało zaraz skończyć :)
--- Koniec cytatu ---

Tylko się cieszyć. Ja nie miałem tyle szczęścia choć uważam, że jeżdżę oszczędnie dla sprzęgła a auta prowadzę od ponad 20 lat.


--- Cytat: "kml" ---W warunkach warszawskich i przy warszawskim stylu jazdy 180kkm na jednym sprzęgle w accencie to nic innego jak SF.
--- Koniec cytatu ---

Nic dodać, nic ująć ;-)

kml:

--- Cytat: "Zbyszek" ---Kolega kml pisząc ten post na pewno nie miał na myśli tego co sądzisz. Zapewniam.
--- Koniec cytatu ---


No raczej  8-)

Łukasz:

--- Cytat: "kml" ---To jest dobra wiadomość, ale uważam że to jest dziwne tyle, że w pozytywnym znaczeniu. W warunkach warszawskich i przy warszawskim stylu jazdy 180kkm na jednym sprzęgle w accencie to nic innego jak SF.
--- Koniec cytatu ---


Być może. Nie neguję tego bo mój nie jest eksploatowany w warunkach warszawskich.
--- Cytat: "kml" ---W lanosie jest bo pasują silniki od opla (jakiegoś tam) łącznie z tym, że na rynek niemiecki były fabryczne motory 2.0
--- Koniec cytatu ---


O tym akurat nie wiedziałem a to faktycznie zmienia sporo jeśli plug&play pasują większe silniki. W Accencie trzeba byłoby kombinować.


--- Cytat: "kml" ---Nikt nigdy nie grzebał accenta bo tam nie ma co włożyć po prostu.
--- Koniec cytatu ---


Jak się chce to można tyle, że poziom komplikacji i koszty są większe. Pełno jest Fiatów 126p z większymi silnikami. Tam też wrzucenie większego silnika wiąże się z poważnymi modernizacjami a jednak całkiem sporo osób się za to zabrało. Niektóre z tych przeróbek to zwykłe druciarstwo ale jest co najmniej kilka godnych uwagi. Najmocniejszy ma zdaję sie nawet ponad 500KM ;-)


--- Cytat: "Zbyszek" ---Tylko się cieszyć. Ja nie miałem tyle szczęścia choć uważam, że jeżdżę oszczędnie dla sprzęgła a auta prowadzę od ponad 20 lat.
--- Koniec cytatu ---


Jeżeli spora część przebiegu to jazda po zakorkowanej Warszawie to mogłoby to wiele tłumaczyć. Styl jazdy też ma bardzo duże znaczenie ale tego się zdalnie nie da ocenić więc nie komentuję.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej