Autor Wątek: Zakup Santa Fe  (Przeczytany 632022 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Zibi.S68

• Giełda
Zakup Santa Fe
« Odpowiedź #765 dnia: 18 Styczeń 2015, 19:41:14 »
.jechałem po swojego dalej niż 200 km po to aby się utwierdzić, że że była lipa. Nie znam się tak dobrze jak inni koledzy czy maska od tego czy innego ale widzę że obudowa plastikowa na silniku od wersji 125 kucy a z opisu to 113 kucyków. Więc wniosek nasuwa się sam musiał dobrze dostać. Wiem także,że santka praktycznie nie da się sprawdzić po winie ponieważ Hyundai nie prowadzi centralnego rejestru, trzeba dzwonić do serwisów gdzie były naprawiane i wszystko potwierdzać tylko trzeba mieć faktur. Ja osobiście bym go nie kupił ładnie wygląda i tylko ładnie. Pozdrawiam i życzę dużo szczęścia w poszukiwaniach bo te ładne jak jak kupowałem do tej pory są na portalach.

regusta

• Gość
Zakup Santa Fe
« Odpowiedź #766 dnia: 19 Styczeń 2015, 15:58:51 »
Witam,
Ciąg dalszy poszukiwań Santa Fe.
Proszę o opinie link
VIN dopiszę jak dostanę od sprzedającego.
Pozdrawiam

Offline waszek_rmc

• Giełda
Zakup Santa Fe
« Odpowiedź #767 dnia: 19 Styczeń 2015, 20:36:36 »
americanos :)
Ciekawe tylko czemu jeden błotnik wymieniony na europejski z kierunkowskazem (prawy), a lewy już nie? To tak można?
Tak na marginesie. Gratuluje gustu. Santa FE CM zaraz po Santa Fe 3 generacji, jest najpiękniejszym autem ze stajni hyundai.. Takie moje zdanie:)

Pacyfist

• Gość
Zakup Santa Fe
« Odpowiedź #768 dnia: 20 Styczeń 2015, 10:13:33 »
Załamka, na rynku albo auta bite z każdej strony albo jak ostatnio miałem sytuację cały lakier bez malowania, ale silnik tak zarżnięty ze jak dostał podczas jazdy próbnej wyższych obrotów to zdechł. Po prostu zgasł i nie odpalił, a silnik podczas kręcenia tak skakał że masakra jakaś. Na końcu postu link do tej zarżniętej sztuki jako ostrzeżenie bo na pewno się pokaże jeszcze do sprzedaży  :evil: