Autor Wątek: [Scoupe GT] Regulator doładowania  (Przeczytany 18055 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Cibor

  • Gość
[S-Coupe] GT Regulator doładowania
« Odpowiedź #45 dnia: 31 Sierpień 2009, 14:17:50 »
Wszystko zbędne lub nie pasujące....

dzako

  • Gość
[S-Coupe] GT Regulator doładowania
« Odpowiedź #46 dnia: 31 Sierpień 2009, 14:25:42 »
no jesli o te 400KM chodzi to moze przesadziłem ale o tylko taka ciekawostka :D
a co do hondy to przecież scoupe nie rózni sie zbytnio od hondy , moze jest lżejszy i ma inny silnik ale przecież wszytko da sie dopasować :D
w scoupe 180 Km to juz pewnie zabawka nie dla młodego kierowcy jak ja :) więc jesli ktoś ma ochote pokombinować to najpierw powinien pomyśleć czy jest na coś takiego gotów :)

Cibor

  • Gość
[S-Coupe] GT Regulator doładowania
« Odpowiedź #47 dnia: 31 Sierpień 2009, 16:48:00 »
i czy jest gotów wydać ponad 10.000 zł!!

Alfik1986

  • Gość
[S-Coupe] GT Regulator doładowania
« Odpowiedź #48 dnia: 09 Wrzesień 2009, 13:31:03 »
Przeszkodzę w wątku, dziś zakupiłem wskaźnik doładowania firmy auto gauge i mam pytanie a mianowicie przy maksymalnym doładowaniu czyli przy zamkniętym "westgate" wskaźnik pokazuje mi 1,4Bar... przy 3 500rpm, ile tak naprawdę mam wysterować turbo by było ok bo podczas jazdy na pełnym gazie zapala się czasem check engine i szarpie autem zazwyczaj dzieje się to na 4 biegu na niższych jest ok. z góry dzięki (MBC juz zamontowany wiec czekam na info)

Cibor

  • Gość
[S-Coupe] GT Regulator doładowania
« Odpowiedź #49 dnia: 09 Wrzesień 2009, 18:10:35 »
Alfik1986, Ile ty mu pompujesz?? Podkręciłeś Turbo na 1,4 bara?? :O :O

Szarpie bo Ci wtryski i pompa nie wystarczają!! Zakładając że masz sprawny wskaźnik to żeś oszalał!! Ile KM przejechałeś już na takim doładowaniu?? Nagraj filmik i pokarz że masz takie doładowanie bo aż nie wierzę!! G4EKT bez grzebania wytrzymał takie ciśnienie?? Nie odczuwasz że turbo Ci tak jakby późno łapało/ pompowało max??

Na tych wtryskach, bez strojenia, bez remontu MAX to 0,7 !! P***E*D****Z SILNIK!!

Alfik1986, Sorry ale chyba ściemniasz z tym ciśnieniem!!

Masz tu filmik do poprawnie działającego turbo PEAK jest przy 0,6 BARA

Tigersoft

  • Gość
[S-Coupe] GT Regulator doładowania
« Odpowiedź #50 dnia: 09 Wrzesień 2009, 18:14:53 »
Garett T15 dmucha do 0,5 bara w oryginale więc tz jestem ciekaw jak osiągnąłeś tam 3 razy większe ciśnienie ????

a jak już by było to ide w zakład ze by panewki nie wytrzymały pierwsze bo w scoupe lubią sie niszczyć...

Alfik1986

  • Gość
[S-Coupe] GT Regulator doładowania
« Odpowiedź #51 dnia: 10 Wrzesień 2009, 07:37:09 »
Chłopaki nie ściemniam!!! Sam jestem w szoku teraz zmniejszyłem wszystko na 0,8bar i śmiga ok :) kupiłem to auto niedawno nie wiem czy było coś w nim modzone. Tigersoft jak wcześniej stwierdziłem ze auto przy 1,3-1,4bar na 4 biegu tak jak by odcinał zapłon czyli szarpie to Cibor stwierdził ze to wina wtrysków wiec widzisz ze cos nie tak jest bo wtryski wytrzymują z tego co czytałem do 140KM.... długo nie jeździłem na takich konfiguracjach tylko przy ściganiu się :) musieli Byście to zobaczyć :D:D:D Ostatni ścigałem się z audi A4 1.9tdi ze schamowanym silnikiem na 168KM i przegrał 3 razy na odcinku 600m :) troszkę był zdziwiony. Prawdopodobnie w piątek będe jechał schamować mojego S-Coupe wiec napewno wydruk wstawię w tym wątku :) ps. wskaźnik jest ok bo mierzyłem tez manometrem profesjonalnym i było 1,3 w szczycie. Jeśli chcecie filmiki to co dokładnie nagrać?? na 2 biegu na oponach 205 przy gwałtownym przyciśnięciu pedału gazu do końca kola zaczynają się obracać aż do odcięcia zapłonu....... na oryginalnym wskaźniku TURBO zapala mi sie zawsze czerwona kontrolka ta ostatnia :mrgreen:

Cibor

  • Gość
[S-Coupe] GT Regulator doładowania
« Odpowiedź #52 dnia: 10 Wrzesień 2009, 10:57:12 »
Alfik1986, Audi A4 1.9 TDI to muł!! Też takową odstawiłem już na 1 nie miał szans!! Tamto to limuzyna ważąca ponad 1200 km a nasz niespełna 1000 a poza tym to diesel!! na malutkiej pompce.... Wtryski to nawet do 180 HP wytrzymają tylko że to otwarcie na 100% więc szybko padną.... Alfik1986, na pewno nic nie było "modzone" bo do naszych samochodów nie ma kucizny!! A skoro ty pompujesz 1,4 bara na serii to jest to ewenement na skale światową!! Sorry ale nadal Ci nie wierzę!!

"przy gwałtownym przyciśnięciu pedału gazu do końca kola zaczynają się obracać aż do odcięcia zapłonu": koła zwykle się obracają....

"na oryginalnym wskaźniku TURBO zapala mi sie zawsze czerwona kontrolka ta ostatnia": normalne....

Filmik to nagraj jak przyśpieszasz tzn. prędkościomierz oraz wskaźnik bossta w osobnym filmie....

Do puki nie zobaczę filmów z bosstem i przyśpieszeniem oraz wykresu NM, HP, VMAX, to sorry stwierdzam !! !! !! ŚCIEMA !! !! !!

Poprawiam, wcześniej zapomniałem podać linku do filmiku z bosstem

Alfik1986

  • Gość
[S-Coupe] GT Regulator doładowania
« Odpowiedź #53 dnia: 10 Wrzesień 2009, 11:21:23 »
takowe filmiki wstawie na youtube bo nie lubie jak ktos pisze ze opowiadam jakies bajki czyli ze sciemniam :/ mysle ze po samym wydruku z chamowni bedzie wszystko wiadomo. pewnie jak wstawie filmiki to Cibor znow napisze ze to sciema.... a jesli chodzi o Audi to jego wlasciciel jest moim kolega i osobiscie bylem z niam na chamowni i w V-TECHu i jego osiagi sa duze 168KM i 398NM wiec nie jest to jakies auto spotkane na drodze podczas wekendowej jazdy samochodzem!!!!

Alfik1986

  • Gość
[S-Coupe] GT Regulator doładowania
« Odpowiedź #54 dnia: 10 Wrzesień 2009, 11:41:49 »
jeszcze ciekawostka do turbo mianowicie zaczyna dzialac od 1400rpm (zapala sie pierwsza pomaranczowa dioda) i jest juz ok 0,2bar i przy 3500RPM jest juz 1,3-1,4 bar. moze po prostu wczesniejszy wlasciciel zmienil turbo na jakies inne??

Cibor

  • Gość
[S-Coupe] GT Regulator doładowania
« Odpowiedź #55 dnia: 10 Wrzesień 2009, 12:43:52 »
Turbo możesz nie załączyć nawet przy 4 tys. obrotów... Zależy jak będziesz przyśpieszał... Skoro myślisz że poprzedni właściciel zmienił turbo walnij się pod furę i cyknij parę fotek... Zobaczymy czy to T15... Zrób zdjęcia DP i Dolotu... Sorry ale jakoś nie wierzę aby G4EKT wytrzymał ciśnienie 1.4 bara i Garrett T15 napompował tyle bez dziury... Kolokwialnie mówiąc zakręcił by się.... Jak zobaczę jak jeździ oraz wykresik to uwierzę.... Alfik1986, wiesz mogę napisać że mam słona w szafie, i nie uwierzysz w to do puki Ci tego nie udowodnię... Tak samo jest z tym ciśnieniem...

Alfik1986

  • Gość
[S-Coupe] GT Regulator doładowania
« Odpowiedź #56 dnia: 10 Wrzesień 2009, 23:37:34 »
Nagrałem 2 filmiki jeden z Turbo Boost na którym widać doładowanie Mojego S-Coupe z efektem odcięcia zapłonu co juz wspamniałem wcześniej i zaczyna się tak dziać dopiero na 4 biegu.... a ten kolejny pokazujacy jak turbo zaczyna sie wkręcac na 5biegu zaczynajac od 1000RPM (i pedal w podłodze)

boost


5bieg

harabin

  • Gość
[S-Coupe] GT Regulator doładowania
« Odpowiedź #57 dnia: 11 Wrzesień 2009, 00:21:24 »
Alfik1986 po prostu zapodaj zdjęcie z pod maski, od przodu i z góry. No i jeszcze z pod spodu i wszyscy ci uwierzymy jak zobaczymy to o czym myślimy.

Cibor
"na oryginalnym wskaźniku TURBO zapala mi sie zawsze czerwona kontrolka ta ostatnia": normalne....

Mi sie nie zapala i paru osobom z forum też. Zanim kupiłem swojego oglądałem 7 innych S-coupe GT i też się nie zapalała ostatnia dioda tak więc..........

Alfik1986

  • Gość
[S-Coupe] GT Regulator doładowania
« Odpowiedź #58 dnia: 11 Wrzesień 2009, 09:36:25 »
Dziś jadę do kielc po Intercooler wiec przy zakladaniu go porobie fotki turba, zastanawialem sie wczoraj dlaczego mi tak dmucha turbina i poczytalem troche o tym, i podejrzewam ze moze byc jakas hybryda zrobiona czyli jakis inny wirnik z innego turba. mam przejechane 195tyś wiec przy takim stanie licznika z tego co pisaliscie to turbo nadaje juz sie do regeneracji..... a u mnie jest przeciwnie dmucha i to strasznie.... jedyny problem z tym turbo to ze pochlania mi olej, wdmuchuje go do dolotu... ps. na dodatek mam jeszcze pekniety kolektor wydechowy i delikatnie przez szczeline dmucha spaliny juz mam sprawny wiec go wymienie i zobaczymi ile dmuchnie wtedy turbo....

Cibor

  • Gość
[S-Coupe] GT Regulator doładowania
« Odpowiedź #59 dnia: 11 Wrzesień 2009, 14:42:21 »
Człowieku wywal to MBC!! Załóż Blow Off-a, kup lepszy wskaźnik niż ten auto gauge, lepsze są już z silniczkiem krokowym, zregeneruj turbo!! Jak Ci sadzi już olejem, to oznacza że uszczelniacze na wałku są wyrobione i sadzi!! Tylko patrzeć kiedy Ci sprzeda pierwszą dawkę oleju w wydech będziesz miał chmurę za sobą a później to już potok oleju i dymek dymek dymek!! Zmniejsz ciśnienie, oddaj fure do tunerów niech orzekną czy to seria siedzi w cylindrach i na rozrządzie (na 1000% TAK)... Chcesz dmuchać więcej... jesteś, odważny, masz dużoooo kasy czytaj: http://www.cardomain.com/ride/2581255 .