Autor Wątek: [Scoupe GT] Regulator doładowania  (Przeczytany 18038 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Alfik1986

  • Gość
[S-Coupe] GT Regulator doładowania
« Odpowiedź #60 dnia: 11 Wrzesień 2009, 18:09:15 »
Cibor ja tylko zapytalem grzecznie ile moge podkrecic turbo na jakie doladowanie a Ty mi piszesz ze sciemniam. ogladales filmiki wiec widzisz co jest, lepszego wskaznika nie potrzebuje pokazuje dobrze, Blow Off kiedys bedzie. jesli chodzi o regeneracje turba to jeszcze sie wstrzymuje z nia, piszesz mi bym wywalil MBR a potem bym zmiejszyl cisnienie zdecyduj sie!!! ja nie bede oddawal auta do tunerow bo po co mi to a wydawac kase by ci udowodnic ze cos bylo kombinowane z moim autem to wybacz ale na to nie mam kasy!!!

zakupilem dzis intercooler od BMW E36 jak myslicie czy bedzie odpowiedni do schlodzenia powietrza z Turbo??

Cibor

  • Gość
[S-Coupe] GT Regulator doładowania
« Odpowiedź #61 dnia: 11 Wrzesień 2009, 19:18:29 »
Alfik1986, ojjj chłopie staram się Cię uchronić przed wydatkami na remont silnika.... Wywalić MBC jest równo znaczne z przywróceniem seryjnego ciśnienia.... Alfik1986, szczerze mówiąc nic mnie to nie interesuje czy było czy nie coś grzebane i tak wiem że nie bo nic nie ma na rynku typy kucizny do naszego, po prostu próbuję Cię uświadomić że zarzynasz silnik!!

Bezpieczne ciśnienie to max 0.8 bara bez remontu!! Nie wiesz co Ci siedzi w środku w jakim stanie, Blow off przydał by się... zwiększy żywotność turbo, lepiej się wkręcać będzie (hyundai o tym zapomniał), tylko że jak Ci sra już olejem w dolot to się mija z celem... Zregeneruj Turbo puki można!! Naprawdę.... Później koszta będą o 50% większe jak Ci się rozpadnie na amen...

Ja wychodzę z założenia że lepiej nie zwiększać ciśnienia bez remontu, bo później to bokiem wychodzi (jeśli wiesz o czym mówię), nie uturbiać serii bez kucia (tak samo bokiem wyjdzie).... Uważam że lepiej coś robić raz a porządnie, niż się później p**r****ć przez Bóg wie ile!!

Moja rada jest taka:

Na razie wróć do seryjnego ciśnienia, uzbieraj kasę na customowy dolot, wydech przelot, remont silnika, sprzęgło półspiekowe i większe turbo....

Co do IC to im większe tym lepsze, oczywiście w granicach rozsądku....

Ja naprawdę nie chcę dla nikogo źle... ;-) ;-)

Poczytaj tu masz dwa hultaje szczególnie Sadi'ego z niego bierz przykład z Niego....

Sadi: http://forum.hyundaifanklub.pl/viewtopic.php?t=42

Mój: http://forum.hyundaifanklub.pl/viewtopic.php?t=2321

Jak chcesz to podbij do mnie na GG: 7268724

Yo!!

Alfik1986

  • Gość
[S-Coupe] GT Regulator doładowania
« Odpowiedź #62 dnia: 12 Październik 2009, 07:04:07 »

Cibor

  • Gość
[S-Coupe] GT Regulator doładowania
« Odpowiedź #63 dnia: 12 Październik 2009, 13:21:26 »
Ja widzę tylko dolot... Pochwa-l się IC....

Sadi

  • Gość
[S-Coupe] GT Regulator doładowania
« Odpowiedź #64 dnia: 13 Październik 2009, 13:20:00 »
Witam, nie chcę wtrącać, ale czy moderator forum nie powinien wydzielić nowego wątku bo o regulatorze to tu już dawno tutaj zapomniano...