Autor Wątek: [Scoupe GT] Regulator doładowania  (Przeczytany 18037 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

harabin

  • Gość
[S-Coupe] GT Regulator doładowania
« Odpowiedź #15 dnia: 11 Kwiecień 2009, 19:24:35 »
Czy to jest ten zawór ?

http://moto.allegro.pl/item599899033_blow_off_bov_blowoff_properfekt_turbo_tuning_dv.html

Czy jeżeli chciałbym mieć tylko dźwięk blow-offa bez żadnego podnoszenia ciśnienia na turbinie to wystarczy go tylko wpiąć, czy trzeba jeszcze coś regulować. Też się nad tym zastanawiam i proszę o porady co i jak . Gdzie sie podpina przewód cisnieniwy, pod kolektor za przepustnicą czy gdzie indziej. Proszę o jakiś rysunek jak to należy wpiąć.

Moje drugie pytanie: od czego zastosować intercooler tzn od jakiego samochodu pasuje żeby miał odpowiednia pojemność, zależy mi aby poprawić silnikowi warunki pracy.

Co myślicie na wstawieniu hłodnicy oleju? Myślę że silnik byłby wdzięczny za taką modyfikację :mrgreen: myślę że miało by to wpływ na mniejsze ryzyko przegrzania i możliwość dłuższej jazdy ze zwiększoną prędkością bez żadnych obaw, no może zostały by obawy przed policją :D

Cibor

  • Gość
[S-Coupe] GT Regulator doładowania
« Odpowiedź #16 dnia: 12 Kwiecień 2009, 22:20:09 »
Blow off jest założony na dolocie tak jak pisałes a przewód podciśnieniowy na drugim końcu blow offa jest podłączony do kolektora ssacego i przy róznicy cisnien sie otwiera.
A co do chłodnicy to radzę najpierw zainwestować we wskaźnik temp. oleju czy w ogóle warto...

norton91

  • Gość
[S-Coupe] GT Regulator doładowania
« Odpowiedź #17 dnia: 13 Kwiecień 2009, 08:12:30 »
Pozwole sobie podpiac do tematu. Od czego zamontowac IC żeby było dobrze??? A i jeszcze o ile mozna podnisc cisnienie zeby za szybko turbina sie nie rozleciała na fabrycznej t15???

Cibor

  • Gość
[S-Coupe] GT Regulator doładowania
« Odpowiedź #18 dnia: 13 Kwiecień 2009, 09:22:30 »
Co do IC są różne szkoły... Ja i Sadi mamy od vito/viano Tiger ma od jakiegoś innego... Im większy tym lepszy... Zależy w jakim masz stanie... Tak do 0.7/0.8 Bara spokojnie...

Co do BOV'A to tu masz http://www.re5pect.pl/index.php?cat_id=91 polecam typ I

Kucol

  • Gość
[S-Coupe] GT Regulator doładowania
« Odpowiedź #19 dnia: 13 Kwiecień 2009, 19:27:36 »
a czy bez intercollera kupno Blowa i MBC da możliwość zwiększyć moc około 20 KM a ciśnienie tak do 0.6 bar? czy jest sens bez intercoolera??


PS.
Cibor masz racje to było dziko napisane :P

Cibor

  • Gość
[S-Coupe] GT Regulator doładowania
« Odpowiedź #20 dnia: 13 Kwiecień 2009, 20:06:53 »
Kucol, Jaśniej, bo niezbyt kminie o co cho... Można robić bez ale po co??

Kucol

  • Gość
[S-Coupe] GT Regulator doładowania
« Odpowiedź #21 dnia: 13 Kwiecień 2009, 20:43:51 »
chodzi mi czy bez intercollera to cos da
bo w najbliższym czasie intera nie będę montować tylko balowa i BMC wiec pytam czy cos to da a jeśli tak to czy bardzo obciąży motor

Cibor

  • Gość
[S-Coupe] GT Regulator doładowania
« Odpowiedź #22 dnia: 13 Kwiecień 2009, 20:47:53 »
Da... Tylko w mniejszym stopniu szczególnie że ciepłe dni się zbliżają... Brak IC nie obciąży motoru, tylko nie przegnij z MBC... Oraz sprawdź w jakim stanie masz turbo... Oraz jak silnik wygląda... Przed zwiększeniem ciś. doładowania warto rozebrać silnik zobaczyć czy on wytrzyma...

Kucol

  • Gość
[S-Coupe] GT Regulator doładowania
« Odpowiedź #23 dnia: 13 Kwiecień 2009, 20:52:56 »
mhm
 ja mam zamiar nie więcej niz 0,6 bara ustawić
no a turbo hmm
pierwszej nowości nie jest jest ślad na róże dolotowej oleju ale taki znikomy
wiec jak z nią ?

dam sprawdzić sprężanie na tłokach.
jakie powinno byc??

Cibor

  • Gość
[S-Coupe] GT Regulator doładowania
« Odpowiedź #24 dnia: 13 Kwiecień 2009, 21:03:22 »
Kucol, Sprężanie było gdzieś na forum... Co do T to bym ją wyciągnął i oddał do sprawdzenia będzie mniejszy koszt, aniżeli regenerować (jeśli się da) zarąbaną!! Jeśli masz przebiegu coś około 180.000 to już ten czas... Jak powycierasz wirniki żegnaj turbinko... Jak już zaczyna przepuszczać to zły znak... Uszczelniacze puszczają...

Kucol

  • Gość
[S-Coupe] GT Regulator doładowania
« Odpowiedź #25 dnia: 13 Kwiecień 2009, 21:51:18 »
Mhm co do przebiegu to CI tego nie powiem bo mam napisane 123 tys a nie mam jak sprawdzć.
Mam papierek ze była regenerowana prze przedniego właściciela(mieszkał gdzieś za granica a autem jedził jak był wPL) rok temu ale no
nigdy nic nie widomo jak ten ktoś dbał.
Niby po regeneracja był przejechane z 300 Km. Ogólnie jak go kupił to było czuć czym za pierwszym razem ale jak się ma"Nowe" auto to się testuje wiec może sam ja dobiłem trochę:|



PS DZiEKI ZA RADY !! :)

harabin

  • Gość
[S-Coupe] GT Regulator doładowania
« Odpowiedź #26 dnia: 14 Kwiecień 2009, 01:52:51 »
Tu masz dane sprężania





P.S. dla niekumajacych jest to w tej linijce gdzie pisze Verdichtung :D

Tigersoft

  • Gość
[S-Coupe] GT Regulator doładowania
« Odpowiedź #27 dnia: 03 Maj 2009, 17:12:53 »
ja jutro turbo wysyłam do regeneracji, gadałem z gościem, ma mi zamontować o ile się da większe koło kompresji i będzie oryginalna mocniej dmuchała :) więc będę miał nawet samo turbo stuningowane. kolejny w planach będzie blovik a jak doczytam dokłądniej to może i MBC :)

silnik mam po kapitalce więc mogę śmiało dodać mu koników :)

harabin

  • Gość
[S-Coupe] GT Regulator doładowania
« Odpowiedź #28 dnia: 06 Maj 2009, 02:11:14 »
Czyli wymiana wirnika z T17. No to chyba poleci po kieszeniach z 1400zł. Zdaj relacje jakie ceny bo sam nie wiem czy regenerować to turbo skoro hyundaia mam jeszcze z 1 albo 2 lata potrzymać, pompuje jak szalone tylko że odrobinkę oleju przepuszcza. Next car ---> ECLIPSE :D

jagucio

  • Gość
[S-Coupe] GT Regulator doładowania
« Odpowiedź #29 dnia: 06 Maj 2009, 22:53:46 »
Sorry za podłączenie się pod temat, ale widzę że tu sami znający się w temacie silników Turbo...

Czy ktoś z was wie czy można zamontować taki silnik z SCoupe Turbo do Ponego 1.5??? Czy łapy pod silnikiem w SCoupe są w tych samych miejscach co w Ponym??? Bo sadze że nie warto montować turbo do oryginalnego silnika...