Autor Wątek: [i20 PB] [i20 PB] Brak lakieru i korozja na drzwiach obok klamek.  (Przeczytany 169607 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

gorniol

  • Gość
[i20 PB] Brak lakieru i korozja na drzwiach obok klamek.
« Odpowiedź #135 dnia: 05 Grudzień 2012, 09:48:26 »
Najlepiej będzie jak umówisz się na jakiś termin....termin zawsze można przesunąć....twoje zgłoszenie jest już w bazie a to ,że nie ma części to nie jest twoja wina...

Offline de_assis

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 322
[i20 PB] Brak lakieru i korozja na drzwiach obok klamek.
« Odpowiedź #136 dnia: 31 Grudzień 2012, 15:58:36 »
Byłem w InterCar w Busku-Zdroju.
Kręcili nosem, że chce nagle u nich naprawę gwarancyjną, a samochod kupilem gdzie indziej i serwisowałem gdzie indziej ale koniec końców powiedzieli, że to zrobią i muszą to już zrobić bo gwarancja mija za dwa tygodnie. Generalnie wydali się bardzo ogarnięci ... tzn. podczas rozmowy i załatwiania formalności papierkowych czuć było profesjonalizm, może to głupie, ale jak narazie to najlepsze wrażenie jakie kiedykolwiek przedstawiło po sobie ASO podczas moich kontaktow z tymi róznymi punktami.. W porównaniu do Buska, to w Tarnowie panuje totalna partyzantka i zaluje, ze kiedykolwiek moja stopa tam stanęła, niestety, zresztą dzwoniłem w ciągu ostatniego pólrocza w sprawie klamek kilkakrotnie do Tarnowa, Krakowa i za każdym razem słyszałem co innego ... W sierpniu znają problem, w pazdzierniku wystawiali oczy, ze to nierealne co ja mówie ... No i jak tu się nie wku...? To chore, ale o jakąkolwiek sprawe dzwoniłem do Mysłowic, bo to podobno dobry serwis i jeszcze do innego w Polsce, tam za każdym razem rozmawiali ze mną rzetelnie i ciągle powtarzali jedno, a nie za każdym razem co innego.

W Busku przez telefon mówili, że dostane nowe klamki ktore ostatnio wprowadzil Hyundai, gdy już zajechałem powiedziano mi, że spiłują mi podkładki te co trą, mam się nie martwić, będzie dobrze. Nie wiadomo było czy malowanie calych drzwi czy zaprawka tylko, ja osobisćie wolałbym zaprawke, ale nie mówiłem tego.

Koniec końców wymieniony został mechanizm klamek (wewnętrzny) i podkładka ktora tarla do tej pory, a nie sama zewnetrzna klamka, o ktorej myslalem, ze to ją wymienia. Zrobiono tez zaprawki, nie wiem czy z racji ze tak lepiej czy taniej, mi to pasowalo, póki co nie narzekam, z daleka wszystko ok, jak sie przyjzy czlowiek to widac ze cos tam bylo podmalowywane, to tak jak bylo widac te rysy, z daleka nie, z bliska widac bylo ze klamka obciera.

Wyszla ciekawa sytuacja jeszcze. Mianowiscie drzwi nie byly malowane, ale facet dzwonil i mowi ze mi jeszcze listwy boczne zamieni bo odstaja, ale narazie ich nie ma, wiec musze poczekac. Koniec koncow okazalo sie, ze listwy na drzwiach nie są oryginalne, tylko zamontowano mi zamiennik i dlatego odstaja teraz, klej lekko puszcza. Tego nie widac z daleka, trzeba się przyjzec i widac ze przy koncach tak po 3cm listwa odstaje. Chcieli mi je zmienic, ale nic z tego, bo to zamienniki, i Oni sie z tego nie maja jak rozliczyc.
Wyszlo wiec na jaw, ze w Viamocie w Krakowie, prawdopodobnie jako jeden z gratisow przy kupnie auta dano mi listwy ale jak sie okazuje NIE ORYGINALNE !
To juz kolejna dziwna sprawa po tej jak w innym temacie opisywalem, ze mialem od nowosci mokro pod dywanikiem kierowcy bo jak pozniej stwierdzili w ASO zebral sie tam olej, ktorym byl polewany przedni slupek zeby deska rozdzielcza nie trzeszczala ( ową deske pozniej reklamowalem z powodu trzasków i wtedy to wyszlo)

Po naprawie miałem drobne uwagi, bo zginęły mi dwie zaślepki przy tylnych lewych drzwiach, jedna w rączce co się ja lapie i zamyka drzwi, troche nie ladnie wyglada bez niej bo widac srube ktora trzyma tapicerke/plastik. Druga taka mala, w malo widocznym miejscu, ale sam juz zglupialem i nie wiedzialem czy wczesniej ich juz nie bylo, w co nie wierze, tak czy siak tak sie tlumaczyl lakiernik i odpuscilem.
Byl tez problem z zamkiem centralnym, tzn. z wkladka od strony kierowcy, na ta chwile wyglada ze to byla wina mrozów, wiec problem sam sie rozwiazal, ale zapewniono mnie, ze jak tylko cos bedzie nie tak, to naprawia, poki co ok.
Poza tym zagladali tez w okolice swiatla stopu tylnej klapy, bo podobno tam rdzewieja klapy w i20 ... stwierdzili jednak ze nie do konca sie im udalo to sprawdzic bo nie wiedzili jak owe swiatlo stopu wymontowac.

Przy moich uwagach po naprawczych nie robili glupich min w stylu A JEDZ STAD CZEGO CHCESZ WIECEJ tylko podchodzili do sprawy bardzo profesjonalnie, co po raz kolejny powtorze nigdy wczesniej w zadnym ASO mi sie nie zdarzylo ...

Dodali, ze na tą chwile Hyundai oferuje tylko takie rozwiazanie problemu tj. wymiana mechanizmu wewnetrznego klamki i Oni nic wiecej nie poradza.
Mam wiec nadzieje, ze teraz juz bedzie ok.

Na ta chwile nic nagle nie wyszlo zlego po tej naprawie, wiec warto powiedziec ze InterCar w Busku-Zdroju jest godny polecenia zarówno na zakup czy serwisowanie i warto nadlozyc kilka kilometrow anizeli mordowac sie na miejscu z ludzmi z lapanki, ktory wiecej przy naprawie zniszcza niz naprawia.

Oby było dobrze i już nie zdzierało lakieru ...

djpit

  • Gość
[i20 PB] Brak lakieru i korozja na drzwiach obok klamek.
« Odpowiedź #137 dnia: 01 Luty 2013, 17:32:29 »
moje autko już nie jest na gwar (w zeszłym roku przestało)

Malowali mi pod klamkami chyba w październiku.  Dziś patrzę przypadkiem, przyglądam się.... i mówię  %&*%&%$ itp.

Porobione pęcherzyki pod lakierem wokół klamek (korozja zapewne) oraz lakier złuszczony z obu stron (złuszczony czyli tak jak się zdziera szpachelką na ścianie, to tak samo u mnie przy klamkach)

Brak mi słów... co ja teraz zrobie...

Jak bym nie dawał do malowania było by tylko wytarte, a teraz jest masakra...

Offline Kudłaty_1975

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 236
[i20 PB] Brak lakieru i korozja na drzwiach obok klamek.
« Odpowiedź #138 dnia: 01 Luty 2013, 20:37:51 »
Cytat: "djpit"
moje autko już nie jest na gwar (w zeszłym roku przestało)

Malowali mi pod klamkami chyba w październiku.  Dziś patrzę przypadkiem, przyglądam się.... i mówię  %&*%&%$ itp.

Porobione pęcherzyki pod lakierem wokół klamek (korozja zapewne) oraz lakier złuszczony z obu stron (złuszczony czyli tak jak się zdziera szpachelką na ścianie, to tak samo u mnie przy klamkach)

Brak mi słów... co ja teraz zrobie...

Jak bym nie dawał do malowania było by tylko wytarte, a teraz jest masakra...


djpit,

Moim zdaniem, jeśli samochód już jest po gwarancji, z uwagi na to, że cały czas byłeś rzetelnym klientem ASO (tak zakładam), spróbowałbym ich poprosić o partycypacje w kosztach. Powiedzmy zapłać im tylko za robociznę, lub na odwrót, tylko za materiały, ale to w momencie, jeśli inne wcześniejsze Twoje starania nie przyniosą zamierzonego skutku, czyli ponownej naprawy bez poniesienia przez Ciebie kosztów. Spróbować można. Nic nie tracisz. Tym bardziej, że jest to wada konstrukcyjna. Wydali nawet wewnętrzny biuletyn, zgodnie z którym mają wytyczne w jaki sposób to naprawiać. Piszesz, że naprawiali te klamki (zakładam, że w ramach gwarancji), także przyznali się do wady/usterki. Na ten moment nie pamiętam dokładnie, ale jeśli coś naprawiali (mogę mylić z wymianą na nowa część), to chyba bieg okresu gwarancji na naprawianą część liczy się ponownie, na okres chyba roku. Podkreślę, chyba.

No ale patrząc na to z innej strony, to jeśli podjęli się naprawy, to powinni to zrobić poprawnie. Wszystko wskazuje na to, że spartaczyli naprawę, także niech dłubią dalej do skutku. Mi naprawiali te felerne klamki (opisywałem w jaki sposób) i będę się tego trzymał. Jeśli będzie taka potrzeba, to niech robią jeszcze raz, tyle razy, aż będzie dobrze.

Spróbuj. Może się uda.

Offline de_assis

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 322
[i20 PB] Brak lakieru i korozja na drzwiach obok klamek.
« Odpowiedź #139 dnia: 02 Luty 2013, 00:02:57 »
Jeżeli zdrowia i nerwów Ci starczy to można do nich jechać i walczyc, potem tylko rzecznik praw kontusmenta zostaje i walka ...

W zasadzie nie może tak być ze robią coś na gwarancji  i to zaraz szlag trafia, a w październiku to już raczej biuletyn jak to zrobić był.

gorniol

  • Gość
[i20 PB] Brak lakieru i korozja na drzwiach obok klamek.
« Odpowiedź #140 dnia: 02 Luty 2013, 00:27:02 »
Dzisiaj jadę po odbiór auta z naprawy:
- klamki
- bagażnik
Zobaczymy jak wyjdzie

Offline de_assis

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 322
[i20 PB] Brak lakieru i korozja na drzwiach obok klamek.
« Odpowiedź #141 dnia: 02 Luty 2013, 10:07:03 »
Cytat: "gorniol"
Dzisiaj jadę po odbiór auta z naprawy:
- klamki
- bagażnik
Zobaczymy jak wyjdzie


Obyś nim wrócił do domu :)

gorniol

  • Gość
[i20 PB] Brak lakieru i korozja na drzwiach obok klamek.
« Odpowiedź #142 dnia: 02 Luty 2013, 19:59:48 »
Samochód odebrany
Podejście do tematu perfekcyjne. Pokazano części które były wymienione.

sprawa klamek:  wymieniony został mechanizm wewnętrzny klamek i podkładka ; uzupełniono też ubytki lakieru; lakierowanie punktowe - wybrano taki sposób ze względu na niewielkie obtarcia

bagażnik: od strony wewnętrznej klapy bagażnika dokonano lakierowania w miejscu montażu zamka; dodatkowo wymieniono lampę stopu bagażnika (od wewnątrz była pęknięta)

Jestem zadowolony z obsługi.

Offline de_assis

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 322
[i20 PB] Brak lakieru i korozja na drzwiach obok klamek.
« Odpowiedź #143 dnia: 02 Luty 2013, 20:34:17 »
Cytat: "gorniol"
sprawa klamek: wymieniony został mechanizm wewnętrzny klamek i podkładka ; uzupełniono też ubytki lakieru; lakierowanie punktowe - wybrano taki sposób ze względu na niewielkie obtarcia


No to u mnie to samo. Bylem zdziwiony, myslalem ze zewnetrzene beda wymieniac, a tu tylko gumki i w srodku, mam nadzieje, ze we wszystkich drzwiach, bo pokazali mi tylko jedna stara wkladke :P

gorniol

  • Gość
[i20 PB] Brak lakieru i korozja na drzwiach obok klamek.
« Odpowiedź #144 dnia: 02 Luty 2013, 21:59:26 »
Wymieniono we wszystkich drzwiach

djpit

  • Gość
[i20 PB] Brak lakieru i korozja na drzwiach obok klamek.
« Odpowiedź #145 dnia: 06 Luty 2013, 19:47:42 »
Gadałem z gościem w Aso i powiedział że wymieniają te gumki pod klamką, nic nie mówił o jakimś mechanizmie.....  :|

Offline de_assis

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 322
[i20 PB] Brak lakieru i korozja na drzwiach obok klamek.
« Odpowiedź #146 dnia: 06 Luty 2013, 22:44:15 »
Co ASO to mówią co innego. Złap za telefon i obdzwoń, Kraków, Tarnów, Busko, Mysłowice, Rzeszów, zobaczysz ze w kazdym powiedza co innego.

Mi powiedzieli ze wymienili mechanizm wewnetrzny i gumki, (pokzali mi jeden stary mechanizm), wczesniej mowili ze będą piłować. ale koniec koncow wymienili, chyba zrobili jak w biuletynie pisze.

vvalery

  • Gość
[i20 PB] Brak lakieru i korozja na drzwiach obok klamek.
« Odpowiedź #147 dnia: 08 Luty 2013, 21:54:48 »
U mnie wymienili nauki jazdy na hyundaie. Prywatni instruktorzy też muszą wymienic na hyundaia i20. Już jeden sie pytal czy aby nie sprzedaję. Sprzedam i nie robie drugi raz tych klamek. Auta juz nie serwisuje w aso bo nie bede placił po 650zł tylko 350 ;-)

Offline de_assis

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 322
[i20 PB] Brak lakieru i korozja na drzwiach obok klamek.
« Odpowiedź #148 dnia: 09 Luty 2013, 00:06:17 »
Musza nie musza wymieniac. Kazdy chce jezdzic tym co bedzie zdawal ... a kazdy powinien umiec wszystkim jezdzic. Sprzeglo im dlugo nie pociagnie :P Poszczescilo Ci sie chyba :P

rafcio007

  • Gość
[i20 PB] Brak lakieru i korozja na drzwiach obok klamek.
« Odpowiedź #149 dnia: 20 Luty 2013, 13:30:51 »
podczepię się pod temat ;) wróciłem z przegladu powłoki lakierniczej ;) 8 elementów na 19 :) ma przebarwienia i zarysowania ;) a w klapie bagażnika znaleziono jakiś odprysk? coś wyłazi spod spodu, za 2 tygodnie malowanie całej klapy