Autor Wątek: [i20 PB] [i20 PB] Brak lakieru i korozja na drzwiach obok klamek.  (Przeczytany 169510 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

djpit

  • Gość
[i20 PB] Brak lakieru i korozja na drzwiach obok klamek.
« Odpowiedź #150 dnia: 24 Luty 2013, 13:12:15 »
Byłem ze swoim po raz 2 z tymi klamkami, za 1 razem tylko pomalowali i było zrobione ok. Teraz wymienili te gumki pod klamką i coś tam jeszcze.

Spytacie czy dobrze zrobili... niestety jak odbierałem był śnieg  i zauważyłem dopiero  po 2 dniach że:
- pochlapane farbą lusterka od dołu
- ewidentnie widać przy szybie że źle zabezpieczono czarne elementy przed malowaniem
- bąble powietrza na rantach drzwi
- co dziwne cały silnik jakby lekko spryskany  lakierem...

generalnie robota tak spartolona że jak oglądałem powypadkowe wraki to były lepiej zrobione.  Brak mi słów ale nie mam już siły jeździć i reklamować.

Offline de_assis

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 322
[i20 PB] Brak lakieru i korozja na drzwiach obok klamek.
« Odpowiedź #151 dnia: 24 Luty 2013, 14:51:25 »
Pozostaje Ci tylko rzecznik konsumentów.
Samo to, że robią tak jak producent nie przewiduje już jest na Twój plus. Oni mają podane jak to naprawiać, a robią inaczej.
Niech się wykażą.

Edycja wulgaryzmu i ostrzeżenie.
Edycja ort. tekla

djpit

  • Gość
[i20 PB] Brak lakieru i korozja na drzwiach obok klamek.
« Odpowiedź #152 dnia: 24 Luty 2013, 15:17:03 »
szczerze to szkoda mi już nerwów i czasu na to.
Generalnie był to mój pierwszy i ostatni samochód tej marki :)

Offline de_assis

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 322
[i20 PB] Brak lakieru i korozja na drzwiach obok klamek.
« Odpowiedź #153 dnia: 24 Luty 2013, 19:07:07 »
Rozumiem Twoją frustracje, mialem podobne problemy.

Offline Kudłaty_1975

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 236
[i20 PB] Brak lakieru i korozja na drzwiach obok klamek.
« Odpowiedź #154 dnia: 28 Luty 2013, 20:57:48 »
No no no. Ambitnie. Może wreszcie poprawi się jakość wykonywanych napraw jak i jakość obsługi  :-P  

„Źródło: WP.PL z 2013.02.28

Hyundai zlikwiduje część salonów, otworzy nowe

Koreańska marka przeszła przez ostatnie lata sporą ewolucję. Z producenta tanich i kiepsko wykonanych samochodów przerodziła się w silnego konkurenta europejskich marek, który oferuje ciekawe samochody. Teraz Hyundai chce poprawić jakość obsługi klientów, co oznacza zamknięcie części salonów dilerskich i otwarcie nowych punktów sprzedaży.
Jak informuje "Dziennik Gazeta Prawna", Hyundai jest szóstą co do popularności marką w Polsce i posiada obecnie ponad 50 punktów dilerskich. Marcin Okrój, dyrektor zarządzający Hyundai Motor Poland, tłumaczy, że niektórzy dilerzy nie spełniają wymagań marki co do jakości obsługi. Z tego powodu polskie przedstawicielstwo koreańskiej marki ma zamiar wymienić część punktów dilerskich na nowe. Między innymi małe firmy zostaną zastąpione przez większe, takie, które dysponują odpowiednim budżetem.
Nie wiadomo ilu dilerów Hyundaia zniknie, ani ile powstanie nowych punktów. Wiadomo natomiast, że zmiany wymusza europejska centrala, która chce podnosić standard obsługi klientów, aby dalej poprawiać wizerunek marki. Eksperci zauważają, że koreański producent podąża śladami japońskich marek, które zdobyły serca klientów solidnością i jakością obsługi. O popularności Hyundaia w Polsce świadczy 15,3 tys. samochodów sprzedanych w 2012 roku. Co równie ważne - większość tych aut trafiła w ręce prywatne, a nie została zakupiona do firmowych flot.”

Offline de_assis

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 322
[i20 PB] Brak lakieru i korozja na drzwiach obok klamek.
« Odpowiedź #155 dnia: 01 Marzec 2013, 11:16:29 »
Niech sie centrala w Polsce za siebie wezmie, bo nie dodzwonisz sie do nich, jak nie zdobedziesz wczesniej numeru wewnetrznego.
Poza tym wieksza firma nie znaczy lepsza. Na partactwo niewiedze, brak checi i cwaniactwo "wiekszy budzet" nie pomoze.

rafcio007

  • Gość
[i20 PB] Brak lakieru i korozja na drzwiach obok klamek.
« Odpowiedź #156 dnia: 02 Marzec 2013, 09:27:52 »
mam pytanko, czy zamiast malowania tylnej klapy, mogę domagać się wymiany na nową?

vvalery

  • Gość
[i20 PB] Brak lakieru i korozja na drzwiach obok klamek.
« Odpowiedź #157 dnia: 03 Marzec 2013, 07:41:02 »
Nie sądzę. Mi malowali całą tylną klapę.
Hyundai sprzedał tyle aut, ale już pewnie nie sprzeda. Pośród moich znajomych a jest ich mnóstwo nikt nie kupi tego szajsu. Spośród Waszych również więc sie uzbiera niezła gromadka. :mrgreen: Zaawansowanie techniczne jest na poziomie Niemieckich producentów sprzed 20 lat. :-D

Nie cytujemy wypowiedzi będącej ostatnią w wątku. wymazanie cytatu. tekla

Offline Kudłaty_1975

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 236
[i20 PB] Brak lakieru i korozja na drzwiach obok klamek.
« Odpowiedź #158 dnia: 03 Marzec 2013, 17:29:00 »
Cytat: "rafcio007"
mam pytanko, czy zamiast malowania tylnej klapy, mogę domagać się wymiany na nową?


Pamiętam ze starego forum, że jednej osobie udało się wymienić klapę. Jak dobrze pamiętam, był to student bodajże prawa, także wiedział gdzie uderzyć. No i chyba wspierał się opinią rzeczoznawcy i było to chyba w pierwszym roku od zakupu samochodu, czyli w okresie ochrony praw konsumenta (ustawa z dnia 27 lipca 2002r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej), co bardzo ułatwia sprawę. Jeszcze co zapamiętałem, to wymiana klapy na nową, nie malowanie, argumentowana była tym, że jest to element wymienny. Elementy, które nie są wymienne, mogą malować.

Offline Zbyszek

  • Administrator
  • *****
  • Wiadomości: 1311
[i20 PB] Brak lakieru i korozja na drzwiach obok klamek.
« Odpowiedź #159 dnia: 03 Marzec 2013, 17:50:57 »
Ochrona praw konsumenta (rękojmia sprzedawcy) obowiązuje przez okres lat dwóch z tego co pamiętam. Później już tylko gwarancja producenta jeżeli takowa jest. Kiedyś byłem z tymi rzeczami na bieżąco. Teraz już się tym nie zajmuję.

Offline zibist

  • HKP
  • **
  • Wiadomości: 5
[i20 PB] Brak lakieru i korozja na drzwiach obok klamek.
« Odpowiedź #160 dnia: 19 Kwiecień 2013, 06:27:56 »
Witam wszystkich.
Mam podobny problem, wycierający się lakier pod klamkami i pojawiające się ogniska korozji (klapa na razie czysta) to praktycznie ciągła walka z serwisem o pełne rozwiązanie i poprawę złej konstrukcji mechanizmu klamek. Kupiłem swojego i20 w listopadzie 2010 i na wiosnę 2011 miałem malowane drzwi pierwszy raz. Po roku drugi raz malowane drzwi ( w 2012 już była stwierdzona wada konstrukcyjna) oraz podszlifowano podkładki pod stopą klamki. Dwa tygodnie temu po raz trzeci lakier był naprawiany i tym razem wymieniono podkładki, podobno zalecane przez centralę o zmienionej konstrukcji i właściwościach tworzywa. Niestety dzisiaj jestem załamany, lakier dalej się wyciera, na razie to tylko niewielkie rysy ale tak się zawsze zaczynało. Serwis twierdzi że nie zrobi nic nawet na moją prośbę doraźne zabezpieczenie lakieru folią, mam przyjechać za pół roku i znowu będą działać, czyli czwarty raz malowanie. Takie traktowanie problemu zniechęca do marki.
Chciałem zapytać czy ktoś demontował klamki w swoim wozie, mam pewne obawy, że przy odkręceniu śruby pod czarną zaślepką wpadnie do wnętrza drzwi i będę musiał demontować całą tapicerkę, mimo to trzeba chyba samemu działać niż czekać na kolejne wizyty w serwisie. Manuali  na temat i20  niestety jeszcze nie ma. Grzebiąc sam, jestem świadomy, że gwarancja przepadnie, jednak mam ją tylko do listopada (na lakier jest tylko 3 lata). Zapewnienia ustne że serwis mnie z problemem nie zostawi nawet po gwarancji nie przekonują .

Offline de_assis

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 322
[i20 PB] Brak lakieru i korozja na drzwiach obok klamek.
« Odpowiedź #161 dnia: 19 Kwiecień 2013, 13:16:40 »
Rzecznik praw konsumenta.
O ile sie nie myle, teraz w zakresie naprawy owej usterki serwis ma za zadanie wymienic konstrukcje klamki wewnatrz. Ja w sumie narazie nie sprawdzalem czy mi dalej wyciera, a podobno mi to wymieniali. Kumaty serwis umie dobrze rowniez podpilowac podkladki zeby bylo dobrze.
Jak czytam to forum, to Mysłowice strasznie polecają.

[ Dodano: 2013-04-29, 19:40 ]
Pomimo zapewnień, i podobno wymiany wewnętrznej konstrukcji klamek + zaprawka na drzwi, widze, ze chyba nadal drze lakie :/ Trzeba bedzie w końcu samemu coś pogłówkowac

rafcio007

  • Gość
[i20 PB] Brak lakieru i korozja na drzwiach obok klamek.
« Odpowiedź #162 dnia: 16 Czerwiec 2013, 23:11:38 »
i jutro znowu wizyta w serwisie. Dzisiaj zauważyłem, że wokół emblematu znaczka i20 na pokrywie bagażnika wyłazi, farba, lakier od spodu, tragicznie to wygląda, jutro jadę do Aso i zobaczymy co oni na to.

Offline de_assis

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 322
[i20 PB] Brak lakieru i korozja na drzwiach obok klamek.
« Odpowiedź #163 dnia: 17 Czerwiec 2013, 09:18:11 »
U mnie też lakier złazi przy klamkach pomimo, że gwarantowali, że będzie okej bo nie pierwszy raz to robili. Dodam, że zaprawka była robiona i małe malowanie ubytków, plus niby wymiana mechanizmu klamki. Drzwi kierowcy używane częśto więc już złazi, reszta chyba nie, bo rzadko używane. Teraz tylko kombinacje prawne, bo już gwarancja minęła. Albo sam w tym albo nastepnym roku jakoś będe chcial to ogarnąc. Moze przypiłuje gumki bardziej.

rafcio007

  • Gość
[i20 PB] Brak lakieru i korozja na drzwiach obok klamek.
« Odpowiedź #164 dnia: 17 Czerwiec 2013, 10:35:24 »
moim następnym autem, na pewno nie będzie Hyundai ;)

Za tydzień znowu mam malowaną klapę, coś czuję, że będę co 3 miesiące ich odwiedzał z problemem klapy ;)
wieczorkiem wrzucę, zdjęcia jak to wygląda ;)





Jak widać, lakier, farba po prostu się roluje od spodu i wychodzi :) Nie umiem tego inaczej opisać :)