Forum > Santa Fe SM
Santa Fe SM 2.0CRDi 125km 2005 rok - pytania nowego właścici
WookieWroc:
Kurde, wg raportu z firmy auto miało być super a się okazuje że coraz więcej zagadek... to z tym olejem może być kosztowne ?
Piotrek79:
No tak to już bywa z używanymi samochodami. Wszystkiego nie sprawdzisz.
Z olejem to może być wszystko.
Pompa olejowa, brudny smok,słabe ciśnienie (panewki), czujnik ciśnienia itp.
Ogólnie sprawy olejowe nigdy nie są tanie.
Ja bym zaczął od wymiany na nowy pożądny olej,filtry itp.i dopiero wtedy patrzył co się dzieje.
Mogą to być takie serwisowe zaniedbania poprzedniego właściciela.
WookieWroc:
Ale powiem Ci Piotrek że przerażony jestem, jeszcze jakbym ja sam sprawdzał a nie firma to jakoś bym to rozumiał że nie znam się, ale firma profesjonalna oceniła auto 8/10 i że godny polecenia...
NAtomiast sam sprzedawca mówił że filtry i oleje do wymiany bo dawno wymieniane no i rozrząd...
volcan:
--- Cytat: "WookieWroc" ---Żeby uporządkować wkleje jeszcze raz pytania na które nikt nie odpowiedział:
1. Mam polifta z przyciskiem 4WD po lewej, sprzedający po spytaniu czy w razie poślizgu do 40km/h napęd na 4 koła automatycznie sam się dołącza to powiedział że nie, że tylko są kontrolki ale nic samo się nie wlącza, trzeba wcisnąć przycisk dopiero wtedy... Coś zwalone jest czy ma rację ?
2. Po ustawieniu klimatyzacji albo samego nawiewu na nogi, po stronie pasażera jest nawiew raz zimny raz ciepły, z innych kratek daje bardzo mocno ciepło tak jak powinno być przy ustawieniu np 30 stopni a tam na nogi po prawej stronie takie coś...
[ Dodano: 2018-12-14, 23:12 ]
3. W tych silnikach 2.0 CRDi są wtryski Boscha? bo to ważne jeśli chodzi o przyszłą regenerację i cenę... byle nie Denso...
--- Koniec cytatu ---