U mnie inaczej, jest taki stelarz metalowy jak u ciebie a u jego podstawy jest zgrzany uchwyt metalowy na kształt takiej bejmy i w nią wsadzony jest termistor.
Pozatym ja mam wszystko zintegrowane z pompą. Jeden otór w baku i w nim jest pompa, czujnik poziomu (pływak) i czyjnik rezerwy (termistor). Ty masz dwa podejścia do baku jeden na czujniki i drugi na pompę zapewne.
W każdym bądź razie, namieszałem trochę wcześniej, to właśnie jak za mocno jest wsadzony ten termistor wówczas objawia się to "późnym" zapaleniem kontrolki, spróbuj cofnąć go wyżej, wtedy przy wyższym poziomie paliwa zacznie zaświecać się kontrolka bo termistor przestanie być chłodzony wcześniej.
Możliwe że ma być on wsadzony na równi z dnem tej "puszki" plastikowej a nie wystawać z niej nawyrost.
U mnie jest inaczej, ja mam model J-2, ty masz J-1. Widać zmieniło się.
Wkleję podobne zdjęcia.
http://a.swistak.pl/000/217/217943_1024.jpgTak to wygląda, z drugiej strony w okolicy pływaka jest ten czujnik umieszczony, przylutowany. Jak działa to połowa sukcesu, podsń go wyżej i po sprawie.