Autor Wątek: Kontrolka rezerwy i wskaźnik paliwa  (Przeczytany 15197 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

kuris

  • Gość
Kontrolka rezerwy i wskaźnik paliwa
« Odpowiedź #45 dnia: 24 Sierpień 2009, 19:30:57 »
Złośnik a powiedz mi czy ten termistor co kupiłeś na alegro jest ok działa ci kontrolka,a po drugie u mnie w aucie jest troche inaczej zamontowany jest w takiej plastikowej puszce.zamontowałem taki z używki i zapala sie dopiero troche poniżej czerwonej kreski.

Złośnik

  • Gość
Kontrolka rezerwy i wskaźnik paliwa
« Odpowiedź #46 dnia: 24 Sierpień 2009, 19:37:24 »
Działa normalnie, kwestia dobrego, dokładnego przymocowania, umieszczenia termistora, bak jest niewysoki ale za to szeroki, więc należy dobrze go umieścić, tak samo jak poprzedni, najlepiej na takiej samej wysokości to raz a jeżeli różnią się długością to żeby główka puszki termistora była na tej samej wysokości.

Z używki w sensie z tego samego auta ? Może nie docisnąłeś go lub co ? Niewiem jak tam to jest rozwiązane. Ja walczyłem z tym trochę żeby praktycznie identycznie go przylutować co poprzedni.
Pozatym ten co ja kupiłem jest akurat taki jak poprzedni ale niewiem czy identyczny jest w J-1 ?

kuris

  • Gość
Kontrolka rezerwy i wskaźnik paliwa
« Odpowiedź #47 dnia: 24 Sierpień 2009, 20:31:08 »
a u ciebie ten termistor był w plastikowej puszce tak jak u mnie czy luzem.u mnie jest taki pręt metalowy na którym wisi ten termistor ale w puszce.popatrz na tą stronke umnie jest taki.http://www.allegro.pl/item711934025_mitsubishi_lancer_colt_czujnik_poziomu_paliwa.html a dokładnie taki. http://www.allegro.pl/item678592385_czujnik_poziomu_paliwa_hyundai_lantra.html

Złośnik

  • Gość
Kontrolka rezerwy i wskaźnik paliwa
« Odpowiedź #48 dnia: 24 Sierpień 2009, 22:50:29 »
U mnie inaczej, jest taki stelarz metalowy jak u ciebie a u jego podstawy jest zgrzany uchwyt metalowy na kształt takiej bejmy i w nią wsadzony jest termistor.
Pozatym ja mam wszystko zintegrowane z pompą. Jeden otór w baku i w nim jest pompa, czujnik poziomu (pływak) i czyjnik rezerwy (termistor). Ty masz dwa podejścia do baku jeden na czujniki i drugi na pompę zapewne.
W każdym bądź razie, namieszałem trochę wcześniej, to właśnie jak za mocno jest wsadzony ten termistor wówczas objawia się to "późnym" zapaleniem kontrolki, spróbuj cofnąć go wyżej, wtedy przy wyższym poziomie paliwa zacznie zaświecać się kontrolka bo termistor przestanie być chłodzony wcześniej.
Możliwe że ma być on wsadzony na równi z dnem tej "puszki" plastikowej a nie wystawać z niej nawyrost.
U mnie jest inaczej, ja mam model J-2, ty masz J-1. Widać zmieniło się.
Wkleję podobne zdjęcia.

http://a.swistak.pl/000/217/217943_1024.jpg

Tak to wygląda, z drugiej strony w okolicy pływaka jest ten czujnik umieszczony, przylutowany. Jak działa to połowa sukcesu, podsń go wyżej i po sprawie.

ociec

  • Gość
Kontrolka rezerwy i wskaźnik paliwa
« Odpowiedź #49 dnia: 25 Sierpień 2009, 14:51:02 »
kuris, o ile pamiętam wystarczy zdjąć zabezpieczenie na końcu tego metalowego pręta i zdjąć tą plastikową obudowę i masz taki sam termistor co Złośnik ;-)

kuris

  • Gość
Kontrolka rezerwy i wskaźnik paliwa
« Odpowiedź #50 dnia: 25 Sierpień 2009, 19:48:13 »
Ociec skoro jest tam ten plastik to chyba musi jakąś rolę spełniac a poza tym z dołu tego plastiku jest tylko taka malutka dziurka którą spływa paliwo,myślisz że można go zdjac.

ociec

  • Gość
Kontrolka rezerwy i wskaźnik paliwa
« Odpowiedź #51 dnia: 25 Sierpień 2009, 20:01:48 »
No u mnie w S-Coupe wygląda tak jak u Ciebie i bez problemu ten plastik zdjąłem - pełni tylko role jakiejś osłony.