Forum > i30 FD

[i30 FD] Problem z EGR? brak mocy, obroty do 3000/min

<< < (4/6) > >>

arni_23:

--- Cytat: "lighthammer" ---Kilka tygodni temu kupiłem i30 1.6 CRDI 90KM i miałem podobnie. Mój model ma DPF i to właśnie jego zapchanie powodowało, że obroty dochodziły max do 3000/min. Po jakimś czasie włączył się także check engine. Pomogło usunięcie DPF za jakieś 600 zł.
--- Koniec cytatu ---

a nie taniej było włączyć procedurę dopalania DPF?

Ania_Hyundaii30:
Wyczyściłam sitko w ssaku.
Zapchane było szlamem...w ssaku też trochę syfu, wyczyścili mi też ssak.

Dalej auto gasło i check engine.

Pomogło wyczyszczenie EGR. Mimo tego iż podobno nie był aż taki brudny. Od tamtej pory wszystko ok. Nie tankuje już na BP :)

kosmos2011:
Sprzedawca paliwa nie ma tu nic do rzeczy.

Problem zatykającego się filtra paliwa w zbiorniku paliwa dotyczy wszystkich modeli marek Kia/ Hyundai napędzanych olejem napędowym.

Nabuknedasar:

--- Cytat: "kosmos2011" ---Sprzedawca paliwa nie ma tu nic do rzeczy.

Problem zatykającego się filtra paliwa w zbiorniku paliwa dotyczy wszystkich modeli marek Kia/ Hyundai napędzanych olejem napędowym.
--- Koniec cytatu ---
 Polecam ON premium, najlepiej Lotos/Circle. Na pierwszy rzut oka nie czuć różnicy, ale tankuję teraz tylko tam i tylko lepszy ON, sitko czyszczę raz na dwa lata profilaktycznie, choć w zasadzie nie ma z czego. A różnica w osiągach - tylko zauważalna na Niemieckich autostradach powyżej 160km/h

Szupek:
kosmos2011, hyundai też ma historię z sitkiem? głównie na forach kia widziałem posty dotyczące ceeda, myślałem, że i30 ma inną konstrukcję. Jak to jest?

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej