Forum > i30 FD

[i30 FD] Problem z EGR? brak mocy, obroty do 3000/min

<< < (3/6) > >>

kosmos2011:
A jaki błąd ?

http://hyundaiklub.pl/forum/viewtopic.php?t=6090&start=0

Ania_Hyundaii30:
Auto ok 3000 obr. wchodzi w tryb awaryjny, przymula i nie zbiera sie jak powinno.

Okresowo problemy z odpalaniem.

Check engine zapala się szczególnie w upały i kiedy jest mało w baku.

Niedawno było tak, że szarpało przy 140 km/h a nawet miałam taką sytuacje , że auto jakby coś połknęło i zaczęło coś przełykać i mną szarpnęło po czym wyłączył się zapłon.Wyczyszczono mi sitko w ssaku i już nie gaśnie i ma jakby więcej mocy. Było trochę błota..

Nadal jedak zapala się check engine i ten ttryb awaryjny się włącza.
Dziwne...

Dzisiaj nalałam mu sporo paliwa i jechał jak szalony... a zaraz na przyklad go coś przymuli już gaz do dechy a jego odcina.

Podpinałam do komputera:

P1186 Ciśnienie paliwa zbyt niskie
oraz błąd mówiący o tym, że przepustnica jest zablokowana.Z tego co pamiętam stale otwarta.


Od czego powinnam zacząć ?

Czy sitko zamówić nowe ?
Zlecić czyszczenie baku?
Czyszczenie EGR oraz czyszczenie przepustnicy ?

Czy ciśnienie może być zbyt niskie bo przepustnica jest walnięta?


Macie jakieś pomysły?

kosmos2011:
Sitko się wymienia nie czyści.

Przy błędzie P1186 do sprawdzenia regulator ciśnienia na pompie wysokiego ciśnienia.

http://forum.mojaceed.pl/viewtopic.php?f=36&t=6331

http://service.hyundai-motor.com/euro5/index.tiles
.

Piotras85:
Jeżeli sitko w baku się zapchało ,to w jakim stanie jest filtr paliwa?  Przecież on ma za zadanie zatrzymać drobniutki syf.

Co jest bardzo istotne , JEŻELI BĘDZIE ZAPCHANY FILTR PALIWA ( nie będzie miał już odpowiedniego przepływu ) TO KOMPUTER WYWALI BŁĄD : ZBYT NISKIEGO CIŚNIENIA NA LISTWIE CR lub BŁĄD DZIAŁANIA ZAWORU REGULUJĄCEGO CIŚNIENIE PALIWA. Bo jak ma być ciśnienie na listwie bez paliwa ? Siła rzeczy.

Trzeba tez zwrócić uwagę czy gdzieś nie pociąga LEWEGO POWIETRZA.
U mnie była uszkodzona membrana przy tej ręcznej pomoce paliwa tam gdzie filtr siedzi. Jak nią pompowaniem to zaczęło delikatnie się sączyć paliwo i to mnie zaniepokoiło . A objaw był taki ze jechał najnpierw normalnie a późnej jak potrzebował więcej mocy wchodził w tryb awaryjny i kręcił się do 3000 lub czasem gorzej , rozłączyło go do zera.

Mi się filtr paliwa raz zapchał po 20 000 km. A tankuje tylko na Shellu V -Power .

lighthammer:
Kilka tygodni temu kupiłem i30 1.6 CRDI 90KM i miałem podobnie. Mój model ma DPF i to właśnie jego zapchanie powodowało, że obroty dochodziły max do 3000/min. Po jakimś czasie włączył się także check engine. Pomogło usunięcie DPF za jakieś 600 zł.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej