Forum > i30 FD

[i30 FD] Problem z EGR? brak mocy, obroty do 3000/min

<< < (2/6) > >>

kosmos2011:
Wężyki podciśnienia sterowania turbiną.

http://epc.japancars.ru/hyundai/#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

Filtr

http://ceedclub.ru/forums/index.php/topic,37520.0.html

https://www.drive2.com/l/1661935/

EGR

http://epc.japancars.ru/hyundai/#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

Czujnik ciśnienia doładowania na rysunku element o numerze 39300E.

http://epc.japancars.ru/hyundai/#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%3D%3D

arni_23:

--- Cytat: "dexth" ---Mam problem z i30CW silnik diesel 1582 cm3 Crdi,  66 kW VIN TMADB81SABJ039416. Przy rozpędzaniu można dodać gazu prawie "do dechy" i samochód przyśpiesza bardzo dobrze, ale tylko do osiągnięcia obrotów 3000. Nie ma znaczenia czy przyspieszam wolno, czy szybko. Coś mu nie pozwala przekroczyć tych obrotów. Tak jakby paliwo było blokowane czy może coś innego to powoduje. Myślę, że gdyby to była sprawa pompy paliwa lub filtra paliwa, to problem byłby tylko przy szybkim rozpędzaniu.  Na żadnym biegu nie da się przekroczyć tych obrotów, a na "luzie" przekracza, nawet do 5000 a może i więcej, bo nie próbowałem. Żadna kontrolka się nie świeci. Pytam na forum, bo może ktoś się spotkał z podobnym zjawiskiem, może jest jakiś element elektroniki, który to powoduje?
--- Koniec cytatu ---


a twój pojazd nie ma czasem filtra cząstek stałych?

z rysunku wynika że jest DPF.

Zrób tak, odpal auto, znajdź drogę na 25 minut jazdy, i na 5 biegu jedź na obrotach powyżej 2000. Najlepiej ze stałą prędkością ale obroty trzymaj w przedziale 2000-3000. Po 25 minutach powinien się przeczyścić.

Uruchomienie procedury dopalania filtr DPF nie jest sygnalizowane w hyundaiach, a w tym właśnie momencie jest ograniczenie do 3000 obrotów.
Można to zauważyć, jak silnik jest rozgrzany, włączyć spalanie chwilowe i puścić auto na biegu bez dodawania gazu, spalanie powinno wskazywać 0,0 przy wyłączonym dopalaniu oraz od 0,5 do nawet 2,0 przy dopalaniu.

Procedura polega na takim wzbogaceniu mieszanki, by katalizator rozgrzał się do chyba 650 stopni  i w tym czasie wypala się z niego sadza.

kosmos2011:
W tym aucie nie ma filtra cząstek stałych CPF i koła zamachowego dwu-masowego.

Podłącz komputer i sprawdź błędy.

dexth:
Byłem dziś podłączyć pod komputer. Dwa błędy były:  brak paliwa i niski poziom oleju. Na razie pojeżdżę jeszcze i podłączę za kilka dni, czy się powtórzą. Obawiam się, że są to błędy zarejestrowane po ostatniej wymianie oleju i filtra paliwa. Ostatnio mało tym samochodem jeżdżę ale spróbuję zrobić to co radzi    arni_23

W tym aucie nie ma koła zamachowego dwu-masowego. Czy to mankament, czy zaleta?
I jeszcze pytanie: http://ceedclub.ru/forums...ic,37520.0.html
Czy łatwo się dostać do tego sitka? Podejrzewam, że to w zbiorniku paliwa.

Ania_Hyundaii30:
Hej.

Jakieś rozwiązanie na ten problem ?

Mam dokładnie to samo. Wyczyszczone sitko w ssaku, było sporo syfu, a mimo to wchodzi mi w tryb awaryjny 3000 obrotow i mam kontrolke check engine

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej