Może się przyda, więc dodaje post o pompce.
U mnie pojawił się taki problem, że brakło płynu w zbiorniku, przyszły srogie mrozy, a następnie siadły bezpieczniki 25A (po wymianie płyn lało tylko na tylna szybe) i 15A (tył wycieraczki nie działał, po wymianie działał) od wycieraczek. Pozostało sprawdzić pompkę spryskiwaczy.
Demontaż od lampy nie jest możliwy. Lepiej od razy zabrać się za zdjęcie przedniego koła od strony pasażera, następnie zdjąć 6 spinek (3 od dołu i 3 na ściance nadkola - mogą być usyfione i trzeba je po prostu wyrwać, więc od razu można się zaopatrzyć w nowe spinki).
Należy odłączyć zasilanie od góry, odpiąć dwa wężyki po bokach, a następnie podważyć od gory płytkę z miejscem na zatrzask. Pompkę wyciągamy w bok od zbiornika (patrząc w kierunku jazdy samochodu).
Najlepiej włożyć jakiś śrubokręt czy coś podobnego pomiędzy pompkę, a zbiornik i podważać z czuciem, bo wyciągnięcie pompki może być utrudnione.
U mnie przeczyszczenie pompki nic nie dało, musiałem zakupić nową. Już miałem dość zabawy z demontowaniem koła itd. (nie mam swojego garażu), więc kupiłem na miejscu dostępną - oryginalna pompka 98510 2V100, również pasuje do tego modelu. Zamontowanie w analogiczny sposób do demontażu. Teraz wszystko działa bez zarzutu.