Forum > Lantra

Parujące szyby i zablokowane drzwi

<< < (2/6) > >>

Olex903:
Podszybie czyściłem:/ wyciągnałem co nieco błota, a ten obieg zamknięty jak sprawdzić?? a odpływ wody z nagrzewnicy gdzie można sprawdzić??? na szybach to para bo sprawdzałem:/ nie da się poprostu jeździć:/ i to jest najgorsze:/ a co do drzwi bede zmuszony je jakos siłą musiał otworzyć :-| a co do drzwi to probowałem już ryglem podnosić ale rezultat mierny:/ tylko pomóżcie mi z tą parą na szybach koledzy:/ napiszcie jak mozecie w pkt. Jakie musze czynności wykonać czy coś :-/ bo wstać rano w mróz -15 i skrobać szyby od środka to nie jest miła sprawa a ludzie patrzą jak na świra :mrgreen:

Carexpert:
Skoro masz juz na podszybiu syf musisz przepchac odplyw wody z niego. Na podszybiu zbiera sie woda z szyby przedniej i czesci dachu. Jak jest zapchany odplyw to ta woda wchodzi ci do kabiny i stad moze byc para. Wlej wode na podszybie i zobacz czy woda swobodnie schodzi. Jezeli nie poszukaj odplywu. Zazwyczaj sa na koncach podszybia i zawsze w najnizszym ich miejscu. tam musi byc kanal odplywowy wody. Musisz go przepchac i woda musi wsobodnie schodzic. Co do odplywu z nagrzewnicy to ty go raczej nie masz bo zapomnialem ze nie masz klimatyzacji. Zajmij sie odplywami z podszybia. Wez lej wode i zobacz czy ona tam stoi czy splywa.

Złośnik:

--- Cytat: "Carexpert" ---Filtr kabinowy maja tylko wersje z klimatyzacja. Bez klimy nie ma go bo nie ma potrzeby go stosowac.
--- Koniec cytatu ---

Tylko wersje z klimą ? Dotyczy to tylko Lantry J-1 ? Bow J-2 jakoś i z klimą i bez nie ma filtra kabinowego do pewnego rocznika.
Po drugie dlaczego nie ma potrzeby stosowania filtra przeciwpyłkowego/kabinowego bez klimy ? Czy syf z zewnątrz wchodzi do kabiny tylko podczas pracy klimatyzacji ?
Dziwne. Mógłbyś kolego sprostować swoje sugestie :?:

Filtr kabinowy jeśli masz jest wsadzany do tunelu powietrza za wentylatorem pod schowkiem pasażera. I tam trzeba się dogrzebać. Skoro tak ci parują szyby od środka to ewidentnie musi ci się zbierać wilgoć w środku i parować na szyby, potem to zamarza i efekt taki jaki jest. Wywal dywaniki materiałowe jeśli amsz takie lub wysusz do cna. Sprawdź ten filtr i drożność całego kanału dolotowego przed i za filitrem aż do kratek nawiewów. Zapodaj środek odgrzybiający/czyszczący do nawiewów powietrza.
Co do drzwi, jakoś będzies zmusiał wykombinować żeby je otworzyć, po tym zabiegu tylko zdjęcie boczka i kontrola co i jak i naprawa. Zapewne spadło cięgno lub się obluzowało od rygla. Jeżli mozesz, weź odkręć klamkę od drzwi od środka lub zsuń szybę na dół i przyjrzyj się przez uszczelki jak wygląda sytuacja w środku.

Olex903:
PANOWIE!!! więc jest tak: drzwi juz naprawiłem:)) musiałem je docisnąć kilka razy mocniej(o mało nie przesunęłem samochodu) :mrgreen: otworzyłem od srodka poruszałem nimi troche podgiełem zawias spryskałem wd-40 i się otwieraja i zamykaja jak trza:) poprostu się opuściły:) ale teraz ta gorsza część zabawy, parowanie:/ to ja juz niewiem mam szukac tego filtra czy nie?? z tego co wiem to odgrzybiacz to raczej do klimy kolego sie stosuje ;-) To przy podszybiu tez mam spratnac ten syf caly tak?? bo od tego jest?? ze jak sie woda zberze to paruje w srodku pozniej??

A możecie wydać opinie na ten temat?: http://www.allegro.pl/item860294113_wkladka_zapachowo_osuszajaca_hit.html

szk3:
W Lantrze J-1 miałem ten sam problem. Strasznie parowały szyby nawiewem tylko przednia odparowywała i tylna od ogrzewania natomiast boczne zimą były prawie zawsze zaparowane, ale ja z tym nic nie robiłem boczne po prostu co jakiś czas przecierałem (przednie, aby widzieć lusterka)

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej