Forum > Lantra
Parujące szyby i zablokowane drzwi
Złośnik:
Jasne kolego, wszystko OK. W którym tylko miejscu JA czy ktokolwiek napisał Ci ze się nei znasz lub coś podobnego ? Nie odbieraj sprzecznie informacji. MY chcemy się tylko dowiedzieć skąd są rozbieżności prawda ? Tu nie ma żadnego szatańskiego planu dopiec komuś. jasna sprawa, jedni na tym się znają, drudzy na tym. Ja pisze o własnych doświadczeniach, nikomu nei piszę by to robił na siłę.
Chyba zgodzisz sie że są ludzie i Ludzie i cuda się zdarzają w autach a jak to się tam zrobiło to już czasem śmiech powiedzieć. Mówię o moim przypadku z zawalonymi kanałami nawiewów.
Zgoda na forum to podstawa, mpim nickiem się nei sugeruj. Pozdrawiam by nie było już sprzecznośći a żeby kolega sobie naprawił usterkę i był zadowolony.
wtom:
--- Cytat: "Carexpert" ---...ale na boga nie ma prawa wejsc nic mu w nawiewy jak piszesz bo co sie ma przecisnac przez ciasna nagrzewnice szczelnie wlozona?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?! Chyba nigdy nagrzewnicy nie widzaleś.
--- Koniec cytatu ---
kolego nie pisz bzdur, bo istnieje wiele rozwiązań nawiewów, i często w autach bez filtra spotyka się w kratkach nawiewowych np. kwiaty lipy :mrgreen: jak byś tak znał się na autach to byś wiedział, że są dwa rodzaje obiegu wody przez nagrzewnicę:
1. nagrzewnica robi za "krótki obieg" w silniku i pracuje cały czas, więc obieg "zimne powietrze" nie idzie przez nagrzewnicę tylko poprzez system klapek jest kierowany obok i wtedy lecą liście do środka jak nie ma filtra
2. nagrzewnica ma zawór na jej zasilaniu i wtedy jest tak jak piszesz
co do parowania to w dużym stopniu przyczyną parowania jest brak wentylacji budy i od tego należy zacząć w bagażniku/słupkach bocznych itp. (w zależności od typu nadwozia) trzeba udrożnić otwory wentylacyjne. często są tam fartuchy gumowe co lubią się przykleić i skutecznie blokować swobodny przepływ powietrza.
BartBartez:
Temat wyczerpany. Zamykam.
Nawigacja