Forum > Lantra

Parujące szyby i zablokowane drzwi

<< < (5/6) > >>

dzafik:
Również wersja GLS z klimą natomiast brak filtra przeciwpyłkowego. Korea

Złośnik:
Kolego Olex903 ja się wypowiedziałem w twoim temacie.
Nie chodzi tutaj o kłótnie ale o jakąś zbieżność informacji i nei wprowadzanie w błąd.
Znajdzie się inny kolega który czytając ten wątek zgłupieje rozbierając pół auta is zukając filtra bo ON "musi" być lub w padnie w galimatias "jest, nie ma, jest, niema".
Widać sprawa filtra nie jest regułą zależną od klimy czy "taniości" auta.
Co do szyb ponawiając, wywal dywaniki, osusz auto, wyczyść kanału nawiewu i na podszybiu. Jeśli nei masz filtra to robierz tunel na wentylatorem i zobacz co tam się zalęgło, bo jeśli to aż do samych nawiewów raczej nie doleciało chyba.
Zobacz jak chodzi wentylator, jeśli dosyć mułowato, tzn niby chodzi na full a powietrza z otworów tak od biedy ledwo ledwo to masz zapchane kanały, dodatkowo skoro parują szyby to masz zapchane mokrym jakimś szlamem. Trzeba to wszystko oczyścić. Środek który napisałem do nawiewów to nei po to żeby było fajnie i żeby coś sobie nalaż do srodka, tylko zeby oczyścić,, wystarczy ze grzyb siedzi w kanale i już jest jazda.

Olex903:
nie no spoko ja rozumiem ZŁOŚNIK:) tylko juz mam problem czy mam w koncu szukać tego filtra :mrgreen: hehehe no ale z tym powietrze to tak jak mowisz jak jest na full to za bogato nie smiga :mrgreen: narazie zbieram informacje a jutro do roboty trza sie brac bo mam dosyć skrobanki od środka <cisza> bo poszperałbym tam dzisiaj ale 1że sa swieta a 2 ze za godzinke mam swoje zareczyny :mrgreen: to jak macie panowie jeszcze jakies sugestie to czekam na posty :-P

Złośnik:
W Lantrze gdzie indziej niż pod schowkiem pasażera nei znajdziesz filtra więc lokalizację mniej więcej znasz już. Zdemontujesz schowek i zlukasz, jak będzie kieszeń na filtr to wyraźnie będzie to widać, jak nie to trzeba zdemontować kilka zapinek na tunelu od wentylatora w kierunku konsoli i kilka śrubek.
Poradzisz sobie napewno.

Tu pomocne linki:
http://forum.hyundaifanklub.pl/viewtopic.php?t=69
http://forum.hyundaifanklub.pl/viewtopic.php?t=435
To co prawda nie Lantra no ale napewno jest podobnie a może pomóc. :)

Carexpert:
Ja nie jestem informatykiem czy studentem ale mechanikiem samochodowym wprawdzie Hyundaji sie raczej u nas nie naprawia ale mam ponad 20 letnia praktyke w zawodzie wiec chyba wiem co mowie. To ze masz taki czy inny model nie znaczy ze nie masz taniej wersji bo w tym czasie co masz auto Hyundai zaczynal doposazac auta na "pokaz" by sprostac wymagania rynku wiec wkladali np klime ale nie przebudowywano calych systemow pod nia tylko ja dokladano co oznacza ze nie musi miec filtra bo bez klimy nie mialy to samo dotyczy wiekszosci koreanskich aut z tamtego okresu. Nie na wszystko byly pieniadze by kupowac sprawdzone i dobre rozwiazania a wlasnego centrum projektowego jeszcze nie mieli i robili co robili. To ze masz takie a nie inne oznaczenie modelu to sorry ale niewiele znaczy nadal Lantra jest tania wersja troche lepsza od innych ale segment D ani nawet C to nie jest. Jasne moze kolega lubi rozbierac cale nawiewy i pol kabiny jak mu Zlosnik proponuje ale z zawodowego doswiadczenia wiem ze duuuuuuzo szybciej i zazwyczaj przyczyna jest zapchany odplyw wody i od tego KAZDY myslacy mechanik zaczyna i zazwyczaj konczy! Potwierdza to fakt ze auto duzo stalo i to w okresie jesiennym pod drzewem co sugeruje zapchanie odplywu. Na parujace szyby na 99% to pomoze ale skoro nawiewy ma slabe to moze dodatkowo wentylator zassal czesc lisci i mogl przypchac nagrzewnice zabijajac jej przepustowosc powietrza ale na boga nie ma prawa wejsc nic mu w nawiewy jak piszesz bo co sie ma przecisnac przez ciasna nagrzewnice szczelnie wlozona?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?! Chyba nigdy nagrzewnicy nie widzales!!! Wiesz o czym piszesz? Jak narazie moje pomysly sie sprawdzaly zarowno zawodowo jak i na forum. Jak sie myle to oddam ci poklony ale ja naprawde robie w samochodach od ponad 20 lat i nie w Hyundai ach ! W zwiazku z tym moge sie mylic w niektorych rozwiazaniach ale mam wiedze i doswiadczenie ktore mi to rekompensuje i nie zdarza mi sie popsuc auta klijenta i zawsze udaje mi sie je naprawic czego dowodem sa zadowoleni wlasciciele samochodow proszacy zebym to ja naprawial ich auto i nikt inny.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej