Autor Wątek: Hamulec nożny zapala światło wsteczne - Accent '02  (Przeczytany 1262 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

erdedi

  • Gość
Hamulec nożny zapala światło wsteczne - Accent '02
« dnia: 18 Listopad 2009, 23:08:19 »
Witam wszystkich i od razu przyznaję, że jestem początkującym użytkownikiem swojego Accenta (4 miesiące)

Po wciśnięciu hamulca roboczego zapala mi się razem ze światłami stopu światło biegu wstecznego (oczywiście bez wrzuconego wstecznego ;)

Czy ktoś z Was spotkał się z takim problemem, macie może jakieś pomysły?

zwarcie na kablach, coś z czujnikiem, bardzo proszę o sugestie

pozdrawiam
Rafał

Złośnik

  • Gość
Hamulec nożny zapala światło wsteczne - Accent '02
« Odpowiedź #1 dnia: 19 Listopad 2009, 01:04:17 »
Na dzień dobry proponuję sprawdzić z tyłu połączenia przy lampach tylnych wiązek przewodów i oprawek z żarówkami. Może ktoś pomylił i "przy hamowaniu jednocześnie jedziesz do tyłu..."? :)
Sprawdź bezpieczniki przekaźniki, nie wiem jak w accencie jest, ale może być przekaźnik z dwiema parami styków odpowiedzialny za światła stopu i wstecznego i może jest tam jakaś zwiera..... sprawdź.....
Swoją drogą przypadłość nietypowa, gdyż odpowiedzialne są za każde światła osobne czujniki/przełączniki :) Sprawdź bezpieczniki choć tutaj raczej bym abstrahował, gdyż raczej przepalony bezpiecznik by objawiał się brakiem świateł.... a nie ich podmianą :)
A może po prostu najzwyczajniej właśnie zrobiła się zwiera, sprawdź kable pod deską , przy pedałach i w komorze silnika włącznie ze skrzynką przekaźników.

[ Komentarz dodany przez: weryfikator.kont: 2009-11-19, 07:38 ]
Korekta interpunkcyjna i ortograficzna.

wtom

  • Gość
Hamulec nożny zapala światło wsteczne - Accent '02
« Odpowiedź #2 dnia: 19 Listopad 2009, 05:52:34 »
normalna typowa sprawa :-P zaśniedziała masa w lampie, WD-40 + papierek ścierny ew. kontakt w sprayu jak masz

Vanitum

  • Gość
Hamulec nożny zapala światło wsteczne - Accent '02