Forum > S-Coupe / Coupe / Veloster
S coupe przerywa, kłopot z szybami
skali1991:
jagiza, Dzięki za porade ;)
Odnośnie tych durnych plastikowych zaczepów też troche wiem po ostatniej rozbiórce, poprostu masakra :-/
skali1991:
Z licznikiem walczyłem ok 20 minut.. poprostu masakra ;/ robiłem wiele samochodów, bo jestem 'początkującym' mechanikiem, ale żeby w takich miejscach były pochowane śrubki to szok xD
Jedno zabezpieczenie z boczków w drzwiach mi puściło i gdy zamykam drzwi, boczek wyrywa sie na jednym mocowaniu i niezbyt ładnie to wygląda oraz drzwi sie ciężko zamykają ;/
Ale poradziłem sobie z tym montując pięknie zamaskowanego wkręta i jak narazie wszystko sie trzyma ;DD
Mam jeszcze pytanko.. Czy w waszych Scupejkach też sie tak lipnie trzyma konsola centralna?? :?: Mówie o tym plastyku. Dokładniej:
Mi to całe lata, jest nie przymocowane, a nie widać tam żadnych zaczepów ;/
Pozdrawiam.. :)
maspex:
wyciagnij ten plastyk to zobaczysz,ze sa zatrzaski ,ale jak ktos wczesniej to wyciagal to mogl zgubictakie blaszki metalowe i dlatego nie trzyma
ps. uwazaj na ten przedluzasz 12v...ja tak mialem CB podlaczone i zaczelo sie jarac przy wtyczce od tego przedluzacza
ps2. widze,ze tak samo Ci odchodzi deska rozdzielcza jak u mnie i masz takie same swietne dywaniki jak ja przy kupnie z niemiec mialem :D odrazu wymienilem na..dywaniki z tesko :P
skali1991:
Wyciągałem i widać jakieś miejsca na zatrzaski, ale nie ma żadnych blaszek i nie wiem co z tym wykombinować ;/
--- Cytuj ---maspex,
ps. uwazaj na ten przedluzasz 12v...ja tak mialem CB podlaczone i zaczelo sie jarac przy wtyczce od tego przedluzacza
--- Koniec cytatu ---
Też miałem tam do niedawna podlączone CB, ale CB sprzedane, więc przedłużacz z wtyczkami też poszedł na sprzedaż ;P
--- Cytuj ---ps2. widze,ze tak samo Ci odchodzi deska rozdzielcza jak u mnie i masz takie same swietne dywaniki jak ja przy kupnie z niemiec mialem :D odrazu wymienilem na..dywaniki z tesko :P
--- Koniec cytatu ---