Forum > S-Coupe / Coupe / Veloster

[Scoupe] Tuning silnika G4EK

<< < (6/8) > >>

pjj:
Już zacząłem wątpić i zastanawiałem się czy Hyundai oznaczając silniki tym samym symbolem produkuje je zupełnie różne. Co do wstawienia wałka od scoupe-gt, to raz nie pomyślałem. Dwa... nie wiem jaki miałoy to skutek... jak ma się turbina do pracy zaworów? Czy w G4EK-T jest w ogóle inny wałek?

Co do mojego auta, to wypatrzyłem je szczęśliwie na allegro. Miałem jechać sam do Niemiec, ale ono przyjechało do mnie :). Oznaczenie GT jest troche na wyrost, bo "jedyną" zmianą jest mocniejszy silnik. Prowadzenie, zawieszenie bez zmian... ale to może i lepiej, bo nie ma problemu z częściami.

BartBartez:

--- Cytat: "pjj" ---Czy w G4EK-T jest w ogóle inny wałek?
--- Koniec cytatu ---

Tak. Niestety sama zmiana wałka pogorszy osiągi - silnik jest zalewany. Trzeba ingerować w ECU - przerabiałem to.

Cibor:
harabin, nie zrozumiałeś sarkazmu... ;/ Ps. By rozpoznać różnicę między DOHC a SOHC, nie trzeba ściągać pokrywy zaworów... harabin zawiodłeś mnie...

jasiuekonom:
Pi pierwsze "pijj" byś pochwalił się swoim autkiem, bo nie kojarzę żeby było a po drugie podłączę się do tematu. Proszę trochę głębiej wyjaśnij, jaka jest różnica mocy gdy włoży się wałek do LS od GT, i ile kosztuje takie programowanie ECU żeby nie zalewało silnika. Nie ma potem żadnych problemów z autem?? Czy przy takim zabiegu trzeba coś jeszcze przerabiać????

harabin:

--- Cytat: "Cibor" ---harabin, nie zrozumiałeś sarkazmu... ;/ Ps. By rozpoznać różnicę między DOHC a SOHC, nie trzeba ściągać pokrywy zaworów... harabin zawiodłeś mnie...
--- Koniec cytatu ---


 <glupek2> <glupek2> <glupek2> <glupek2> <glupek2> <glupek2>

Wiesz niektórzy nie zdejmą nie uwierzą :D :D :D :D :D :D

wyrażaj się jaśniej następnym razem :D :D :D :D :D :D :D

 <glupek2> <glupek2> <glupek2> <glupek2> <glupek2> <glupek2>

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej