Forum > Getz

[Getz] Zimny silnik 1,1 dławi się podczas ruszania

<< < (8/13) > >>

grzesiek402:
Proponuję sprawdzić kolejność przewodów wysokiego napięcia  - w razie co podpiąć zgodnie z instrukcją obsługi. U mnie na cewce jest inna kolejność niż podaje instrukcja (patrząc od komory silnika jest 4132). Teoretycznie nie powinno to mieć żadnego znaczenia, ale okazało się, że ma - po przepięciu kabli zapomniałem od dławieniu i szarpaniu - nie pamiętam dokładnie, ale gdzieś od wiosny spokój. Oczywiście ten manewr miał wpływ na dławienie podczas jazdy - co do gaśnięcia silnika to nie pomogę.

kosmos2011:

--- Cytat: "grzesiek402" ---U mnie na cewce jest inna kolejność niż podaje instrukcja (patrząc od komory silnika jest 4132)
--- Koniec cytatu ---


4123

http://www.fotosik.pl/zdjecie/96f833209519e44f

Nastar:
A jak interpretujesz skan z parametrami odczytanymi za pomocą ScanMaster-a ? Wg mnie MAP szwankuje...

kosmos2011:
MAP jest ok 29 kPa przy zamkniętej przepustnicy.

https://www.dropbox.com/s/p7pw42xlp01ce93/FL%202.pdf?dl=0

Nastar:
A temperatura powietrza w dolocie ? Jaki czujnik to mierzy ? Nie MAP ?

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej