Autor Wątek: [Getz TB] [Getz TB] Zamulony Getz  (Przeczytany 23935 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

stiv88

  • Gość
[Getz TB] Zamulony Getz
« Odpowiedź #30 dnia: 04 Maj 2016, 13:13:00 »
sprzęgło  jest ok nie ślizga  się  .Benzyna  zatankowana  już  kilkakrotnie na  innych stacjach i dalej to samo .Auto poszło do mechanika  napisze  co padło. Mi się wydaje że  to  będzie zapchany katalizator

Adam9871

  • Gość
[Getz TB] Zamulony Getz
« Odpowiedź #31 dnia: 17 Maj 2016, 22:32:37 »
 

Dodano: 2016-05-17, 22:32
Kolego Stiv88 jeśli nie rozwiązałeś problemu to podejrzewam że jest to zębatka wału korbowego u mnie dokładnie były takie same objawy jak u Ciebie, jej wymiana pomogła przyczyną tej awari był luz na zębatce przez co przeskakiwały fazy rozrządu.

cielik

  • Gość
[Getz TB] Zamulony Getz
« Odpowiedź #32 dnia: 24 Czerwiec 2016, 18:49:59 »
Witam, podobny problem ma moja Kobieta. O ile zdążyła się przyzwyczaić do braku mocy, to ja nie mogę tego zdzierżyć. Prośba o wskazanie numeru części potrzebnych do operacji z kołem zębatym. Jako, że zbliża się wymiana rozrządu, to chciałbym to zrobić. Co jeszcze będzie potrzebne do wymiany oprócz koła i centralnej śruby wału? W innym poście ktoś wymieniał blaszkę od czujnika, ale nie znalazłem info jaki jest numer części. Z góry dzięki i niech moc będzie z Wami. Z czasem może w końcu i z nami ;-)

Offline kosmos2011

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 8169
[Getz TB] Zamulony Getz
« Odpowiedź #33 dnia: 24 Czerwiec 2016, 20:04:00 »
Kliknij na numer obok poszukiwanej części to wyświetli się numer OEM (wcześniej wpisz numer vin)

cielik

  • Gość
[Getz TB] Zamulony Getz
« Odpowiedź #34 dnia: 27 Czerwiec 2016, 07:07:27 »
Dzięki za odpowiedź. Właśnie tu do końca nie wiem które to koło zębate. Czy jest to 23120 czy 23141? I jeszcze czy przy zdejmowaniu kół z wału, można użyć tej samej śruby centralnej 23127B, czy trzeba zaopatrzyć się w nową? Chciałbym kupić graty oddzielnie i zrobić to w zaprzyjaźnionym warsztacie.

Offline kosmos2011

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 8169
[Getz TB] Zamulony Getz
« Odpowiedź #35 dnia: 27 Czerwiec 2016, 19:03:19 »
Koło zębata wału korbowego 23120, tarcza do czujnika położenia wału korbowego 23141. Śrubę koła pasowego wału korbowego też ludzie wymieniają.

cielik

  • Gość
[Getz TB] Zamulony Getz
« Odpowiedź #36 dnia: 27 Czerwiec 2016, 21:22:11 »
Dzięki serdeczne za odpowiedź  :mrgreen:

freddy7

  • Gość
[Getz TB] Zamulony Getz
« Odpowiedź #37 dnia: 23 Sierpień 2016, 16:22:52 »
Witam chciał bym się podłączyć do tematu. Ponieważ mam taki sam problem jak kolega wyżej, tylko w moim przypadku totalny brak mocy zaczyna się w chwili gdy auto nagrzeje się do jakichś 35*C ( dokładnie gdy osiągnie temp. przełączania na gaz) i od razu zaznaczam że nie jest to wina gazu ponieważ na benzynie jest to samo. Wymieniłem już cewkę zapłonową, nowe przewody i kable zapłonowe jednak to nic nie dało... samochód po nagrzaniu po wciśnięciu pedału gazu jak by miał muła obroty strasznie po woli wzrastają. Ciśnienie na cylindrach ok, miałem wyciek w okolicy kolektora spod pompy oleju i niestety nadgorliwie wymieniłem uszczelkę pod głowicą przy okazji sprawdzając głowice i tu tez nie ma problemu. Luzy zaworowe ok świeżo ustawione. Szukałem informacji jakie parametry powinien mieć map sensor ale nigdzie nie znalazłem takich informacji. Jedyne co zauważyłem to przy temp zew ok 21*C temperaturę w kolektorze ssącym mam ok 55*C ?? czy nie jest to za dużo a może tyle ma być ? z góry dziękuję za odpowiedzi i pozdrawiam