Forum > Accent

[Accent LC] Tył nie hamuje.

<< < (8/14) > >>

kadafi:

--- Cytat: "kml" ---dyby Ci się chciało to weź proszę rozbierz tę nową pompę i sprawdź twardość sprężyny w palcach
--- Koniec cytatu ---


Oj ta śprężyna jest  tak twarda że w palcach będzie bieda.
Nie mam mowy o dorabianiu/dobieraniu innej sprężyny.

Tematu nie odpuszczę bo to nasze bezpieczeństwo.
Skąd ta cena? Te korektory od atosa pewnie maja taka samą budowę a kosztują 58 zeta WTF? I pewnie pasuja zamiennie tylko problemem może byc z tą sprężyną ( różne progi zadziałania korektora).

kml:
kadafi, nie próbuj zrozumieć cen bo osiwiejesz :( Na mega skrajną siłę można coś rzeźbić, ale to jest dziki koszt i brak jakiejkolwiek pewności z efektem końcowym :(

albert:
Proponuję pomierzyć starą sprężynę: długość, średnicę zewnętrzną, średnicę drutu, skok sprężyny, ilość zwoi. Dodatkowo można określić charakterystykę sprężyny, czyli ścisnąć ją określoną siłą na określonym odcinku, ale jest to raczej zbędne. Pomiary geometryczne wystarczą. W ten sam sposób pomierzyć sprężynę od Atosa lub dorobić w zakładzie produkującym sprężyny.

kadafi:
Tu dyskusja o podobnym problemie:

http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?t=62528

kml:
Rzuciłem szybko okiem i wygląda na to, że ludzie kończą kupując nowe korektory...

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej