Forum > Accent
[Accent LC] Tył nie hamuje.
kadafi:
--- Cytat: "kml" ---dyby Ci się chciało to weź proszę rozbierz tę nową pompę i sprawdź twardość sprężyny w palcach
--- Koniec cytatu ---
Oj ta śprężyna jest tak twarda że w palcach będzie bieda.
Nie mam mowy o dorabianiu/dobieraniu innej sprężyny.
Tematu nie odpuszczę bo to nasze bezpieczeństwo.
Skąd ta cena? Te korektory od atosa pewnie maja taka samą budowę a kosztują 58 zeta WTF? I pewnie pasuja zamiennie tylko problemem może byc z tą sprężyną ( różne progi zadziałania korektora).
kml:
kadafi, nie próbuj zrozumieć cen bo osiwiejesz :( Na mega skrajną siłę można coś rzeźbić, ale to jest dziki koszt i brak jakiejkolwiek pewności z efektem końcowym :(
albert:
Proponuję pomierzyć starą sprężynę: długość, średnicę zewnętrzną, średnicę drutu, skok sprężyny, ilość zwoi. Dodatkowo można określić charakterystykę sprężyny, czyli ścisnąć ją określoną siłą na określonym odcinku, ale jest to raczej zbędne. Pomiary geometryczne wystarczą. W ten sam sposób pomierzyć sprężynę od Atosa lub dorobić w zakładzie produkującym sprężyny.
kadafi:
Tu dyskusja o podobnym problemie:
http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?t=62528
kml:
Rzuciłem szybko okiem i wygląda na to, że ludzie kończą kupując nowe korektory...
Nawigacja
[#] Następna strona