Autor Wątek: [Accent LC] Błędy o następujących kodach  (Przeczytany 34719 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline kosmos2011

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 8169
[Accent LC] Błędy o następujących kodach
« Odpowiedź #15 dnia: 13 Sierpień 2013, 18:05:23 »
Cytat: "dankul1"
Przy okazji wrzucie linka jak kasować błędy abs


Tylko serwis.

Czy przy nie uruchamianiu się silnika kontrolka immo: świeci, nie świeci, miga ?

Jaki masz przebieg auta ?

doman76

  • Gość
[Accent LC] Błędy o następujących kodach
« Odpowiedź #16 dnia: 14 Sierpień 2013, 05:52:18 »
P1801
P1805

Czyszczenie styków anteny (cewki) immo . Najlepiej po wyczyszczeniu dać do wtyczki do oporu smaru na bazie silikonu (np. smar TF)  u mnie czestotliwosc zmalala z 1/10 razy do max raz na pol roku. Pomaga tez wymiana samej anteny - ale nowa to chyba kolo 300zl byla.

Do odkrecenia masz tylko 3 sruby z dolnej czesci obudowy kolumny kierowniczej. Kabelek najprawdopodobniej w zielonej oslonce ( o ile dobrze pamietam).

dankul1

  • Gość
Z deski
« Odpowiedź #17 dnia: 14 Sierpień 2013, 12:12:18 »
Zamieszczam, może się uda krótki filmik z widokiem na zegary w moim wehikule.


Offline kosmos2011

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 8169
[Accent LC] Błędy o następujących kodach
« Odpowiedź #18 dnia: 16 Sierpień 2013, 20:34:14 »
Kontrolka od immo jest ok, od oleju trochę długo się świeci (jaki olej masz zalany teraz, a jaki w przeszłości). Błędy które podałeś dalej wskazują na przepływomierz (ten zamiennik który kupiłeś nie budzi mego zaufania) najlepiej by było gdybyś miał możliwość podmiany na sprawny oryginał. Tutaj http://hyundaiklub.pl/forum/viewtopic.php?t=3720&postdays=0&postorder=asc&start=45 na końcu masz tabelę z podanymi wartościami przepływu w zależności od obrotów i położenia przepustnicy. Podłącz ELM i sprawdź jakie masz wartości u siebie.

Kermit

  • Gość
[Accent LC] Błędy o następujących kodach
« Odpowiedź #19 dnia: 18 Sierpień 2013, 16:50:20 »
Jak już jesteśmy przy elmie.. Jakiego programu używacie? Ja lecę na jakimś darmowym syfaczu EasyODB II czyta i kasuje. W zasadzie to wszystko :D

dankul1

  • Gość
[Accent LC] Błędy o następujących kodach
« Odpowiedź #20 dnia: 20 Sierpień 2013, 14:13:52 »
Cytat: "Kermit"
Jak już jesteśmy przy elmie.. Jakiego programu używacie? Ja lecę na jakimś darmowym syfaczu EasyODB II czyta i kasuje. W zasadzie to wszystko :D

Do komóry z androidem wrzucony mam program "TORQUE" - Engine Management Diagnostics and Tools
na laptopie nie pamiętam :)
Oleju z przeszłości nie mogłem się doszukać, ani w książce ani po etykietach więc zważając że kilka lat silnik ma zalewam go 10W40 Castrola, wydaje mi się że bierze olej bo nie dotrzymam roku na wymianę, muszę solidnie dolewać.

Kermit

  • Gość
[Accent LC] Błędy o następujących kodach
« Odpowiedź #21 dnia: 22 Sierpień 2013, 08:40:25 »
Mi własnie zależy na laponowy diwajsach do diagnostyki bo elma mam na sznurku a nie na BT.

[ Dodano: 2013-08-28, 22:12 ]
Jakieś wieści z walki z błędami? U mnie po zmianie filtra paliwa i czyszczeniu przepływki P1128 nie świeci od 500km (wcześniej zapalał się od wykasowania po jakiś 100-200km)
Btw. Błędy ABS'u bezproblemowo usuniesz KTS'em (W Krakowie za 15-20 zł można się podpiąć w Szczecinie nie będzie drożej)

dankul1

  • Gość
[Accent LC] Błędy o następujących kodach
« Odpowiedź #22 dnia: 10 Wrzesień 2013, 10:01:09 »
Cytat: "doman76"
P1801
P1805

Czyszczenie styków anteny (cewki) immo . Najlepiej po wyczyszczeniu dać do wtyczki do oporu smaru na bazie silikonu (np. smar TF)  u mnie czestotliwosc zmalala z 1/10 razy do max raz na pol roku. Pomaga tez wymiana samej anteny - ale nowa to chyba kolo 300zl byla.

Do odkrecenia masz tylko 3 sruby z dolnej czesci obudowy kolumny kierowniczej. Kabelek najprawdopodobniej w zielonej oslonce ( o ile dobrze pamietam).


Piwo dla Ciebie doman76 rozkręciłem kolumnę kierowniczą, miałem ciężkie dojście do styków aby je rozłączyć. Jednak dziarsko wypryskałem, popryskałem wszystko WD 40 (nawiasem mówiąc przestraszyłem się widząc plątaninę kabli częściowo zabezpieczoną taśmą izolacyjną, częściowo poprzecierane izolacje kabli. Fakt że nie zastałem oryginalnej fabrycznej instalacji dał mi wiele do myślenia, odnośnie historii auta). Jednak po skręceniu wszystkiego, odpukać jak na razie działa wszystko bez problemów, kontrolka immo świeci, odpala tak jak powinien.  

Smutne jest to, że przyczepiła się kolejna choroba (nie wiem czy to wynika z tych nie usuniętych i rozwiązanych tematów z check engine opisywanych wcześniej. Mianowicie jak ruszam, autem w trasę to po przejechaniu 100 - 200 m na niskim biegu i niskich obrotach do 2000 tys. Auto nagle traci moc, wciskam pedał przyspieszenia do podłogi zero reakcji, następuje lag w dostawie mocy. Objawy wyglądają tak jak bym nie miał już paliwa, i miał zaraz się zatrzymać toczę się z 1 km/h tak jadę z 20 m po czym za chwilę odzyskuje moc i zaczyna reagować na wciśnięty pedał przyspieszenia.
:(

[ Dodano: 2014-04-06, 22:32 ]
Wymieniona sonda lambda, zmieniony ponownie przepływomierz skasowane błędy. Efekt dalej check ale już sonda nie wyskakuje więc przyczyną też nie jest przepływomierz. Wniosek po pomiarach daje napięcie 12v pada na sterownik silnika. Tylko jak to jest ze sterownikiem w Accentach podeślę fotkę z numerem, szukam więcej informacji, jak ugryźć temat. Czy można wywalić immobilizer, albo dostać jakiś zestaw
silnik 1.5 12v rocznik 2001

P.S.
ABS zrobiony, czujnik tylnego koła :) więc prawie na prostej

[ Dodano: 2014-05-12, 19:05 ]
Cytat: "dankul1"
Cytat: "doman76"
P1801
P1805

Czyszczenie styków anteny (cewki) immo . Najlepiej po wyczyszczeniu dać do wtyczki do oporu smaru na bazie silikonu (np. smar TF)  u mnie czestotliwosc zmalala z 1/10 razy do max raz na pol roku. Pomaga tez wymiana samej anteny - ale nowa to chyba kolo 300zl byla.

Do odkrecenia masz tylko 3 sruby z dolnej czesci obudowy kolumny kierowniczej. Kabelek najprawdopodobniej w zielonej oslonce ( o ile dobrze pamietam).


Piwo dla Ciebie doman76 rozkręciłem kolumnę kierowniczą, miałem ciężkie dojście do styków aby je rozłączyć. Jednak dziarsko wypryskałem, popryskałem wszystko WD 40 (nawiasem mówiąc przestraszyłem się widząc plątaninę kabli częściowo zabezpieczoną taśmą izolacyjną, częściowo poprzecierane izolacje kabli. Fakt że nie zastałem oryginalnej fabrycznej instalacji dał mi wiele do myślenia, odnośnie historii auta). Jednak po skręceniu wszystkiego, odpukać jak na razie działa wszystko bez problemów, kontrolka immo świeci, odpala tak jak powinien.  

Smutne jest to, że przyczepiła się kolejna choroba (nie wiem czy to wynika z tych nie usuniętych i rozwiązanych tematów z check engine opisywanych wcześniej. Mianowicie jak ruszam, autem w trasę to po przejechaniu 100 - 200 m na niskim biegu i niskich obrotach do 2000 tys. Auto nagle traci moc, wciskam pedał przyspieszenia do podłogi zero reakcji, następuje lag w dostawie mocy. Objawy wyglądają tak jak bym nie miał już paliwa, i miał zaraz się zatrzymać toczę się z 1 km/h tak jadę z 20 m po czym za chwilę odzyskuje moc i zaczyna reagować na wciśnięty pedał przyspieszenia.
:(

[ Dodano: 2014-04-06, 22:32 ]
Wymieniona sonda lambda, zmieniony ponownie przepływomierz skasowane błędy. Efekt dalej check ale już sonda nie wyskakuje więc przyczyną też nie jest przepływomierz. Wniosek po pomiarach daje napięcie 12v pada na sterownik silnika. Tylko jak to jest ze sterownikiem w Accentach podeślę fotkę z numerem, szukam więcej informacji, jak ugryźć temat. Czy można wywalić immobilizer, albo dostać jakiś zestaw
silnik 1.5 12v rocznik 2001

P.S.
ABS zrobiony, czujnik tylnego koła :) więc prawie na prostej


Przeniesiony wątek po części (składowa wielu pytań) dotycząca poruszanego tematu:

Witam
Mam następujący problem, zgrzyt, metaliczny dźwięk podczas hamowania, uruchomiłem niedawno ABS. Podczas hamowania na przedniej lewej osi następuje tarcie, odbieram to tak jakby nie były spasowane zębatki i zęby nie trafiały bądź przeskakiwały. Nie mam pojęcia, co jest przyczyną, najważniejsze problemy to metaliczny nieprzyjemny chrzęst metalicznych zębatek słyszany z zewnątrz, oraz blokada możliwości wciśnięcia do podłogi pedału hamulca, a więc realne niebezpieczeństwo. Mam hipotezę, być może zakupiłem nieodpowiednią koronkę na półośkę do abs z nieodpowiednią ilością zębów. Wiem, że są dwie ilości zębów.
Jeżeli ktoś miał taki przypadek bardzo proszę o wskazanie możliwych przyczyn zaistniałej sytuacji oraz ewentualnych możliwości usunięcia problemu.
Dziękuje za wszelkie próby pomocy

werni

  • Gość
[Accent LC] Błąd abs, pęknięty pierścień
« Odpowiedź #23 dnia: 05 Sierpień 2016, 17:42:29 »
Witam.
Pojawił mi się ponownie błąd abs i ręcznego w czasie jazdy. Komputer nie pokazał żadnych błędów oprócz wewnętrznego błędu komputera (C1604). U mechanika sprawdzili i widać pęknięcie na prawym pierścieniu. Szukać innej przyczyny czy wymieniać pierścienie? (na lewym przegubie był już spawany i wszystko cacy).

Tommy1980

  • Gość
Hyundai Accent 1.5 benzyna, 2003, P1128
« Odpowiedź #24 dnia: 30 Grudzień 2017, 20:29:41 »
Witam serdecznie, od kilku miesięcy mam problem z moim autkiem - co chwilę błąd silnika się pali. Co chwile śmigam do mechanika: i tak już miałem wymienioną przepływkę i obie sondy lambda. Od 3 lat mam instalację gazową i do tej pory nic się nie działo.....Parę dni temu byłem u gazownika na przeglądzie gwarancyjnym u niego z kolei wyskoczył błąd P1128......Padam
Mam nowe kable zapłonowe z sierpnia, nowe świece z kwietnia. Gazownik mówi, że to musi być cewka zapłonowa......Na poprzednie naprawy wydałem prawie tysiąc.
Co to jest ten błąd P1128?? Ktoś wie??

Offline sasek941

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 186
[Accent LC] Błędy o następujących kodach
« Odpowiedź #25 dnia: 30 Grudzień 2017, 22:00:56 »
Jeżeli masz uszkodzoną cewkę, daj buta w podłogę od 1500obr i jeżeli zacznie szarpać i przede wszystkim migać check, to cewka do wymiany. U siebie zamontowałem jakiś zamiennik i jest bardzo dobrze.

Tommy1980

  • Gość
[Accent LC] Błędy o następujących kodach
« Odpowiedź #26 dnia: 31 Grudzień 2017, 15:17:07 »
Dziękuję bardzo. Dzisiaj przetestuje i zobaczymy co się pojawi.

Offline Clins299

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 113
[Accent LC] Błędy o następujących kodach
« Odpowiedź #27 dnia: 31 Grudzień 2017, 16:49:54 »
Obstawiam Niskie Ciśnienie Paliwa ( jeśli to się dzieje tylko na benzynie bo gaz mniemam ze po serwisie)
Albo coś z podciśnieniem....

Świece zapłonowe wytrzymują około 40 tysięcy potem z nimi bywa różnie. Jak nie wymieniałeś to od tego bym zaczął. Pewnie wymieniałeś przy założeniu gazu co??

Offline mariobros72

  • HKP
  • **
  • Wiadomości: 15
Re: Hyundai Accent 1.5 benzyna, 2003, P1128
« Odpowiedź #28 dnia: 01 Styczeń 2018, 16:25:31 »
Cytat: "Tommy1980"
Witam serdecznie, od kilku miesięcy mam problem z moim autkiem - co chwilę błąd silnika się pali. Co chwile śmigam do mechanika: i tak już miałem wymienioną przepływkę i obie sondy lambda. Od 3 lat mam instalację gazową i do tej pory nic się nie działo.....Parę dni temu byłem u gazownika na przeglądzie gwarancyjnym u niego z kolei wyskoczył błąd P1128......Padam
Mam nowe kable zapłonowe z sierpnia, nowe świece z kwietnia. Gazownik mówi, że to musi być cewka zapłonowa......Na poprzednie naprawy wydałem prawie tysiąc.
Co to jest ten błąd P1128?? Ktoś wie??
A co się dzieje i jaki błąd poza tym z termostatem wyskakuje ?

Offline acc24

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 147
[Accent LC] Błędy o następujących kodach
« Odpowiedź #29 dnia: 28 Grudzień 2019, 22:35:25 »
Dzisiaj wyskoczyły mi błędy P1801, P1805 (po raz kolejny) i musiałem ok. 5 razy odpalać, ktoś ma jakieś zdjęcia jak to rozkręcić i jak wygląda ta antena?



2020-01-04 :

Odkręciłem 3 śruby pod spodem obudowy pod kolumną i nawet troszkę plastiki nie drgnęły, może ktoś wie jak to zdemontować, trzeba zdjąć kierownicę?