Forum > i40 VF

[i40 VF] Wypalanie filtra DPF w 1,7 CRDI

<< < (155/168) > >>

MD13:
No ale to jest prawda. To jest to samo co zrobił VW. Ta afera dopiero wyjdzie. Pomyślnie. Auto więcej pali. Przy wypalaniu jest tak jak w tym artykule. Sam widziałem jak facet całą włókniarzy zakopcił bo mu się filtr dopalał. Do tego jeszcze niszczy silnik. Znowu będzie afera. I wyjdzie że trzeba się będzie pozbyç tego dziadostwa.

robaszek127:
Nic nie będzie zmienione bo dpf ma robić normy spalin a że tworzy koszty dla uzytkownika to wybieranych posłów w UE nie obchodzi.
Co śmieszne nasza Unia chce być święta i ogranicza wszędzie normy a reszta świata z Chinami,USA czy Indiami ma to w nosie.
Wystarczy zobaczyć filmiki jak to kraje segregują odpady wywalając je do rzek. A podobno same kontenerowce bardzie szkodzą spalając ropę niż europejska motoryzacja.
To tak jak ze śmieciami w Polsce.  Jest coraz drożej, gorsza sytuacja do klienta a tylko firmy zarabiają pod przykrywką ekologii.

MD13:
Poczekamy zobaczymy. Ale to jajo śmierdzi. Dpf tak naprawdę nie daje nic. Tylko to że szkodliwe cząstki (substancje) zostają wywalane w czasie wypalania czyli z opóźnieniem. Auto dostaje w dupę. Dlaczego mazda umie zrobić silnik który spełnia wymogi emisji bez filtra cząstek stałych ( benzyny) . Że unia wyczuła kasę na pseudo - ekologi to jedno. Ale już machina ruszyła ,że ten pseudo filtr nic nie daje. Pytanie tylko komu to będzie potrzebne ,żeby to wykorzystać i np wydoić koncerny samochodowe z kasy. Milionowe kary przecież nie wpłyną na konta posiadaczy aut tylko na konta odpowiednich ludzi. Polityka panie.

origo:
Przyłanczam się do tematu. Mieszkam w Danii i mogę powiedzieć że tu też nikt tego tematu jeszcze nie rozgryzł. Tym razem chodzi o Kia Ceed 1.6 128km z 2013 z przebiegiem 125tys. Wypalanie co 40-100km. Glówkują się na tym w ASO na gwarancji (7lat). Boje się tego troche usuwać bo tu podchodzą do tego bardzo rygorystycznie na przeglądach. Pomiar jest dymomierzem i ma limit górny 0,5 (czegoś tam). Sprawdzane były wtryskiwacze (wykręcan, testowane w maszynie, sprawdzane równierz metodą przelewową ), MAF, EGR, czyszczony kolektor dolotowy, wymieniony został czujnik różnicy ciśnien, wszystkie świece żarowe, olej (był 1cm ponad na miarce) i na konieć regenerowany DPF sprawdzony kamerą, testowany i 2 lata gwarancji (metodą wodowania) był resetowany w sofcie po montowaniu, wybrane parametry zostały monitorowane i porównane przez ASO... I jak było tak i jest nadal. Brak jakichkolwiek błędów w komputerze. Już sam nie wiem co tu robić, jak kupiłem auto 3 miesiące temu wypalało non stop przez 2000km, potem już co 150km, a teraz po regeneracji DPF ogółem co 60-80km. Jeżdze dziennie 2X 57km 45km autostradą (120-130km/h) reszta w mieście (bez większych korków).  Czy może to nadal być dpf pomimo że był czyszczony_ Zawsze pozwalam mu się wypalić do końca

kacluk1987:
Akurat dymomierzem bez dpf to nie masz się co martwić bo auto przejdzie bez problemu.. Dymomierz nie jest w stanie wykryć braku dpf.. A jak ci dobrze zrobią że tylko wkład wyjmą i będzie wyglądało na oryginał.

u mnie bez dpf wyglądało to tak (nadal sporo ponizej normy) :

zero dfirt                  pass
max    :0.10   actual  0.04

Mean value .             pass
max . : 3.00 . actual  0.75

FPT mean valve .       pass
max   : 1.5 .   actual .0.75

mogę Ci zdjęcie podesłać tego prosto ze stacji gdzie przegląd robili w UK...

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej