Forum > i40 VF

[i40 VF] Wypalanie filtra DPF w 1,7 CRDI

<< < (168/168)

szyby1:
Czyli Hyundai i Kia 1,7 będą się wypalać przy 18,5 grama. A używa ktoś Liqui Moly 2650 daję to coś. A i co myślicie żeby jeszcze zaślepić EGR.

Albi:
Lałem ten dodatek wyjeźdżiłem  dwa zbiorniki jeden po drugim żadnych efektów 200 -250km i wypalanie ale dziś sprawdzałem mam 213km i 9 gram powód zaczęły się niskie temperatury jestem z Białegostoku i rano mamy przymrozki dużo jest  opinii że im niższa temperatura to więcej przejedziemy kilometrów od wypalenia do wypalenia i u mnie tak jest co ciekawe że nigdzie nie mogę doczytać dlaczego tak jest.pozdrawiam. Dodam jeżdżę tylko po mieście.

Kuba M:
Podczepię się, bo rano też spanikowałem.


--- Cytat: mariusz00-82 w 10 Październik 2017, 13:27:08 ---Witam od tygodnia jestem posiadaczem Hyundai i40 2014 r przebieg 102 tyś ,zrobiłem już nim dwie trasy 500 i 600km i 100 po mieście .Dziś rano sprawdzając olej na bagnecie mam ponad 1 cm nad max  :-(  Na 15 umówiony jestem do serwisu .Czego mam się spodziewać w serwisie wypalania? Wymiany oleju?

--- Koniec cytatu ---

Zgodnie z tym, czego się dowiedziałem od rana, to olej się sprawdza po 5 min. od zgaszenia auta. Tak jest w instrukcji. Po nocy miałem gdzieś 0,5cm ponad full, potem drugi pomiar jak doszedł do właściwej temperatury pracy i 5 min. po zgaszaniu gdzieś około 0,5cm poniżej full. Wydaje mi się, że w takim razie jest ok? Koledze też powiedzieli w warsztacie, że ma olej ok.

Druga sprawa - mam auto od soboty, jeszcze nie złapałem wypalania DPF. W poprzednim aucie objawem było zwiększone spalanie przy hamowaniu silnikiem. Teraz mam automat - ale pewnie tak samo to ma wyglądać? Jeśli chwilowe nie spada do zera po puszczeniu gazu, to będzie to?


Airwolff:
A gdzie podać powietrze od strony czujnika czy od strony DPF?

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej