Forum > i40 VF

[i40 VF] Wypalanie filtra DPF w 1,7 CRDI

<< < (132/168) > >>

Pajaro:
MK33, możesz próbować ale według mnie to wydawanie pieniędzy w błoto. Jedyne rozsądne rozwiązania: regeneracja (czyszczenie) albo wycięcie. Takie środki możesz używać profilaktycznie jak DPF jest czysty. Widziałem na własne oczy jak wygląda zawalony DPF w cytrynie- żadna chemia nie była w stanie tego ruszyć- tylko przetykanie drucikiem każdego kanaliku i dopiero chemia.

micmardg:

--- Cytat: "MK33" ---Dziś zamawiam preparat z K2 do czyszczenia DPF. sam sobie to przeczyszczę i sprawdzę jakie będą wyniki. W sumie to nie jest drogie więc może nawet 2 razy podać? co sądzicie o tym? tej chemii jest masa ale zacznę od tej tańszej.
--- Koniec cytatu ---


Aplikowałem, nie pomogło, tylko regeneracja dała radę

Alfred:
Potwierdzam. Srodki typu k2 itp. stosuje sie tylko kiedy masz sprawny DPF. Pomoga wypalac itp. ale nie czysci. Problemem jest popiol ktory zostaje w filtrze i zmniejsza jego pojemnosc. Dlatego wypala ci czesciej. Musisz regenerowac lub wyciac. Sam to przerabialem i wydalem na te srodki z 150ziko. Nic to nie da.

micmardg:
Ja mam jeszcze pytanie z innej beczki. Dlaczego wypalanie trwa zawsze 15 minut, niezależnie od tego czy jedziesz z 1500 czy 2500 obrotów, zawsze jest to 15 minut. Czy czas wypalania nie powinien być uzależniony od stylu jazdy podczas wypalania? tak, żeby za każdym razem dpf wypalił się powiedzmy do "0"?

MD13:
micmardg tak jest w sofcie i tyle. Napisze to jeszcze raz. Nie w interesie koncernów jest to by dpf sprawował się prawidłowo. Ma się zapchać i generować koszty dla użytkownika. O taki to biznes ekologiczny.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej