Autor Wątek: [i40 VF] Lista problemow I40  (Przeczytany 160349 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

DvH

  • Gość
[i40 VF] Lista problemow I40
« Odpowiedź #30 dnia: 17 Wrzesień 2013, 16:17:20 »
onkyo3, Ja właśnie wczoraj wstawiłem auto (1.7 CRDi 136 KM) do serwisu bo przy ciut ponad 24 tys. km zapaliła mi się kontrolka niskiego poziomu oleju. Sprawdziłem na bagnecie i poziom był na minimum. Dolałem 300 ml oleju tej samej klasy (taki jak podano w instrukcji) ale poziom się nie zmienił. Nie chciałem lać więcej bo zupełnie nie mam w tym doświadczenia tylko odstawiłem do serwisu bo wydało mi się to mimo wszystko dziwne, że spadł poziom oleju. W serwisie mi sprawdzili czy nie ma nigdzie wycieków i się okazało, że jest czysto. Dolali mi 1,5 litra oleju i twierdzą, że takie zużycie, tj. 1,8 litra oleju na 24 tys. km to zupełna normalka. Wcześniej jeździłem 5 lat KIA cee'd 1.6 CRDi 115 KM i zmiany w poziomie oleju między przeglądami były minimalne, dlatego bardzo się zdziwiłem, kiedy się okazało, że w i40 "bierze" olej...
onkyo3, daj znać czy wg Ciebie takie zużycie to normalka? Wydaje mi się, że 1,8 litra ubytku to bardzo dużo i nie rozumiem dlaczego dopiero przy tak dużym ubytku (30% pojemności oleju w silniku) zaświeciła się kontrolka. Nie powinna wcześniej?

Z innych uwag to tylko tyle, że ja mam również trzeszczenie w narożu przedniej szyby przy desce od strony pasażera i kierownica i gałka zaczyna mi się wycierać.

Konrad

  • Gość
[i40 VF] Lista problemow I40
« Odpowiedź #31 dnia: 18 Wrzesień 2013, 08:46:42 »
Witajcie,
przebieg jakieś 47.000 i szybko rośnie (odbiór z salonu 21.12.2011). Auto sprawuje się bardzo dobrze, mechanicznie brak uwag.
Wymiany:
- przy 30.000km wymiana klocków P
- 46.000km wymiana klocków T

Olej:
- 5.000km
- 15.000km
- 30.000km
- 45.000km
Pomiędzy nie dolałem nawet kropelki - zwyczajnie nie bierze nawet kieliszeczka.

Gwarancyjne usługi:
- obszycie kierownicy
- odkleił się jeden z czujników na przedniej szybie (wymienili)