Ubytek płynu chłodniczego. Temat wałkowałem prawie rok czasu. Z 6 wizyt w ASO. Po drodze weryfikacje itp. Zmiana EGR na nowy bo pierwotnie obstawiali, że tu jest problem z chłodniczką. W końcu ponowna dłuzsza weryfikacja i decyzja ze jest to wada fabryczna bloku silnika. Temat głosny 2/3 lata temu przy nowych autach. U mnie auto kupowałem 3 letnie. Poprzedni własciciel to olał i dolewał pewnie płynu. Miał być wymieniany pierwotnie częsciami silnik. Tzn blok, glowica, uszczelki i sruby nowe + jeszcze jakies elementy ktorych nie znam teraz, a reszta miała być ze starego silnika przekładana. Jednak wyszło tak, że w trakcie rozkręcania silnika mechanicy stwierdzili, że niektore elementy nie nadaja sie do użytku i ponownego założenia. Wyszło ze około 90% to nowy silnik. Również nowy rozrząd został zamontowany o co sie martwiłem.