Forum > i40 VF

[i40 VF] Lista problemow I40

<< < (37/52) > >>

hubi1982:
Witam,
Kupiłem niedawno I40 1,7 crdi 2012 i pojawił się problem typu ubywający płyn ze  zbiorniczka, a przybywa oleju czyli płyn dostaje się najprawdopodobniej do oleju. Samochód normalnie jeździ nic nie kopci zachowuje się ok. Moje pytanie może ktoś miał taki problem i pomoże. Z góry dziękuję

ptasznik00:
Nie kopci Ci dlatego bo masz filtr dpf. W moim poprzednim aucie (Peugeot 508) miałem podobny problem. Winna była wydmuchana uszczelka pod głowicą. Również nic nie dymiło, płynu ubywało a oleju przybywało. Sprawdź sobie stan samego oleju (czy nie jest jaśniejszy) oraz korek od wlewu paliwa (czy nie ma nalotu). Raczej bym tego nie bagatelizował bo jeśli się okaże, że to uszczelka to dodatkowo sam filtr dpf szybko Ci się zapcha.

waszek_rmc:
Oleju może przybyć przez to, że niepoprawnie zakończona została procedura dopalania DPF - czyli cofa się benzyna do oleju. Ile ubywa tego płynu i w jakim tempie? zauważenie zmiany na bagnecie to jakieś podejrzewam 150 - 200 ml płynu w oleju, a to już chyba pusty zbiornik wyrównawczy. Jestem ciekaw tego objawu, bo sadząc po opisach to dość często spotykane zjawisko...

[ Dodano: 2017-06-26, 11:45 ]
Sprawdź jeszcze chłodnice czy gdzieś nie cieknie, podobno była też jakaś akcja serwisowa na zbiorniczek od płynu chłodniczego dla klientów z problemem "ubywania"

ptasznik00:
Weź też pod uwagę sam fakt zwiększania objętości płynu chłodniczego. Sprawdzałeś poziom płynu na zimno czy ciepło. U mnie jak jest rozgrzany to mam poziom maks. Jak jest zimny to schodzi trochę poniżej maksa. Faktycznie zwiększanie się poziomu oleju może oznaczać źle wypalony filtr dpf.

hubi1982:
Jak dokładnie wypalić filtr DPF, aby było ok. Stan oleju sprawdzałem na zimnym silniku.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej