Forum > Accent
[Accent LC] Komfort jazdy na dłuższej trasie
Łukasz:
Widzę, że czytanie ze zrozumieniem nie jest Twoją najmocniejszą stroną ale po kolei:
--- Cytat: "kml" ---Łukasz, ja nic i nikomu, a już na pewno nie Tobie, nie muszę udowadniać. Kiedy piszę o moich doświadczeniach to nie robię tego po to żeby ktoś przyznał mi rację bo mam to w głębokim poważaniu. Wymianę postów z Tobą traktuję jako zabawę bo jesteś zakochany w accencie do tego stopnia, że nie widzisz żadnych jego wad a wszystkie negatywy starasz się obrócić korzyść porównując go do innych samochodów.
--- Koniec cytatu ---
Masz pewnie na myśli głównie problem rdzy. Nie staram się go obrócić w korzyść bo o to trudno. Pisałem jedynie, że nie ma aut, które nie rdzewieją i, że na tle konkurencji wypada nieźle. Jak mnie pamięć nie myli to w podobnej cenie w tej klasie aut co Accent była tylka jakaś KIA i Lanos w ok. 2000 roku. Nie wiem jak KIA ale Lanos w mojej opinii lepiej od Accenta nie wypada.
Mało tego, wiele aut wyższej klasy ma większy problem z rdzą niż Accent (np. C klasa z podobnych lat).
Znajdź mi auto, które jest w podobnej cenie co Accent, podobnej klasy, z podobnych lat i nie ma problemu z rdzą.
--- Cytat: "kml" ---
Co ciekawe to co dla mnie jest istotne w tej konstrukcji (np niezależne tylne zawieszenie) dla Ciebie nie istnieje. Ja staram się wykorzystać z możliwości accenta tyle ile jestem w stanie a Ciebie raduje jazda na trasie z prędkością 110km/h. Dla mnie 1.3 jest słabe paliwożerne i głośne a dla Ciebie jest oszczędne, wystarczająco dynamiczne i głośne.
--- Koniec cytatu ---
Heh... to się faktycznie robi zabawne. Dla mnie jest oszczędne i głośne ale nigdzie nie pisałem, że dynamiczne. To już prędzej z Twoich postów mogłoby wynikać.
--- Cytat: "kml" ---
Czytając Twoje posty widzę obraz osoby, która ma pierwszy samochód w życiu i tak się złożyło, że to accent i zapewne stąd snujesz opowieści SF o tuningu 1.3 i innych cudach wiankach dotyczących tego samochodu.
--- Koniec cytatu ---
Tamten temat to były dywagacje czysto teoretyczne. Nie traktowałem go szczególnie poważnie i nie wiem po co do niego nawiązujesz w tym wątku.
--- Cytat: "kml" ---
Z zasady nie chce mi się jeździć na zloty, ale jeżeli kiedyś na jakimś się zapowiesz to z przyjemnością przyjadę żebyś mi pokazał swoją technikę jazdy accentem.
--- Koniec cytatu ---
Na razie nie mam czasu by myśleć o zlotach. W szczególności, że ogólnopolskie z reguły odbywają się dość daleko od mojego miejsca zamieszkania ale może kiedyś się wybiorę ;-)
kml:
--- Cytat: "Łukasz" ---Znajdź mi auto, które jest w podobnej cenie co Accent, podobnej klasy, z podobnych lat i nie ma problemu z rdzą.
--- Koniec cytatu ---
Cenie zakupu czy obecnej wartości rynkowej? Moim zdaniem znalezienie samochodu, który ma całe nadkola i nie jest rudy pod spodem (tak jak znakomita większość accentów) to naprawdę nie jest problem.
--- Cytat: "Łukasz" ---Heh... to się faktycznie robi zabawne. Dla mnie jest oszczędne i głośne ale nigdzie nie pisałem, że dynamiczne. To już prędzej z Twoich postów mogłoby wynikać.
--- Koniec cytatu ---
Wysłany: 2012-12-31, 15:24 kml pisze:
Tak, nie uważam że 1.3 jest słabe używając określeń takich jak "dychawicznie słaby" bądź "bardzo słaby" lub "rzekome 84 konie" Tego typu określenia są na całym świecie powszechnie używane do opisywania dobrej mocy jaką generuje silnik.
Ja z kolei odniosłem wrażenie, że jesteś zadowolony ze swojego silnika wobec czego automatycznie zaliczyłem do tego dynamikę w myśl zasady, że bycie zadowolonym odnosi się do całokształtu.
--- Cytat: "Łukasz" ---Tamten temat to były dywagacje czysto teoretyczne. Nie traktowałem go szczególnie poważnie i nie wiem po co do niego nawiązujesz w tym wątku.
--- Koniec cytatu ---
Nawiązuje do tego mając w pamięci twoje zaangażowanie w temat i bardzo poważne traktowanie zagadnienia.
--- Cytat: "Łukasz" ---Na razie nie mam czasu by myśleć o zlotach. W szczególności, że ogólnopolskie z reguły odbywają się dość daleko od mojego miejsca zamieszkania ale może kiedyś się wybiorę
--- Koniec cytatu ---
Będę śledził te wątki.
Łukasz:
--- Cytat: "kml" ---Cenie zakupu czy obecnej wartości rynkowej?
--- Koniec cytatu ---
Przede wszystkim cenie zakupu. Co sprawi, że zostaną nam do wyboru pewnie 3 auta, jakaś Kia (nie pamiętam modelu odp. Accenta w tamtym czasie), Accent i Lanos. Kii nie znam, Lanosy rdzewieją.
Aczkolwiek jeżeli chodzi o obecną wartość rynkową to również nie będzie łatwo bo Accent znacznie traci na wartości. Czekam na propozycje aut ;-)
--- Cytat: "kml" ---odniosłem wrażenie, że jesteś zadowolony ze swojego silnika wobec czego automatycznie zaliczyłem do tego dynamikę w myśl zasady, że bycie zadowolonym odnosi się do całokształtu.
--- Koniec cytatu ---
Jestem zadowolony. Jest oszczędny, cichy przy prędkościach do 110KM/godz. (cichszy niż silniki lanosa np.), bezawaryjny. Nie jest jednak dynamiczny. Z drugiej strony jaki silnik o tej mocy i pojemności jest dynamiczny?
--- Cytat: "kml" ---Nawiązuje do tego mając w pamięci twoje zaangażowanie w temat i bardzo poważne traktowanie zagadnienia.
--- Koniec cytatu ---
Jakbym je traktował poważnie to byłbym już pewnie po rozmowach z firmamy zajmującymi się tuningiem auta ;-)
--- Cytat: "kml" ---Będę śledził te wątki.
--- Koniec cytatu ---
Może do tego czasu wpakuje w Accenta jakieś 3.0 V6 i dam Ci się wyprzedzić na trasie :mrgreen:
kml:
--- Cytat: "Łukasz" ---Przede wszystkim cenie zakupu. Co sprawi, że zostaną nam do wyboru pewnie 3 auta, jakaś Kia (nie pamiętam modelu odp. Accenta w tamtym czasie), Accent i Lanos. Kii nie znam, Lanosy rdzewieją.
--- Koniec cytatu ---
Znam kia rio, które od lat stoi u mnie na ulicy i nie wiem na czym polega sekret ale tam nie ma ani grama korozji na nadkolach. Według Ciebie lanosy rdzewieją a według mnie nie i mówię to na podstawie tych z którymi miałem do czynienia oraz egzemplarza mojego kolegi, który pomimo rocznika 2000 nie ma tego problemu.
Kiedy accent był nowy to nie był wcale aż taki tani samochód o czym też warto pamiętać.
--- Cytat: "Łukasz" ---Aczkolwiek jeżeli chodzi o obecną wartość rynkową to również nie będzie łatwo bo Accent znacznie traci na wartości. Czekam na propozycje aut
--- Koniec cytatu ---
Auta francuskie - równie tanie i bez nadkoli do wymiany.
--- Cytat: "Łukasz" ---Jestem zadowolony. Jest oszczędny, cichy przy prędkościach do 110KM/godz. (cichszy niż silniki lanosa np.), bezawaryjny. Nie jest jednak dynamiczny. Z drugiej strony jaki silnik o tej mocy i pojemności jest dynamiczny?
--- Koniec cytatu ---
Od samego początku kiedy mam to nieszczęsne 1.3 kusiło mnie żeby jechać na hamownie bo te 84km strasznie słabe są a włączenie klimy przetrąca im kulasy na maksa. Następna generacja accent z silnikiem 1.4 ma 90 koni a samochód jeździ totalnie inaczej czyli bez porównania lepiej.
Nie wiem zdajesz sobie sprawę z tego, że lanos ma wyciszenie na masce, którego nie ma accent więc mam pewne wątpliwości co do tego czy hyundai jest cichszy. Moim zdaniem jest bardzo podobnie, albo dokładnie tak samo.
--- Cytat: "Łukasz" ---Jakbym je traktował poważnie to byłbym już pewnie po rozmowach z firmamy zajmującymi się tuningiem auta
--- Koniec cytatu ---
ROTFL
--- Cytuj ---Może do tego czasu wpakuje w Accenta jakieś 3.0 V6 i dam Ci się wyprzedzić na trasie
--- Koniec cytatu ---
Do tego czasu wpakujesz nowy filtr powietrza i oleju co najwyżej. Mało tego wątpię aby w PL kiedykolwiek pojawił się accent z silnikiem innym niż fabryczny.
Hants:
--- Cytat: "kml" ---Hants napisał/a:
Ja tez tak myslę, bardzo rzadko przekraczam dozwolone prędkosci, a hamowanie na autostradzie to wg mnie obciach.
A jakieś doświadczenia z PL?
--- Koniec cytatu ---
Mizerne, rzadko z miasta wyjeżdzałem :-)
Nawigacja
[#] Następna strona