Forum > i40 VF
[i40 VF] i40 - Pierwsze wrażenia.
mr.?:
--- Cytat: "i40" ---Stan na dziś to jakieś 7,3 w mieście.
Btw. czy silnik 1.7 jest faktycznie z ISUZU?
--- Koniec cytatu ---
7,3 to wynik w pełni satysfakcjonujący....
Z tego co wyczytałem to KIA i HYUNDAI robią ten silnik, a o ISUZU nic mi się nie obiło.
2200km na liczniku i pierwsza wizyta w ASO (zaplanowana). Zgłosiłem poniższe rzeczy:
1. kontrolka AFLS ---> prowadzona jest akcja serwisowa, wymiana lamp (sic!), więc ASO zamówiło i czekam na telefon od nich;
2. problem z wrzucaniem biegu nr 1 i czasami nr 2 ---> nic nie stwierdzono, poproszono mnie o zwrócenie uwagi czy nie skracam sobie drogi przy wrzucaniu biegu nr 1, na razie sprawdzam;
3. szum w okolicach przedniego słupka po stronie pasażera ---> na razie cisza, więc poprawiono;
4. odpadł chrom od przycisku hamulca postojowego ---> zamówiono, będzie dołożony przy wymianie lamp;
5. wycieraczka po stronie pasażera nie wraca na miejsce ---> nie naprawiono bo nie można było odkręcić ramienia, więc popryskano chemią i przy następnej wizycie naprawa;
6. spalanie na poziomie ponad 8l w mieście ---> nie potrafili odnieść się do tego, gdyż to była ich pierwsza i40 w dieslu. Jedyne co powiedzieli to, że komputer pokazuje fikcyjne spalanie i jest obarczone to błędem (znamy to z rzeczywistości).
Dostałem też informację, że były jeszcze 2-3 akcje serwisowe na i40 m.in. 2 razy programowano komputer. W moim przypadku potwierdzone zostanie to przy następnej wizycie.
Alonzo_:
--- Cytat: "i40" ---To może trochę o mojej i40-tce ze 136KM motorem...
Co do uwagi kolegi powyżej ad. "słabych świateł" nie potwierdzam.
Generalnie uwagi mam do:
- "tępej skrzyni biegów" zaraz po uruchomieniu auta... po 'rozgrzaniu się' jest już tylko lepiej;
- denerwujących (zbyt dużych?) wibracjach odczuwalnych w kabinie podczas pracy silnika na biegu jałowym;
- momentami skrzypiącej na wybojach tylnej kanapie (oparcie);
- lekkiej ospałości do 2000 obr/min (wgranie mapy zmieni wykres)
--- Koniec cytatu ---
- Skrzynia pracuje z oporem to fakt ale jakoś nie uważam na razie tego za wadę, zobaczymy co dalej
- wibracje - potwierdzam, nie denerwuje mnie to ale czuć delikatnie jak zejdzie na obrotach - tego mogłoby nie być
- ospałość wynika z charakteru silnika sądzę a i z pojemności chyba. Ale mimo, że przesiadam się z TDI na PD gdzie dół był świetny nie narzekam strasznie jakoś. Miedzy 2-4 tyś jest naprawdę dobrze a cichutki silnik pozwala na wkręcanie.
- co do drogowych muszę w takim razie zgłosić na serwisie bo u mnie są słabe.
--- Cytat: "mr.?" ---
Dostałem też informację, że były jeszcze 2-3 akcje serwisowe na i40 m.in. 2 razy programowano komputer. W moim przypadku potwierdzone zostanie to przy następnej wizycie.
--- Koniec cytatu ---
Wszytskie dot oprogramowania? Jak zdobędziesz jakieś szczegóły kiedy i o co biegało to proszę napisz.
Czy ktoś z kolegów ma wiedzę czy można wyłączyć te melodyjkę przy odpalaniu/gaszeniu?
Pozdrawiam
mr.?:
--- Cytat: "Alonzo_" ---
- co do drogowych muszę w takim razie zgłosić na serwisie bo u mnie są słabe.
Czy ktoś z kolegów ma wiedzę czy można wyłączyć te melodyjkę przy odpalaniu/gaszeniu?
--- Koniec cytatu ---
Ja mam wrażenie, że moje światła drogowe świecą w górę. Jak jechałem drogą przez las to mijania oświetlały drogę, a drogowe drzewa :)
W sprawie melodyjki to pytanie postawiłbym nieco inaczej: Czy można ją zmienić na swoją np. Witaj Kochanie! :mrgreen:
Alonzo_:
A ja chciałbym ją wyłączyć.
i40:
--- Cytat: "Alonzo_" ---
Czy ktoś z kolegów ma wiedzę czy można wyłączyć te melodyjkę przy odpalaniu/gaszeniu?
--- Koniec cytatu ---
Można, w ustawieniach "User Settings - Stop & Edit Settings"
http://www.myhyundai.ie/HyundaiEuropePwp/implementations/IE/includes/OwnersManuals/i40.pdf
str. 143 i 145
;-)
Nawigacja
[#] Następna strona