Forum > Santa Fe SM

[Santa Fe SM] Jaki napęd 4x4?

<< < (8/19) > >>

mar_p:
moim zdaniem wersja poliftowa nie ma również sprzęgła wiskotycznego w środkowym moście bo po co? więc prawdopodobnie też środkowy most też by trzeba zmienić (nazywany też reduktorem lub przekładnią kątową). Tu jest fajny schemacik napędu: http://www.awdwiki.com/en/hyundai/#Santa_Fe_I_3_5V6_2002____

martinez98:
Też myślę, że musiałby do wymiany iść przedni dyfer, most i wał. No i elektryka mogłaby walić błędami, bo przecież instalacja do "załączania" istnieje, a zostałaby nie podłączona. Zależy na czym komu zależy. Zrobić można wszystko za odpowiednie pieniądze.

vanhelsing:
Prościej zrobić z przedliftowego poliftowy: wymiana lamp tylnych,zderzaka tylnego i wlotu na masce i....."tadaaammm"...już mamy poliftowy. :mrgreen:

santa claus:
Tak czy inaczej gra nie warta świeczki...i w jednym i drugim przypadku koszty były by spore ( tzn, w pierwszym przypadku dużo wyższe). Za to chyba by można było kupić drugie auto do zabawy no chyba, że ktoś tak kocha swoje auto, bardzo mu się podoba i ma sporo kasy to wtedy można zaczynać zabawę.
Kolego derek u wujka googla jest gdzieś stronka co Panowie robili z SM wersję do rajdów - tam bodajże coś przerabiali z napędem, nawet krótki pictorial z tego jest.

derek:
Dzięki Panowie, dzisiaj się wyśpię .... chociaż , w poliftowym Santku napęd na tył dołącza się tylko do 40km/h i ... dalej, wzrost prędkości, jedziemy już jak zwykłym ,,plaskaczem''  :?:  :-/

[ Dodano: 2014-07-07, 16:11 ]
Halo 8-)

To jak jest z tym napędem poliftowego Santka, do 40km/h napęd na obie osie, a co powyżej tej prędkości... zwykła osobówka  :?:

[ Dodano: 2014-07-09, 18:15 ]
Proszę bez olewki  :cry: pytanie powyżej :oops:

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej