Forum > Zakup Hyundaia

KUPNO - Sonata

<< < (50/52) > >>

kosmos2011:
Nigdy jej nie wyeliminowano do końca produkcji montowano numer 23300-25200.

Poprawiono część zamienną na numer 23300-25922 i montowano w wypadku awarii.

http://www.ebay.com/itm/GRANDEUR-TG-08-10-SONATA-04-09-TUCSON-09-GeNuiNe-BALANCE-SHAFT-2330025200-/121851369686

Ze względu na niski przebieg może panewki nie są w złym stanie i warto zaryzykować.

Dobry olej i filtr oleju skrócenie interwału wymiany i silnik będzie śmigał.

andrzej300:

--- Cytat: "Hants" ---dziadek płacze przy sprzedaży (naprawdę!!!)
--- Koniec cytatu ---


to może ze szczęścia że się pozbył  :mrgreen:

nie rozumie tych ludzi, płaczą, wzruszają się za kawałkiem żelaza,plastiku i gumy, równie dobrze moge płakać przy sprzedaży telefonu, krzesła, kurtki...tylko...po co ?

nie traktujmy aut jak członków rodziny, na zachodzie  jest to tylko przedmiot do przemieszczania się z punktu A do punktu B, a nie relikt  kultu

jak dla mnie każde auto to i tak kupa złomu która i tak kiedyś pójdzie do huty

Hants:
Będzie trochę oftopicznie. Gentelman sprzedający auto osiągnął już wiek, w którym czas na komunikację publiczną lub taxi. Nie wiem, czy oczy mu się szkliły za autem, utraconą młodością lub przez niepełnosprawność.

Nas też to kiedyś nie ominie.

darekn15:

--- Cytat: "kosmos2011" ---W silnikach G4KA i G4KC jest problem z modułem balansu w którym znajdują się popmy oleju.

Nieprawidłowo działa suwak który steruje baypassem łączącym pompy oleju.

W połączeniu z długim interwałem wymiany oleju i stosowaniem kiepskich olejów panewki machają na pożegnanie.

Żeby pozbyć się problemu należy wymienić cały moduł na numer:

G4KA: 23300-25903 + miska olejowa 21510-2G500 + śruby 21390-2G020 i 21390-2G050 http://koraps.com/shop/item.php?it_id=446462

G4KC:  23300-25922 + miska olejowa 21510-2G500 + śruby 21390-2G020 i 21390-2G050

Wszystko to ma sensy tylko wtedy gdy najpierw zrobimy rewizję dołu silnika i sprawdzimy panewki korbowodowe i główne.
.
--- Koniec cytatu ---


Przeczytałem wątki z forów rosyjskich zamieszczone kilka postów wcześniej (po translacji googli z ru do eng).

Jeśli dobrze zrozumiałem to silnik 2.0 G4KA  niekoniecznie  musi "cierpieć" na  problem smarowania panewek.

Poniżej cytat  komentarza z wątku https://www.drive2.ru/l/456176930077541627/

Jenek85
(..)

2.0 travel long without interventions, and 2.4 does not. And I also confirm this, as the former employee of OD Hyundai.

Również komentarze w wątku https://www.drive2.ru/l/8643420/  mają podobny wydzwięk tzn że 2.4 psuje się często, a 2.0 niekoniecznie.

Od siebie dodam że zanim zakupiłem Sonatę NF 2.0 144KM (2007r)   pogadałem z przygodnie spotkanymi taksówkarzami jeżdżącymi  właśnie Sonatami 2.0 NF (jedna przed FL , druga po więc silnik już 165KM ).

Pierwszy czyli posiadacz NF-ki 144KM twierdził że miał przebieg  160kkm (z czego sam zrobił 60kkm) - brak uwag do pracy silnika i ogólnie całego auta.

Drugi czyli posiadacz NF-ki 165KM miał przebieg 320kkm. Z silnikiem miał problem - remont gniazd zaworowych przy blisko 300kkm (z tego prawie 200kkm zrobione lpg), brak problemu z panewkami.

Może to jednostkowe przykłady, ale jakoś współgrają z komentarzami z rosyjskiego forum.[/i]

kosmos2011:
Może tak być bo G4KA posiada zewnętrzną pompę oleju, a G4KC pompa jest razem z balansem.

Tak czy inaczej w silniku G4KA był jakiś problem z balansem bo był zmieniany z innym numerem.
.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej