Forum > Matrix / ix20

[ix20] Dla osób, które mają problem z Hyundaiem

<< < (5/19) > >>

lukasz.zst:
Jak to mi powiedziano dziś w serwisie Hyundaia że w ix35 od zeszłego wtorku jest ogłoszona akcja wymiany amortyzatorów , dla użytkowników którzy sami sie zgłoszą anie powiadamiają .
Do dzwoniłem sie do Warszawy do Hyundaia i zapytałem sie jak to jest z modelem ix35 powiedziano mi że wszystkie informacje udzielają serwisy , zadzwoniłem do innego serwisu powiedziano mi że pierwszy raz coś słyszą o kłopotach z zawieszeniem w ix35

dekra:

--- Cytat: "larry" ---Ale niestety jak chce pokazać podczas jazdy serwisantowi w czym problem to nie wychodzą te odgłosy.
--- Koniec cytatu ---

Oczywiście, bo u mnie bardziej słychać gdy jadę sam, i mniej słychać, gdy jedziemy we dwóch z serwisantem (inne jest obciążenie przodu). Do tego dochodzi fakt, że ja chcę słyszeć wszystko, a serwismen udaje głuchego. Ponadto, w każdym egzemplarzu może to być inaczej słyszalne.

ph71:

--- Cytat: dekra ---
--- Cytat: "larry" --- Do tego dochodzi fakt, że ja chcę słyszeć wszystko, a serwismen udaje głuchego.
--- Koniec cytatu ---


W sprawie trzeszczenia plastików pojechałem raz z serwisantem i było jak piszesz powyżej. Konkluzja z tej dwugodzinnej wizyty dla mnie jest taka, że jak coś się definitywnie nie zepsuło i nie wymaga wymiany - to ASO problemu nie widzi i raczej nie pomoże. I dotyczy to wszystkiego w tym i w każdym innym aucie. Najczęściej po prostu nie mają z tego chleba, a robić by trzeba bez gwarancji, że się uda.
Zatem wszelkie upierdliwości o charakterze okazjonalnym, których powtarzalność w czasie jest nieprzewidywalna, bądź silnie uzależniona od wielu czynników zewnętrznych, pozostaną albo do rozwiązania przez nas samych, albo trzeba nauczyć się z nimi żyć. Niestety...
--- Koniec cytatu ---

kontakt.serwis:
Szanowni Państwo

W sprawie reklamacji, prosimy o przesyłanie reklamacji w formie pisemnej (listem poleconym) na adres:
Hyundai Motor Poland
Ul.Wołoska 22
02-675 Warszawa
lub
prosimy o przesłanie wiadomości email na adres :kontakt.serwis@hyundai.pl  

Jest to bezpośredni kontakt do działu reklamacji.
Pod tym adresem możecie Państwo również zgłoszać swoje uwagi, co do jakości obsługi w serwisach Hyundai.

lukasz.zst:
I co to da tak jak z moim zawieszeniem , nic sie nie dzieje, tak to ma być  , mam wszystkie listy . Importer ma nas w w d... bo nie jestem pierwszą osoba która ma problemy z zawieszeniem.
Po drugie od kad pamiętam nikt nie odbierał e-mil od importera totalna cisza.
Hyundai zrobił sobie bardzo zła oponie w Polsce poprzez importera , który uważa że jest wszytko oki

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej