Ach te asystenty kierowcy
Moje zdanie, to potrzebne jest jak przy d...e koszula.
Ale unijne urzędasy wiedzą co dla nas jest lepsze
Ale wracając do pytania to:
1.Kraj nad Wisłą akurat nie jest odosobniony bo za granicą też z tym jest porażka.
Unia chciała to producent po najmniejszej linii oporu,kosztów i na odwal się zainstalował to żeby dostać homologację na auto.
To czy jest to model z navi czy bez nie ma znaczenia, są tak samo omylne.
Dodam tylko że mam inne auto z tym wynalazkiem które kosztowało prawie tyle co trzy i20 i jest tak samo omylne jak i20.
2. Nie da się legalnie wyłączyć ani w punkcie 1. jak i 2.
Na moje pytanie na serwisie o wyprogramowanie tego, odpowiedzieli mi że to ingerencja w systemy bezpieczeństwa i oni na tej podstawie mogą pozbawić mnie gwarancji na auto.
Dla mnie to bez sensu, ale nie zdziwiłbym się jakby HMP po donosie dilera taką gwarancję cofnął.
3. Tu akurat u mnie działa i nie ma problemu asystent utrzymuje auto pod górkę jakieś 2-3 sekundy.
Może próba była pod za niskie wzniesienie.