Autor Wątek: S-coupe LS szarpanie  (Przeczytany 40869 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

mariusz

  • Gość
[S-Coupe] LS szarpanie
« Odpowiedź #75 dnia: 15 Lipiec 2008, 21:22:47 »
no i zrobilem na poczatku zle podlaczylem diode i niezapalila sie wogule ale po odwruceniu biegunow dioda zapalila sie na stale i niemrugala wedlug opisu oznacza to ze komp padl ;/ czy to oznacza na sto procent ze komp kaput??? auto spala 10 litrow po miescie a na trasie ok 6 jest jakis inny sposob jeszcze na sprawdzenie kompa oprocz podmiany???? ogolnie dol:( ile kosztuje nowy test sa jakies zastepcze albo pasuja od innego auta???:(

Grzesik1

  • Gość
[S-Coupe] LS szarpanie
« Odpowiedź #76 dnia: 15 Lipiec 2008, 21:44:15 »
ja za kompa do swojego zapłaciłem 200zł i to cena taka normalna, (lantra)

Odłącz kleme na 15sek i podłącz ponownie i zrób kolejną próbę diodową,

Możliwe, że u ciebie poprostu diagnoza diodowa nie działa i dlatego dioda świeci bez przerwy...

Poczekajmy aż wypowiedzą się inni posiadacze s-coupe, może uda się namówić kogoś by zrobił taki odczyt w swoim aucie i wtedy będziemy wiedzieć o co chodzi na 100%

mariusz

  • Gość
[S-Coupe] LS szarpanie
« Odpowiedź #77 dnia: 15 Lipiec 2008, 22:13:14 »
robilem tak odlaczylem kleme i po 15 minutach probowalem ponownie i zrobilo tak samo tylko chce miec pewnosc na 100 procent i czy jest to mozliwe ze auto bedzie mialo takie spalanie jak napisalem wyzej

maspex

  • Gość
[S-Coupe] LS szarpanie
« Odpowiedź #78 dnia: 15 Lipiec 2008, 22:36:01 »
mariusz....jak ostro deptasz w miescie to spokojnie spali 10litrwo,jak jezdzisz eko to anwet do 7 mozna zejsc..ale srednio 7,5l miasto 5,5l trasa

mariusz

  • Gość
[S-Coupe] LS szarpanie
« Odpowiedź #79 dnia: 15 Lipiec 2008, 22:43:47 »
tylko moj problem glowny to niejest spalanie niemowiac o tym ze jak probowalem oszczednie jechac to i tak dyche polknol ,ale chodzi o to glownie co napisalem wczesniej w poscie

Pyros

  • Gość
[S-Coupe] LS szarpanie
« Odpowiedź #80 dnia: 15 Lipiec 2008, 23:26:07 »
Coś mi się wydaje,że ten wątek pomału zbacza z głównego tematu.... :>
Spalanie takie jak podajesz jest możliwe jeśli jeździsz głównie po mieście w korkach na krótkich dystansach. Ja tutaj nic nadzwyczajnego nie widzę. Gdyby ci zaczął palic ok.12 i w góre to bym sie trochę przestraszył,a tak sprawdz ciśnienie w ogumieniu,opróżni bagażnik ze zbędnych rzeczy,zmieniaj biegi przy 2,5tys i hamuj silnikiem a może uda ci się zejść w dół ;p

mariusz

  • Gość
[S-Coupe] LS szarpanie
« Odpowiedź #81 dnia: 15 Lipiec 2008, 23:40:59 »
ale ja piszac o spalaniu mialem na mysli to ze jesli ecu bylby uszkodzony to czy spalanie bylo by normalne czy tez bylo by zwiekszone , a moj problem (powtorze) jest taki ze auto jak jest wilgootno to potrafi jezdzic jak mazenie i idzie jak glopi a jak jest cieplej to juz mu sie niechce ja mu gaz a on idzie tak jak by chcial a niemogl dotego z wydechu smierdzi paliwem i tak jak napislaem wyzej po podlaczeniu diody to gniazda ecu dioda caly czas swieci

Cendra

  • Gość
[S-Coupe] LS szarpanie
« Odpowiedź #82 dnia: 16 Lipiec 2008, 00:06:56 »
mariusz (jeżeli to imię to pozdro dla imiennika ;-) ) możesz zrobić fotki co i jak zrobić z diodą, żeby sprawdzić kompa, bo diodę już sobie zrobiłem, ale próbowałem sie raz podłączyć i mi nie wyszło :(

mariusz

  • Gość
[S-Coupe] LS szarpanie
« Odpowiedź #83 dnia: 16 Lipiec 2008, 05:55:03 »
caly opisik jest tutaj http://mitsubishifan.webpark.pl/ poprostu mussisz trafic biegunami jesli raz ci sie dioda niezaswieci obracasz bieuny leda i powinno zadzialac :)

Grzesik1

  • Gość
[S-Coupe] LS szarpanie
« Odpowiedź #84 dnia: 16 Lipiec 2008, 17:40:23 »
Cytat: "mariusz"
jesli ecu bylby uszkodzony to czy spalanie bylo by normalne czy tez bylo by zwiekszone


różnie to bywa, u mnie nie było zmian w spalaniu, auto tylko gorzej wchodzilo na obroty a w upalne dni nie chciało praktycznie jeździć

Powodzenia

kion

  • Gość
[S-Coupe] LS szarpanie
« Odpowiedź #85 dnia: 17 Lipiec 2008, 08:08:40 »
mam ten sam problem z szarpaniem.
Na początku działo się tak na ciepłym silniku. Auto nie wchodzi na obroty między 2-3 tyś. Jak mu dam w dechę, to go zdławi na 1s a potem pójdzie.
Jazda na lekko wciśniętym gazie bez przyspieszania objawia się również szarpaniem, ale delikatnym. Myślałem, ze to może eku i kondensatory. Wykręciłem, ale tam były kondensatory ceramiczne. Po założeniu auto jeździło dwa dni ok.

Aktualnie auto szarpie na ciepłym i zimnym. Dodatkowo wolne obroty spadają do 500.
Zmieniłem świece, sprawdziłem kable (wymienione jakieś pół roku temu). Wymieniony filtr powietrza. Wczoraj czyściłem krokowy silniczek (bez zdejmowania obudowy)

Mechanik mówi, ze cewka. Ja mu nie wierzę, bo auto czasem jedzie bardzo dobrze. Częściej jak zimny.

Spalanie mam w normie. Myślałem ze to może lambda. Sprawdzę dzisiaj.

Muszę dorwać się jeszcze do przepływomierza. Jak go odłączyłem, to auto nie zapala.



@Cendra

a ty rozwiązałeś problem, bo wygląda bliźniaczo

Cendra

  • Gość
[S-Coupe] LS szarpanie
« Odpowiedź #86 dnia: 17 Lipiec 2008, 17:21:18 »
Ja rozwiązałem swój problem narazie połowicznie, bo jeżdżę bez termostatu, po prostu walnięty jest czujnik cieczy na obudowie termostatu, bez termostatu nie łapie wyższej temp i można normalnie jeździć, sprawdź to u siebie, niewiele roboty, zerowe koszty to chyba warto spróbować ;-) powodzenia :)

kion

  • Gość
[S-Coupe] LS szarpanie
« Odpowiedź #87 dnia: 17 Lipiec 2008, 20:55:43 »
ja mam na pewno uszkodzony przepływomierz. Rozkręcilem go i chciałem wyczyścić. Wylecial z niego kawałek stopu metalu. Pewnie sie ukruszył ze starości. Może znajdę w jakimś krótkim czasie zastępczy i dam znać czy pomogło.

Cendra

  • Gość
[S-Coupe] LS szarpanie
« Odpowiedź #88 dnia: 18 Lipiec 2008, 00:12:54 »
piszcie relację na bieżąco :-)

Paweł Mirowski

  • Gość
[S-Coupe] LS szarpanie
« Odpowiedź #89 dnia: 20 Lipiec 2008, 20:22:22 »
autko przejechało 50km i przy wjeżdżaniu na parking silnik zgasł, przy dosyc długiej próbie odpalania poczułem smród z katalizatora jak już go uruchomiłem to tylko na trochę bo silnik powyżej 2000 obrotów gaśnie. Teraz autko stoi u mechanika który teraz nie może uruchomic silnika powiedział żeby kupic przepływomierz powietrza to autko będzie działac. KUPOWAC CZY NIE 101 105 108 112 113 115 116 117 119 121 126 127 130 135 146 <pomocy>