Forum > i40 VF

EGR czyścić czy wymieniać na nowy

<< < (3/8) > >>

hondantv:
Ja wiem że są to rzeczy nikomu niepotrzebne. Psują się na potęgę i kosztują czopke pieniędzy, ale chciałbym się dowiedzieć z pewnego źródła czy po usunięciu ich auto nie świruje. Dlatego proszę o odpowiedź osoby które pousuwały te części ze swoich i40 i czy po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów nie wpływa to jakoś niekorzystnie na auto.

kacluk1987:
Mogę ci powiedzieć ale na przykładzie silnika 3.0d m57 z bmw.. gdzie po wycięciu dpf, wyłaczeniu EGR auto miałem jeszcze 2 lata i nic się nie działo, przeglądy z emisją spalin przechodziło pozytywnie.. W obecnes skodzie z tdi też czekam do pierwszych problemów dpf/egr i wycinam oba dziadostwa

MD13:
bez dpf , z wyłączonym egr i podniesioną mocą zrobiłem już jakieś 20 tys.

Kabestan:
Można zaślepić EGR nie wywalając DPF? Zrobi to każdy kumaty mechanik czy trzeba szukać "tuningowców" specjalizujących się tylko tym?

MK33:
Kilka dni temu u znajomego  w warsztacie usłyszałem że w tym roku zakładali już kilka DPFów i katalizatorów. Podobno nie samochody nie przeszły przeglądów. Czyli ryzyko z wycięciem jest.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej