Troszkę sam jednak "powalczyłem"
poniżej napisałem jak ja to zrobiłem, może komuś się przyda.
Co potrzebne:
- śrubokręt krzyżakowy,
- klucz 12.
Należy odkręcić osłonę silnika, jest przymocowana na 4 śruby 12 i klika plastykowych spinek.
Ja nie odkręcałem całkowicie, zostawiłem śruby w tylnej części i osłonę opuściłem.
Dla łatwiejszego dostępu proponuję zdemontować dwie spinkę z nadkola.
To była ta łatwiejsza część

Teraz trzeba trochę się pogimnastykować na leżąco.
od strony kierowcy jest więcej miejsca, bo po stronie pasażera dostęp ogranicza zbiornik spryskiwacza.
Należy zdemontować halogeny, są na 4 śrubach, a potem demontujemy ramkę halogenu, też jest na 4 śrubach.
Najciężej odkręcić jest tę w rogu. Stojąc przodem do samochodu w rogu od strony chłodnicy.
Ja odkręciłem najpierw 3 śrubki, potem odchyliłem ramkę i małym śrubokrętem udało się odkręcić tę 4.
Montaż w odwrotnej kolejności.
Nie wiem jak w innych ramkach z LED-ami z alliexpress, ale w moich właśnie ta 4 śrubka nie pasuje,
ja jej nie wkręciłem w ogóle. Może jakby był inny dostęp to by coś nawiercił, ja zostawiłem ją, i tak mocno siedzą.
Kabelki to już najmniejszy problem jak poprowadzić do komory silnika.
Według wskazówek "chińczyka" czerwony podłączamy pod + po zapłonie a - do klemy ujemnej.
Jednak ten zestaw wymaga jeszcze podłączenia przekaźnika, którego nie ma.