Forum > Santa Fe SM

Santa Fe SM 2.0CRDi 125km 2005 rok - pytania nowego właścici

<< < (2/51) > >>

Piotrek79:
Obroty mam tak gdzieś 800
Wycieraczki hybrydowe tylko nie pamiętam jakiej firmy,ale spisują się bardzo dobrze. Nic nie skrzypi a i zbierają ok. Teraz ich druga zima.

WookieWroc:
Ok to czekamod innych na odpowiedzi na pozostałe pytania

Arni71:

--- Cytat: "WookieWroc" ---
--- Cytat: "Arni71" ---Pytanie nr 3 - nie masz przypadkiem włączonej blokady sterowania szybami - jest tam taki dodatkowy przycisk "lock" w drzwiach kierowcy.
Jeśli jest aktywny, sterowanie szybami jest możliwe tylko z drzwi kierowcy.
--- Koniec cytatu ---

Nie no jestem laikiem jeśli chodzi o to auto ale aż tak to nie ;]

--- Koniec cytatu ---

Nie chciałem być w żaden sposób złośliwy czy cokolwiek takiego. zaproponowałem to rozwiązanie bo niekiedy najprostsze rozwiązania nie są brane pod uwagę i szukamy gdzieś głębiej.
Jeśli to nie wchodzi w grę, to może być gdzieś po stronie samego przycisku w drzwiach pasażera. Czy tylne szyby pracują normalnie z własnych sterowań??

Piotrek79:
Odnośnie rozrządu. Ja miałem zestaw SKF,pasek dayco. Trzeci rok i wszystko ok. W tym zestawie był zastosowany znany numer czyli pudełko SKF a na rolkach,napinaczy pompie wody zatarte numery ale idzie się doczytać i rolka,napinacz logo hyundai/kia na pompie wody nabite na ośce o ile sobie dobrze przypominam GMB a takie oznaczenie na starej pompie sygnowanej logo hyundai/ kia. Tylko pasek dayco.

WookieWroc:

--- Cytat: "Arni71" ---
--- Cytat: "WookieWroc" ---
--- Cytat: "Arni71" ---Pytanie nr 3 - nie masz przypadkiem włączonej blokady sterowania szybami - jest tam taki dodatkowy przycisk "lock" w drzwiach kierowcy.
Jeśli jest aktywny, sterowanie szybami jest możliwe tylko z drzwi kierowcy.
--- Koniec cytatu ---

Nie no jestem laikiem jeśli chodzi o to auto ale aż tak to nie ;]

--- Koniec cytatu ---