Forum > i30 GD
I30 GD wady?
Andreas:
rocznik 2009 kombi 1,6 benzyna
bardzo glosny ( troche pomoglo zalozenie maty na pokrywe silnika )
zerwane przegub walka pednego ( moja wina )
peknieta sprezyna zawieszenia - przod
zapieczone klocki hamulca recznego
naprawa zamka klapy bagaznika ( zalewala go woda )
tylne drzwi - korozja pod uszczelkami
przebieg 130 ty. srednie spalanie przy 150 8,4 do 9,2
w 2017 wymiana na i30 go silnik 1,4 Pb.
roznica jest o 60% ciszej
do 130 dobrze ciagnie powyzej juz troche gorzej a spalenie po miescie srednio( aktualnie 6,8 do 7,2 )
narazie nie mam zstrzezen
steyr:
A słuchajcie jak w takim I30 GD 1.6 MPI 120KM jest zestopniowana skrzynia biegów? Jaki jest poziom obrotów przy 140km/h na 6 biegu?
lukasz536:
Ja jeżdżę tak (żeby za bardzo silnik mnie nie drażnił :mrgreen: ) tak na 2000-3000 obr./min
1 (jedynka) do 20 km/h
2 do 40-45 km/h
3 do 60-65 km/h
4 do 80-85 km/h
5 do 90-100
6 powyżej
Przy 140 km/h na 6. biegu mam mniej więcej 4000 obr./min
steyr:
Bez szału, w Punto 2 1.2 16v 80KM na 5 biegu mam 140km/h licznikowe przy 3800obr/min i jest w miarę ok jak na takie małe pudło. Krótko zestopniowana ta skrzynia.
lukasz536:
Jeżeli masz ciche opony to te 4000 obrotów (może nawet nie jest to całe 4000, ale coś koło 3900) na autostradzie jest OK. Jak jadę na fabrycznych letnich hankookach, to jest pierdolasty szum, ale już z zimowymi nokianami wr-d4 jest całkiem fajnie. Silnik jest ogólnie przyzwoicie wygłuszony - lepiej niż w corolli z 2010 (1.6 wolnossący, 125 KM), która również służy w rodzinie i na drogach szybkiego ruchu wyje niemiłosiernie :-D Gorzej z wyciszeniem nadkoli, ale temat był już wałkowany, a jak wyżej wspomniałem dobór właściwych opon pomaga.
Wracając do skrzyni, właściwie 6 niewiele zmienia po wrzuceniu z 5. Jest tam pewnie z 500 obrotów mniej, może trochę więcej.
Nawigacja
[#] Następna strona