Cześć,
Szanowne koleżanki, szanowni koledzy,
Mam problem następujący.
Wymieniłem wahacze z przodu, końcówki drążków kierowniczych. Kupiłem nowe felgi, nowe opony. Pojechałem na geometrię przód i tył.
Mam wydruk. Wszystko ustawione
Teraz sytuacja jest taka że jak jadę na wprost trzymając kierownicę, auto jedzie na wprost i kierownica jest ustawiona idealnie symetrycznie względem deski rozdzielczej. Jednak jak tylko ją puszczę auto dość szybko zjeżdża na prawo. Myślę sobie - jadę po prawej stronie jezdni, która jest pochylona w prawo to może tak powinno być. Niestety jak jadę po lewej stronie jezdni, która jest pochylona w lewo to auto po puszczeniu kierownicy również skręca, ale nie w lewo tylko w prawo.
Byłem również na szarpakach bo chciałem wykluczyć wszystkie luzy w zawieszeniu przód i tył, ale diagnosta powiedział że wszystko jest sztywne.
Może macie jakieś pomysły lub doświadczenia w tym temacie?
Generalnie wygląda to tak, że muszę non stop kontrować tor jazdy kierownicą.
Pomocy!